Hoover ... jak Mercedes ;)

1. Data: 2004-07-27 07:51:02

Temat: Re: Hoover ... jak Mercedes ;)
Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Mon, 26 Jul 2004 23:04:47 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Zibi i mowi:

> Liebherr'a. Jedynie o tym typie Liebherr znalazlem sprzeczne dane dotyczace
> zuzycia pradu w/g katalogu"Technika w domu" pobiera on 1 kWh/24 h a w/g
> stron internetowych 0,94 kWh/24h. A uwazam iz to jest najwazniejsze bo mozna
> zaoszczedzic 100 zl rocznie co w efekcie w dlugim czasie uzytkowania daje

Na czym? Kiedyś liczyłem, to różnica pomiędzy A a B-klasową lodówką
zwracała się po jakichś 5-10 latach (bliżej tej drugiej liczby), bo było to
ok. 100 kWh rocznie.

Natomiast ja mam dwuagregatowego Liebherra, jakieś 3 lata i najmniejszych z
nim problemów - po prostu stoi i chłodzi. W sumie kupowali go jeszcze
rodzice, również zachęceni opiniami sprzedawców w kilku sklepach, że to
'lodówkowy mercedes' ;) - ja zamieniłem się potem z nimi, bo lodówka jest
biała, a oni chcieli do zabudowy.

mucher

1. Data: 2004-07-27 15:15:06

Od: "Zibi" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm
> 1kWh kosztuje ok. 0,35zł
> rocznie mamy 365kWh (1kWh na dobę).czyli 128zł
> Jeśli lodówka będzie zużywać 0,94kWh zamiast 1kWh, to oszczędzisz rocznie
> 7,7zł. Czyżbyś kupował lodówkę na 100lat? ;-) Energooszczędność to ostatni
> element, na który warto patrzyć przy wyborze lodówki.

Chodzi mi o roznice 1,3 a 0,94 kWh :D a to daje w ciagu roku 45 zl w ciagu 5
lat 225 zl

w sumie to fakt zadne pieniadze .....

Pozdrawiam
Zibi

1. Data: 2004-07-28 17:41:09

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Moi rodzice też mają Liebherra i są bardzo zadowoleni. Dlatego i ja, gdy za
czas jakiś wystawię moją starą już Candy do garażu w charakterze drugiego
rzutu, zakupię chyba Liebherra - upatrzyłem sobie nawet taki model (nie
pamiętam oznaczenia) - inox, szeroki, z zamrażarką na dole. Jest koszmarnie
drogi, ale... Jedyna konkurencja, to lodówki dwudrzwiowe a'la amerykańskie -
i nie wiem, czy są dobre i bezawaryjne, czy dać sobie z nimi spokój?

T.

1. Data: 2004-07-29 08:06:17

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com> szukaj wiadomości tego autora

Wysoki Sadzie, przychodzi do mnie Wed, 28 Jul 2004 19:41:09 +0200 w imieniu
grupy trzymajacej wladze Tomasz Nowicki i mowi:

> [...]
> rzutu, zakupię chyba Liebherra - upatrzyłem sobie nawet taki model (nie
> pamiętam oznaczenia) - inox, szeroki, z zamrażarką na dole.

A fakt, bo Liebherry nie należą do małych - szerokie, głębokie i wysokie
toto cholerstwo ;)

mucher

1. Data: 2004-07-29 11:50:12

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Mucha" <m...@z...mielonka-wytnij-precz.com>
napisał w wiadomości news:zueramwghvw6$.1j9k7aucgwy6q$.dlg@40tude.net...

> A fakt, bo Liebherry nie należą do małych - szerokie, głębokie i wysokie
> toto cholerstwo ;)

Nienienie, chodzi mi o takie, panie, nowomodne, ponad 70cm szerokości np.
KGBNes 5056
- w jakimś badziewiu to pewnie drzwi by się oberwały, ale wietrzę w
Liebherra :))

T.

Wanna asymetryczna mała
ile energi zjadaly stare minski
podłoga - deski???
Gdzie dostane srubokret do takich 'dziwnych' srubek?
Podłoga w bloku