Homodyktat w ofensywie.

331. Data: 2012-04-25 08:05:48

Temat: Re: Homodyktat w ofensywie.
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-24 23:04, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To, że Redi plotkuje o innych, i jak "zobaczy swój kolor"- czyli np
> ktoś mi wrzuca, to się podłącza- to on już tak ma, i nie rozumie, co w
> tym niefajnego...

A co ma do tego Redi? I co to jest to, co piszesz powyżej, panie nożu?

Ewa

332. Data: 2012-04-25 08:07:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Ale co projektor ? jeszcze nie tak dawno wespół z Ikselką o mnie gadałeś.
> Przed chwilą do Krzewickiego napisałeś(wtrąciłeś), że Redart jest wrogiem
> każdego :)
> Jesteś ślepy tak ogólnie, czy tylko nie masz w domu czystych luster ?

To zobacz, ile razy i jak ja o Tobie pisałem- i to często mając nadzieję, że
zobaczysz, jak to niefajnie. I tak jest to (w mojej ocenie) około 5% ilości
Twojego pisania o mnie- albo mniej. Policzymy ostatnie 30 dni (na przykład)?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

333. Data: 2012-04-25 08:08:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-24 23:14, Nemezis pisze:

> Można wyprawę po skrarb przełożyć na osobę, lub jeszcze bardziej
> intymnie, ale zawsze podobały mi się twoje cycuszki:)
>
> http://www.abcgallery.com/D/delacroix/delacroix19.ht
ml

No ba!

Cieszę się, że widzisz jakieś pozytywy w mojej mrocznej postaci. ;)

Ewa

334. Data: 2012-04-25 08:10:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 09:14, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> kokoko

Kokokojarzysz mi się z moim dzisiejszym obiadem.

Ewa

335. Data: 2012-04-25 08:10:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-24 23:41, Chiron pisze:

> A jak skónczyli Bonnie i Clyde? Ewie się chyba nie spodoba:-)

E tam. To jedno z moich pierwszych dziecięcych wzruszeń filmowych.

Ewa

336. Data: 2012-04-25 08:13:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 01:50, glob pisze:
> http://www.youtube.com/watch?v=dY9PY4r83p8 Ten kawałek z Bardotką jest
> extra

OK, mogę zmienić nick na Bardotka. Ale w razie czego nie biorę na siebie
odpowiedzialności za ewentualne rozczarowania.

Ewa

337. Data: 2012-04-25 08:14:55

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-24 23:40, Chiron pisze:

> Nie podoba mi się. Nie podsycam go. Nie krytykuję- tak, bo sztama. Ale
> zapytałaś- odpowiedziałem. A w ogóle uważam, że ludzie czasem się na
> siebie złoszczą. I to jest ok. Najważniejsze, żeby nie trzymać w sobie
> złości do kogoś. I żeby umieć ze sobą pogadać- a nie z innym o tej
> osobie. Tak myślę.

Ja nie trzymam nikogo w kaefie i raczej zwykle mówię wprost do osoby,
więc nie do mnie ta gadka.

Ewa

338. Data: 2012-04-25 08:17:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> A właśnie- z czym się kojarzy Qra? Czyż to nie mitologiczna kura, która
> gdakaniem ostrzegła Rzymian na kapitolu? Czy to ta słynna kura
> kapitolińska? :-)

To była gęś. A ja aż taka gęś nie jestem.

qr.a

339. Data: 2012-04-25 08:18:30

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-25 00:01, Ikselka pisze:
> Te zaczepki medei w stosunku do mnie i jej ciągłe przekręcanie moich
> wypowiedzi... raczej nie skłaniają mnie [już] do rozmowy. Nick "medea"
> to nick "medea". I "Chiron" to... Chiron. Każdy kto się choć troche
> orientuje, wie, co to za postacie i obieranie ich sobie za znak=nick
> pociąga za sobą konkretne skojarzenia co do osoby kryjacej się pod
> danym nickiem. Po to są nicki.

A może ja wolę być owcą w wilczej skórze, niż odwrotnie? he he

> I nie ma mowy o dosrywaniu z mojej strony - przedstawiłam moje
> skojarzenia postaci mitycznej Medei z postępowaniem postaci realnej -
> Ewy. Takie a nie inne mi się nasuwają, tylko takie. W wyniku doświadczeń.

Te Twoje rzekome doświadczenia ze mną to tylko nędzne projekcje swoich
osobistych intencji i pomysłów. Nigdy nie zachowałam się wobec Ciebie
podstępnie, ani żadnej krzywdy Ci nie wyrządziłam, nawet by mi do głowy
nie przyszło. Natomiast wszelkie Twoje insynuacje (nie tylko wobec mnie)
pominę milczeniem, bo to żenada jest.

Ewa

340. Data: 2012-04-25 08:19:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A co ma do tego Redi? I co to jest to, co piszesz powyżej, panie nożu?

Nie jestem nożem- tak działa Twoim zdaniem nóż? Ja nie staję też po niczyjej
stronie- wyrażam tylko przekonanie, że o wiele fajniej jest z kimś
bezpośrednio załatwić swoje pretensje- niż działać w ten sposób. Bo o ile
dyskusja z kimś sam na sam na temat wzajemnych relacji ma szanse na
przyniesienie pożądanych rezultatów- o tyle takie postępowanie wręcz
przeciwnie. Ponieważ od rana zjechałmnie szef- proszę już dziś na mnie nie
krzyczeć:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

W hitlerowskich Niemczech, jak i w stalinowskiej Rosji aborcja była zakazana.
W kulturze w której kobieta nic nie znaczy.
Wizerunek firmy rodzinnej...
anti pedofile
te same słowa- inne treści