Humorek :-)

1. Data: 2001-11-16 14:25:05

Temat: Humorek :-)
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wynaleziono maszyne przenoszaca podczas porodu czesc bólu
z matki na ojca. Jedna para postanowila ja wykorzystac.
Kobieta rodzi i krzyczy. Lekarz przekrecil pokretlem i
przeniósl 10% bólu na ojca. Patrzy - kobiecie ulzylo, ale
ojciec dalej sie usmiecha. No to dal 40% bólu na ojca.
Kobieta juz prawie rozluzniona a ojciec dalej sie
usmiecha. Zdziwiony lekarz dal 100% bólu na ojca. Kobieta
zaczela sie usmiechac, rozluznila sie juz calkiem,
zas ojciec... dalej usmiechniety i zadowolony. Poród dalej
przebiegal gladko.
Po porodzie szczesliwe malzenstwo wraca do domu. Patrza, a
pod klatka lezy martwy listonosz.
Życze wszystkim dużo uśmiechu
Dorunia

1. Data: 2001-11-17 00:30:47

Temat: Re: Humorek :-)
Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

[ciach...]

> Po porodzie szczesliwe malzenstwo wraca do domu. Patrza, a
> pod klatka lezy martwy listonosz.
> Życze wszystkim dużo uśmiechu
> Dorunia

Ciekawe co zjadł...? ;o)))

Don Pablo

1. Data: 2001-11-17 00:36:57

Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> napisał(a):
/.../
pod klatka lezy martwy listonosz.
> Życze wszystkim dużo uśmiechu
----
ja też leżę. spadłam pod stół.
:))))))))))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-11-17 21:50:15

Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ciekawe co zjadł...? ;o)))
Raczej co wyprawiał w kuchni, gdy gospodyni gotowała przynosząc jej listy ;)

pozdrówka
senor Mario (Mariusz)

1. Data: 2001-11-19 09:31:52

Od: "Maciej L." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elektroda" <e...@h...pl> napisał w wiadomości
> Raczej co wyprawiał w kuchni, gdy gospodyni gotowała przynosząc jej listy
;)

Komu gotujaca gospodyni przynosila listy? ;-DDDDDDDDD
Sorki ;-DDD
Maciej Lewczuk

Future Network Polska / Redakcja CD-Action
51-670 Wrocław, ul. Dembowskiego 57/61
tel. (071) 345-21-38 w. 108, fax (071) 345-21-42

Relacja na zywo z pieczenia szarlotki w/g Castle
wskoczcie na czata!
Temat stary jak rzeka...
Warzywa jak zapałki 3
Crunchy