ile energi zjadaly stare minski

1. Data: 2004-07-25 16:20:34

Temat: ile energi zjadaly stare minski
Od: Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie stalem sie posiadaczem nowej lodowki (elektorlux) a starego
minska sprzedalem. Tak z ciekawosci ile energi zjada taki Minsk 12E z 3
gwiazdkami? nigdize nei znajdowalem oznaczen tego rodzaju
--
pozdr.
Kratylos

1. Data: 2004-07-25 17:11:32

Temat: Re: ile energi zjadaly stare minski
Od: "karol dubiel" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kratylos <k...@b...tego.strasznego.civ.org.pl> napisał(a):

> wlasnie stalem sie posiadaczem nowej lodowki (elektorlux) a starego
> minska sprzedalem. Tak z ciekawosci ile energi zjada taki Minsk 12E z 3
> gwiazdkami? nigdize nei znajdowalem oznaczen tego rodzaju
Miński zawsze miały tendencje do dużych poborów - mój na 24 godziny brał
nawet 2,5 kwh i to było straszne .

1. Data: 2004-07-25 20:38:18

Od: ogryzek <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Kratylos napisalo:
> wlasnie stalem sie posiadaczem nowej lodowki (elektorlux) a starego
> minska sprzedalem. Tak z ciekawosci ile energi zjada taki Minsk 12E z 3
> gwiazdkami? nigdize nei znajdowalem oznaczen tego rodzaju

Moj Minsk 11 ** - 0,86 kWh/24h, pelna, ale nie otwierana.

.

podłoga - deski???
Gdzie dostane srubokret do takich 'dziwnych' srubek?
Podłoga w bloku
ościeżnica
Ekspres ciśnieniowy Saeco "VIA Veneto"