Hue hue

1. Data: 2015-01-29 20:04:37

Temat: Hue hue
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ale się uśmiałam:

http://wiadomosci.gazeta.pl/faktoid/171685012/Faktoi
d,+28+stycznia+2015,+nr+52+%28206%29/p

Nie, żebym miała satysfakcję z niepowodzenia pana byłego (tfu) premiera,
ale pamiętam tutejszą dyskusję sprzed paru lat. Był jeden taki znafca
dusz ludzkich, który twierdził, że pan (tfu) premier otrząsnął się z
letargu i odkrył, czym jest prawdziwa miłość. Czy jakoś tak... grzebać w
archiwum mię się nie chce.

Ewa

2. Data: 2015-01-29 20:59:29

Temat: Re: Hue hue
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 20:04:35 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
> [...]
> dusz ludzkich, który twierdził, że pan (tfu) premier otrząsnął się z
> letargu i odkrył, czym jest prawdziwa miłość. Czy jakoś tak... grzebać w

Masz się czym jarać, pffff - schemat stary jak świat: ostatnie podrygi starego kozła,
który CHCE wierzyć, że trzydziestki lecą na niego tylko i wyłacznie z powodu jego
wspaniałości. Jeśli w dodatku jego była żona go przyjmie z powrotem, to już będzie
klasyka klasyki głupoty. Mam nadzieję, że kobieta jednak ma klasę (a nie klasykę) i
nieklasycznie kopnie go w... . A podobno on już skomle. Cóż, stary pryk oprzytomniał,
że nie będzie miał mu kto niedługo pieluch zmieniać...

3. Data: 2015-01-29 21:16:06

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" <n...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

podobno on już skomle. Cóż, stary pryk oprzytomniał, że nie będzie miał mu

******

Jak to mówią - nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ...

... ale kija zamoczyć można ;))

Dębska

4. Data: 2015-01-29 21:30:58

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 21:16:11 UTC+1 użytkownik Przemysław Dębski
napisał:
> [...]
> kto niedługo pieluch zmieniać...
>
> ******
>
> Jak to mówią - nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki ...

Głupców ci w Polszcze dostatek. A skąden ten akurat wziął sie na premiera, to już
woglecyrk.

5. Data: 2015-01-30 17:03:30

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> [...]

>odkrył, czym jest prawdziwa miłość. Czy jakoś tak... grzebać w archiwum mię

A nie masz wrażenia, ze premier pajac po prostu realizuje swoja sraczkę w
postaci parcia medialnego?

6. Data: 2015-01-30 17:30:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-30 o 17:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

d,+28+stycznia+2015,+nr+52+%28206%29/p

> A nie masz wrażenia, ze premier pajac po prostu realizuje swoja sraczkę
> w postaci parcia medialnego?

Myślisz, że chce wrócić do wielkiej polityki?

Hm, to musimy uważać. Nie trzeba chyba przypominać, kto niegdyś to bydlę
wywindował na piedestał...

Ewa

7. Data: 2015-01-30 17:38:24

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

W dniu 2015-01-30 o 17:03, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

d,+28+stycznia+2015,+nr+52+%28206%29/p

>Myślisz, że chce wrócić do wielkiej polityki?

Możliwe, ale dla niego polityka jest środkiem nie celem. Jak pisałem pajac
potrzebuje być w mediach, to jego cel. Jak widać już jest na tyle nisko, ze
nie wzgardzi nawet fucktem. Próżność sama w sobie nie jest taka zła o ile
coś za sobą niesie. W tym przypadku tylko próżnię.

8. Data: 2015-01-30 18:01:57

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-30 17:38, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
> [...]
> nisko, ze nie wzgardzi nawet fucktem. Próżność sama w sobie nie jest
> taka zła o ile coś za sobą niesie. W tym przypadku tylko próżnię.

Dziwisz się? Popatrz na profesję pana Kazia.

9. Data: 2015-01-30 18:07:19

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Dziwisz się? Popatrz na profesję pana Kazia.

Zawodowa Attension Whore?

10. Data: 2015-01-30 18:44:08

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-01-30 18:07, obywatel Ghost uprzejmie donosi:

> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Zawodowa Attension Whore?

Tysz.
Acz mnię szło o tyczera.