Re: Hue hue

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 29 Jan 2015 11:59:29 -0800 (PST)
Subject: Re: Hue hue
From: XL <n...@g...com>

W dniu czwartek, 29 stycznia 2015 20:04:35 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
> Ale się uśmiałam:
>
> http://wiadomosci.gazeta.pl/faktoid/171685012/Faktoi
d,+28+stycznia+2015,+nr+52+%28206%29/p

> Nie, żebym miała satysfakcję z niepowodzenia pana byłego (tfu) premiera,
> ale pamiętam tutejszą dyskusję sprzed paru lat. Był jeden taki znafca
> dusz ludzkich, który twierdził, że pan (tfu) premier otrząsnął się z
> letargu i odkrył, czym jest prawdziwa miłość. Czy jakoś tak... grzebać w
> archiwum mię się nie chce.

Masz się czym jarać, pffff - schemat stary jak świat: ostatnie podrygi starego kozła,
który CHCE wierzyć, że trzydziestki lecą na niego tylko i wyłacznie z powodu jego
wspaniałości. Jeśli w dodatku jego była żona go przyjmie z powrotem, to już będzie
klasyka klasyki głupoty. Mam nadzieję, że kobieta jednak ma klasę (a nie klasykę) i
nieklasycznie kopnie go w... . A podobno on już skomle. Cóż, stary pryk oprzytomniał,
że nie będzie miał mu kto niedługo pieluch zmieniać...