ksiega adresowa - pytanie

1. Data: 2001-11-16 14:33:39

Temat: ksiega adresowa - pytanie
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ktora z Was to kociaciocia? Przyznac sie, bo wydawalo mi sie, ze
wszystkie juz sa w Yahoo/Cafe/Ksiedze.....

prosze sie przyznac el pronto, silwuple

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-16 16:50:56

Temat: Re: ksiega adresowa - pytanie
Od: "Konrad Brywczynski" <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> ktora z Was to kociaciocia? Przyznac sie, bo wydawalo mi sie, ze
> wszystkie juz sa w Yahoo/Cafe/Ksiedze.....

Mozna spytac, gdzie jest rzeczona ksiega? Niestety ostatnio gonie w pietke
z czasem i czytalem grupe po lebkach.

--
Konrad J. Brywczyński "Okienka, które nie działają,
b...@w...pdi.net to się za duże pieniądze

1. Data: 2001-11-16 18:08:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna spytac, gdzie jest rzeczona ksiega? Niestety ostatnio gonie w pietke
> z czasem i czytalem grupe po lebkach.

nooooo, kolegoooo....cos nie tak...no tego, jakby tu
powiedziec...musisz mi wyslac imi e nazwisko adres, telefon,
email adres (dzialajacy a nie zapchany - moje listy wracaja, ze
stoja w 8godzinnej kolejce do Ciebie..), co lubisz,czego nie, cos
o sobie, imieniny urodziny. potem Cie zaprosze

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-16 19:59:37

Od: "Konrad Brywczynski" <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w wiadomosci
> nooooo, kolegoooo....cos nie tak...no tego, jakby tu
> powiedziec...musisz mi wyslac imi e nazwisko adres, telefon,
> email adres

Powaznie? Nie ma sprawy.

> (dzialajacy a nie zapchany - moje listy wracaja, ze
> stoja w 8godzinnej kolejce do Ciebie..),

Skrzynka nie jest zapchana, ale zabezpieczona przed spamem. Moze slesz z
open-relaya.
W razie czego spróbuj np. konrad.brywczynski<at>acn.waw.pl

> potem Cie zaprosze

No to juz skrobie na priv.

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2001-11-20 16:12:48

Od: "Monika Bacinska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stoja w 8godzinnej kolejce do Ciebie..), co lubisz,czego nie, cos
> o sobie, imieniny urodziny. potem Cie zaprosze

A ja napisalam i nic.... Moze to daltego, ze zapomnialam napisac co
lubie a czego nie... Zaraz wysle jeszcze raz, uzupelnione.

:-) Monika

salatka kus-kus?
Humorek :-)
Relacja na zywo z pieczenia szarlotki w/g Castle
wskoczcie na czata!
Temat stary jak rzeka...