salatka kus-kus?

1. Data: 2001-11-16 14:15:19

Temat: salatka kus-kus?
Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakies przepisy na salatke z kus-kus? Mam tego cala paczke i nie
wiem z czym ja przyrzadzic?
--
Agnes
http://www.koneser.pl

1. Data: 2001-11-16 14:45:48

Temat: Re: salatka kus-kus?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnes napisala:

> Czy macie jakies przepisy na salatke z kus-kus? Mam tego cala paczke i nie
> wiem z czym ja przyrzadzic?

We wspominanej ostatnio Samirze mają bardzo dobrą.
Różne jarzynki i chyba jakiś sos jogurtowy(?)

Krycha

1. Data: 2001-11-16 14:52:03

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj salatki tabbulleh.
Ja mam taki przepis:

-natka pietruszki - bardzo duzo - np. poltora peczka
-pomidor
-4 lyzki kuskus
kilka listkow miety
pol peczka szczypiorku
sak z cytryny
oliwa z oliwek
sol, pieprz

zielenine posiekac bardzo drobno
pomidora pokroic w kostke
kuskus przygotowac tak jak na opakowaniu
wszystko wymieszac
zalac sosem z soku z cytryny, oliwy, soli i pieprzy (ubic troche - wychodzi
winegretowate)
schowac do lodowki - niech sie przegryzie
podawac na lisciach salaty, albo bez :)

Pozdrawiam - Ula
MI ta salatka wychodzi i smakuje, za innych nie biore odpowiedzialnosci ;)

1. Data: 2001-11-16 15:29:18

Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakies przepisy na salatke z kus-kus?

bardzo lubie polaczenie kuskusu z cieciorka. do tego dodaje jeszcze
pomidora, zielone oliwki i natkę, polewam winegretem. niby nic, a cieszy.

pozdrawiam,

1. Data: 2001-11-16 16:37:38

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnes <v...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t371n$emc$...@s...silesia.pik-net.pl...
> Czy macie jakies przepisy na salatke z kus-kus? Mam tego cala paczke i nie
> wiem z czym ja przyrzadzic?
> --
a ja mam taki przepis:

kuskus
papryka świeża
ogórek
pomidor
oliwki
kukurydza z puszki
mieszanka ziól do sałatek
oliwa
pieprz, sól, papryka ostra
sok z cytryny
Kuskus posolić i zalać gorącą wodą pół centymetra ponad poziom kaszki.
Przykryc naczynie i poczekać aż wchłonie wodę. Rozmieszać widelcem.
Resztę składników pokroić w drobną kostkę, a oliwki w plasterki. Wymieszać z
odrobiną ziół, przyprawami, olejem i skropić sokiem z cytryny.

Rady:
Warzyw w kuskusie powinno byc dużo, proporcje zależą wyłącznie od
indywidualnego gustu, koniecznie wymieszać z oliwą, bo kasza kuskus jest
dosyć sucha. Nie przesadzać z cytryną, odrobina wystarczy, bo inaczej
sałatka będzie kwaśna

wkn
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2001-11-16 20:08:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 Nov 2001 15:15:19 +0100, "Agnes" <v...@t...pl>
wrote:

>Czy macie jakies przepisy na salatke z kus-kus? Mam tego cala paczke i nie
>wiem z czym ja przyrzadzic?

kus kus przygotowac jak w przepisie.
albo usmazyc na ostrym ogniu albo upiec roznejazryny - marchew w
slupy, seler naciowy w cokolwiek, groszek zielony (mrozony,
boladniejszy, nie piec ani smazyc, tylko dodac), papryka
obowiazkowo, dowlonego koloru. baklazan...i jak to usmazone b.
szybko albo upieczone z dowolnymi ziolami (byle nie jaki urosan
czy cos takiego ;)))) ), czesc jarzyn wymieszac z kus-kusem i
tluszczem ze smazenia /pieczenia, reszte dekoracyjnie polozyc na
tej gorze. posypac przyprawami typu "arabska" albo bodaj cuminem,
jesc luzem lub ze wspomnianym sosem jogurtowym (z mieta).
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-16 20:33:19

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>

> szybko albo upieczone z dowolnymi ziolami (byle nie jaki urosan
> czy cos takiego ;)))) ),

Spoko - urosanu juz nie produkuja ;-))

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-20 15:48:09

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje serdecznie za przepisy - w sobote na pewno wyprobuje ktorys z nich. Na razie
nie wiem na ktory sie zdecydowac - wygladaja rownie samkowicie :-)
Dzieki!
--
Agnes
http://www.koneser.pl

Humorek :-)
Relacja na zywo z pieczenia szarlotki w/g Castle
wskoczcie na czata!
Temat stary jak rzeka...
Warzywa jak zapałki 3