Hypocyrta... Epipremnum... ???

1. Data: 2005-04-15 18:27:54

Temat: Hypocyrta... Epipremnum... ???
Od: "Ushi" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wiosennie :)

Mam taką prośbę. Czy mógłby ktoś powiedzieć/napisać
mi coś na temat wymienionych w nagłówku roślin ?

HYPOCYRTA
EPIPREMNUM

Chodzi ogólnie o hodowlę, pielęgnację, warunki
w których powinny przebywać i jakieś dodatkowe
wskazówki specyficzne dla obu roślin ?

Przeszukałem Google, ale nie znalazłem nic
konkretnego.

Pozdrawiam

Ushi

2. Data: 2005-04-16 17:10:34

Temat: Re: Hypocyrta... Epipremnum... ???
Od: "esony" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w których powinny przebywać i jakieś dodatkowe
> wskazówki specyficzne dla obu roślin ?
>
> Przeszukałem Google, ale nie znalazłem nic

epipremnum - dawniej scindapsus ... swiatło jasne rozproszone, podlewanie
umiarkowane, temp. pokojowa, wilgotnosc powietrza wysoka
hypocryta - podobne tylko trochę więcej swiatła...
pozdrowienia...esony

3. Data: 2005-04-16 19:25:45

Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Apr 2005 19:10:34 +0200, "esony" <e...@p...onet.pl> wrote:

>epipremnum - dawniej scindapsus ... swiatło jasne rozproszone, podlewanie
>umiarkowane, temp. pokojowa, wilgotnosc powietrza wysoka
>hypocryta - podobne tylko trochę więcej swiatła...
>pozdrowienia...esony

Moje epipremnum rośnie trochę wbrew googlom, w rozproszonym rosło tak
sobie, od czasu gdy wystawiłem na słońce rośnie znacznie lepiej. A w
ogóle to bardzo odporna bestia ;-)
--
Guru

ogród botaniczny - Kraków