Hoover ... jak Mercedes ;)

1. Data: 2004-07-26 07:47:30

Temat: Hoover ... jak Mercedes ;)
Od: "Jacek M." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Od kilku tygodni probuje kupic pralke i lodowke i jestem coraz bardziej
zagubiony.
Powiedzcie mi czy sprzet firmy Hoover (w porowniau do Boscha, Siemensa czy
Aristona) jest jak to powiedział wlasciciel jednej z hurtowni "Mercedes"
wsrod sprzetu AGD??? Sciemnial, czy rzeczywiscie jest taki dobry, niezawodny
i extra?
Strasznie zachwalal mi pralke AI 120 (niecale 1900zł) i lodówke HCA 351
(ok. 1800zł). A mialem juz kupic lodowke Boscha KGV 31311 i pralke Boscha
1666PL (ew. Ariston AVSD 88PL). Który wybór byłby lepszy (jezeli chodzi o
beawaryjnosc w/w sprzetu).
I jeszcze jedno (mam nadzieje, ze NTG) chce kupic telewizor 16:9 (do 3500zł)
z jak najlepsza jakoscia obrazu (na super dzwieku mi nie zalezy, od tego
bedzie kino domowe) co polecacie, moze jest jakas grupa dyskusyjna TV_maniac
;) ????
--
Jacek M.
hstl[aat]o2.pl

1. Data: 2004-07-26 07:53:22

Temat: Re: Hoover ... jak Mercedes ;)
Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek M." <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Aristona) jest jak to powiedział wlasciciel jednej z hurtowni "Mercedes"
> wsrod sprzetu AGD??? Sciemnial, czy rzeczywiscie jest taki dobry,

Znajomy ma pralke Hoovera alu od listopada 2003 , jakis taki kosmiczny
model. Ok. 4tys za nia dal i jak na razie raz sie zepsula. Jakis uchwyt przy
bebnie sie urwal. Naprawili oczywiscie na gwaranacji, ale zgrzyt pozostal.
Przy okazji podczas naprawy serwis radzil zeby Hoovera odkurzaczy nie
kupowac, bo tyle ich lezy w serwisie ze sie z naprawami nie wyrabiaja :)

m.

1. Data: 2004-07-26 10:14:14

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek M. wystukał:

> [...]
> bedzie kino domowe) co polecacie, moze jest jakas grupa dyskusyjna TV_maniac

pl.rec.kino-domowe czy jakoś tak?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-07-26 10:20:49

Od: "MSK" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to taki super hiper extra sprzet hoovera produkowany jest w
fabryce w Wielkiej Brytanii. Tansze modele tluczone sa we Wloszech (mozna
sprawdzic na tabliczce znamionowej kraj produkcji). Ja mam osobiscie pralke
hoovera z tanszej polski (h120E) i sobie bardzo chwale, choc jedna naprawa
gwarancyjna byla... Ale generalnie praleczka sprawuje sie super i jest b.
cicha.
Pozdrawiam
MSK

1. Data: 2004-07-26 10:28:30

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek M." <h...@o...pl> wrote in message
> Czesc,
> Od kilku tygodni probuje kupic pralke i lodowke i jestem coraz bardziej
> zagubiony.

To jest bodajże marka z grupy Candy - najwyższa ich półka - ale technologia
jakaś włosko-brytyjska ;)))

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-07-26 10:28:54

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Mon, 26 Jul 2004 09:47:30 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Jacek M. i mowi:

> [...]
> wsrod sprzetu AGD??? Sciemnial, czy rzeczywiscie jest taki dobry, niezawodny

Hmm, niespecjalnie wydaje mi się, żeby hoover był taki mega - jeśli już, to
raczej Zerowatt (to najwyższa półka trójki Candy-Hoover-ZerowatT),
szczególnie w porównaniu do Boscha czy Siemensa. Natomiast do Aristona jak
najbardziej - tego nie polecałbym.

Ogólnie - można kupić hoovera, przynajmniej jeśli o pralkę czy lodówkę
chodzi (kolega ma jeszcze suszarkę i też sobie chwali).

mucher

1. Data: 2004-07-26 18:51:23

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> napisał(a):

> [...]
>
> Ogólnie - można kupić hoovera, przynajmniej jeśli o pralkę czy lodówkę
> chodzi (kolega ma jeszcze suszarkę i też sobie chwali).

Hoover = Zerowatt = Candy. Gdybym miał porównywać z samochodem to z Fiatem,
a nie z Mercedesem.

zayzayer

1. Data: 2004-07-26 21:04:47

Od: "Zibi" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kilku tygodni probuje kupic pralke i lodowke i jestem coraz bardziej
> zagubiony.

No ja tez tyle tylko ze ja zagubilem sie wsrod Lodowek w MM (tam jest
najwiekszy wybor
wiec tam poszedlem oblukac co i jak wyglada i mniej wiecej kosztuje).

> [...]
> Aristona) jest jak to powiedział wlasciciel jednej z hurtowni "Mercedes"
> wsrod sprzetu AGD??? Sciemnial, czy rzeczywiscie jest taki dobry,

Nie wiem nie znam sie nie wypowiadam sie ;)

> [...]
> 1666PL (ew. Ariston AVSD 88PL). Który wybór byłby lepszy (jezeli chodzi o

Ja natomiast Zastanawiam sie nad Lodówka bo taki sprzet chce zakupic
pomiedzy

Electrolux'em ERB 3546 a LIEBHERR'em KGT 4031 (C 4001), wczesniej jeszcze
myslalem o firmie Zanussi ZK24/11 AGO i Aristonie MBA4031 i MBAA 3811.
Prawde mowiac na poczatku interesowaly mnie marki Bosch i Liebherr ale ceny
Ale do rzeczy. Zanussi odpadl poniewaz wzialem pod uwage fakt iz chce miec
lodowke dwu-agregatorowa, a to z tego wzgeldu ze jak zechce rozmorozic
zamrazalnik to nie musze w tym czasie koniecznie rozmrazac lodowki, zanussi
mial 1 agregat Ariston tez, ariston najbardziej mi sie spodobal szczegolnie
EASY ICE, ale poczytawszy ze to wloska marka to dalem sobie na wstrzymanie.
Czytalem tez na lokalnych forum gazeta.pl spostrzezenia uzytkownikow i Amica
i whirpool podobno niezbyt dobrze sie sprawuja, natomiast wszyscy pisali ze
Liebherr to MERCEDES wsrod lodowek. Tak wiec wybor jest prosty wezme chyba
liebherr'a choc pod uwage biore jeszcze electroluxa to szwedzka firma
podobno tez dobra, brak zlych opinii uzytkownikow choc nie podoba mi sie do
kkonca stylistyka. Te zielone polki na drzwiach i wykonczenia przy polkach
sa dla mnie koszmarne.

W zasadzie sie juz zdecydowalem na Libherr'a ale musze sprawdzic jakies
firmy agregaty montuja. Bo slyszalem diwe wersje jedna to ze sa to agregaty
Boscha a inna ze danfosa. Nie mam nic ani do jednej ani do drugiej firmy .
Musze jeszcze koniecznie sprawdzic jakis model Boscha granicach cenowych
2000 zl i moze jeszcze zmienie decyzje ale watpie bo bosch cenowo przerasta
Liebherr'a. Jedynie o tym typie Liebherr znalazlem sprzeczne dane dotyczace
zuzycia pradu w/g katalogu"Technika w domu" pobiera on 1 kWh/24 h a w/g
stron internetowych 0,94 kWh/24h. A uwazam iz to jest najwazniejsze bo mozna
zaoszczedzic 100 zl rocznie co w efekcie w dlugim czasie uzytkowania daje
zwrot czesci lodowki, a sprzet taki kupuje sie na dluzej niz rok.
Szukam na razie tania hurtownie by ten sprzet na terenie wroclawia zakupic
jak najtaniej wraz z kuchnia ale kuchnia to oczywiscie wybor jeden Amica ;)

Pozdrawiam
Zibi

1. Data: 2004-07-26 21:33:23

Od: Evunia <h...@e...day.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Jul 2004 23:04:47 +0200, na pl.rec.dom, Zibi napisał(a):

> chce miec
> lodowke dwu-agregatorowa, a to z tego wzgeldu ze jak zechce rozmorozic
> zamrazalnik to nie musze w tym czasie koniecznie rozmrazac lodowki

Ale zamrażalnik rozmraża się raz do roku, wg instrukcji, a tak naprawdę
jeśli rzadziej, to też nic się nie dzieje.

--
Eva Sheers

1. Data: 2004-07-27 06:03:04

Od: Tomek <m...@p...nie.lubie.smieci.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zaoszczedzic 100 zl rocznie co w efekcie w dlugim czasie uzytkowania daje
> zwrot czesci lodowki, a sprzet taki kupuje sie na dluzej niz rok.

Hmm
1kWh kosztuje ok. 0,35zł
rocznie mamy 365kWh (1kWh na dobę).czyli 128zł
Jeśli lodówka będzie zużywać 0,94kWh zamiast 1kWh, to oszczędzisz rocznie
7,7zł. Czyżbyś kupował lodówkę na 100lat? ;-) Energooszczędność to ostatni
element, na który warto patrzyć przy wyborze lodówki.

Tomek

Wanna asymetryczna mała
ile energi zjadaly stare minski
podłoga - deski???
Gdzie dostane srubokret do takich 'dziwnych' srubek?
Podłoga w bloku