I na moje wyszło!

91. Data: 2014-08-01 17:43:44

Temat: Re: I na moje wyszło!
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skąd wiesz, że w ich wykonaniu jest niedobry i niedogotowany? Próbowałeś?

Zapewne Trybun, w przeciwieństwie do nas - teoretyków, wszystko to
zbadał empirycznie. Łącznie z gwiazdami.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

92. Data: 2014-08-02 15:59:03

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-01 17:42, Qrczak pisze:

> Myślisz?

Wiem.

93. Data: 2014-08-02 15:59:29

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 21:51, FEniks pisze:

> A skąd wiesz, że w ich wykonaniu jest niedobry i niedogotowany?
> Próbowałeś?
>
> Ewa

Widziałem, oceniłem wizualnie wygląd ugotowanego makaronu i słyszałem
jaki czas gotowania zalecał ten telewizyjny kuchta.

94. Data: 2014-08-02 15:59:54

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-01 17:43, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-31 21:51, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Zapewne Trybun, w przeciwieństwie do nas - teoretyków, wszystko to
> zbadał empirycznie. Łącznie z gwiazdami.

Nie posądzam Was o brak praktyki kucharskiej, a raczej o bałwochwalcze
hołdowanie nowo modzie, i doprawdy dziwię się jak łatwo wmówić coś
starym wygom którzy na kucharzeniu "zjedli zęby"..

95. Data: 2014-08-02 21:02:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, to faktycznie głupoty, ale tak się składa że Polacy postrzegają
> Włochów właśnie poprzez pryzmat makaronu.. A oni po prostu nie potrafią go
> poprawnie/dobrze ugotować.

Nie zgadzam się, mimo, że nie byłam we Włoszech. Ale jak kiedyś kupiłam
włoski makaron, to był lepszy niż polski. Mają tradycje, wiedzą lepiej jak
go produkować.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_03f

96. Data: 2014-08-02 21:33:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-08-02 15:59, Trybun pisze:

> Widziałem, oceniłem wizualnie wygląd ugotowanego makaronu i słyszałem
> jaki czas gotowania zalecał ten telewizyjny kuchta.

Zawsze ściśle stosujesz się do telewizyjnych zaleceń?
Szanujący się kuchta tak nigdy nie robi. Ocenia sam, organoleptycznie.

Ewa

97. Data: 2014-08-02 21:38:24

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-08-02 15:59, obywatel Trybun uprzejmie donosi:

> Nie posądzam Was o brak praktyki kucharskiej, a raczej o bałwochwalcze
> hołdowanie nowo modzie, i doprawdy dziwię się jak łatwo wmówić coś
> starym wygom którzy na kucharzeniu "zjedli zęby"..

Myślę, ba! wiem, że masz nacechowany osąd.
Zwłaszcza że, wybacz, ja akurat hołduję starej tradycji rodzinnej.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

czym umyć
wiśnie
Mierzyliście już bikini w tym sezonie?
Tablica Mendelejewa