Homeopatia

1. Data: 2002-06-22 14:36:02

Temat: Homeopatia
Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziala, czy nie?

pzdr

_#_

2. Data: 2002-06-22 21:53:29

Temat: Re: Homeopatia
Od: "Norbert" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, to chyba jakies placebo , hehe

3. Data: 2002-06-23 06:42:05

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Norbert" <n...@s...pl> wrote in message
> Nie wiem, to chyba jakies placebo , hehe

Spodziewalem sie jakiegos nawiedzonego guru homeopatii. No coz, zaczekam
jeszcze.

pzdr

_#_

4. Data: 2002-06-23 14:41:18

Od: "justysiaa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja to laik jestem w medycynie, ale skoro pytasz...
Kontakt z homeopatia mialam tylko raz. Pani lekarz polecila mi zastrzyki
homeopatyczne zamiast antybiotykow (mialam okropne zapalenie gardla).
Zdesperowana bylam i zalezalo mi na czasie. Dodatkowa "zacheta" byla cena.
Za dwa zastrzyki zaplacilam cos ok. 8 zl. W ciagu dwoch dni (zastrzyk raz
dziennie) bylam jak nowo narodzona. Cos w tym jednak musi byc...
Pozdrawiam
Justysiaa

5. Data: 2002-06-23 15:07:27

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"justysiaa" <b...@p...onet.pl> wrote in message

> Ja to laik jestem w medycynie, ale skoro pytasz...

> dziennie) bylam jak nowo narodzona. Cos w tym jednak musi byc...

Tylko co? Bo jesli chodzi o chemie zjawiska, w preparatach homeo nie ma nic
poza rozpuszczalnikiem.

> Pozdrawiam
> Justysiaa

pzdr

_#_

6. Data: 2002-06-23 17:57:23

Od: "justysiaa" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mowiac nie zastanawialam sie co "siedzi" w lekach homeopatycznych.
Wazne, ze dobrze podzialalo. A czulam sie okropnie. Mialam opuchniete
gardlo, prawie 40 stopni goraczki a po pierwszym zastrzyku zostal mi jedynie
(wieczorem) lekki bol gardla i 37. Eh, zawsze uwazalam, ze medycyna to
kontrowersyjna sprawa. Swoja droga moj kolega leczy sie tylko w ten sposob i
bardzo sobie chwali.
Z drugiej strony rzecz biorac, generalnie unikam lekow jak ognia (biore
tylko wtedy kiedy juz nie ma innego wyjscia), wiec nawet zwykla tabletka
przeciwbolowa wywiera na mnie piorunujace wrazenie.
A nie prosciej udac sie do swojego lekarza i wypytac go o to?
Pozdrawiam serdecznie
Justysiaa

7. Data: 2002-06-23 18:05:23

Od: Krzysztof Parzyszek <k...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 23 Jun 2002 19:57:23 +0200, justysiaa wrote:
> Szczerze mowiac nie zastanawialam sie co "siedzi" w lekach homeopatycznych.

O ile wiem, to nic w nich nie siedzi. Składają sie w 100% z ``wypełniacza'',
a ich działanie to głównie efekt placebo.
Ale może niech ktoś, kto wie więcej się wypowie...

--
<>> k...@s...org <Krzysztof Parzyszek> |_P
<<> 3,7-Dihydro-1,3,7-trimethyl-1H-purine-2,6-dione

8. Data: 2002-06-23 21:02:09

Od: "Orion1410" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie prosciej udac sie do swojego lekarza i wypytac go o to?
> Pozdrawiam serdecznie
> Justysiaa

Ostatnio, to zona byla u lekarza rodzinnego z naszym synkiem. Pani doktor
przepisala jakis preparat homeo, zona nie zwrocila uwagi i go kupila w
aptece.
Kiedy sie zorientowalem, poprosilem o jego wymiane, na co pani aptekarka
przystala, spytawszy mnie jednak, czy rzeczywiscie uwazam, ze preparat homeo
gorzej by dzialal.
Ale wymienila.

pzdr

_#_

9. Data: 2002-06-23 22:48:52

Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Norbert (n...@s...pl):

> Nie wiem, to chyba jakies placebo , hehe

Placebo nie działa na dzieci. Homeopatia - tak.

--
[ eclipse(at)central.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]

10. Data: 2002-06-23 22:49:22

Od: eclipse <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Orion1410 (p...@i...pl):

> Dziala, czy nie?

Tak.

--
[ eclipse(at)central.pl ] [ +48-608-610-581 ]
[ http://eclipse.danecki.net ] [ PLD 1.0 ]
[ linux user: #205102 ] [ machine: #116821 ]
[ ..but the sun is eclipsed by the moon.. ]

10 KG przez miesiac - czy mozliwe?
czy zęby mam leczyć nie medycznie ?
Choroby genetyczne
Niepelny zakres ruchow w stawie