I na moje wyszło!

1. Data: 2014-07-09 15:58:19

Temat: I na moje wyszło!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Co trzeci Polak w ogóle nie stołuje się poza domem. A kiedy już to robi,
wydaje od 10 do 25 zł. Zbrzydła mu też kuchnia rodem z Italii.

Niespełna 18 proc. decyduje się bowiem na włoskie restauracje. Podczas gdy
jeszcze rok temu aż 27 proc. właśnie tamtejsze potrawy wskazało jako
najpopularniejsze w badaniu Instytutu Homo Homini dla Makro Cash & Carry.

W tegorocznej edycji raportu "Polska na talerzu", (...)Niepodzielnie rządzi
zaś kuchnia polska - 49,3 proc. wskazań."
http://polska.newsweek.pl/kuchnia-wloska-restauracje
-wloskie-jedzenie-zywnosc-newsweek-pl,artykuly,28593
1,1.html

2. Data: 2014-07-09 17:50:10

Temat: Re: I na moje wyszło!
Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Debilka!

3. Data: 2014-07-09 23:02:58

Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 15:58, Ikselka pisze:
> "Co trzeci Polak w ogóle nie stołuje się poza domem. A kiedy już to robi,
> wydaje od 10 do 25 zł. Zbrzydła mu też kuchnia rodem z Italii.

I nie bez przyczyny, po chwilowym zachłyśnięciu się nową modą, na
niedogotowany makaron każdy smakosz z Polski musi uznać że jest to coś
(mówiąc delikatnie) - niejadalnego.

4. Data: 2014-07-10 12:18:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Jul 2014 23:02:58 +0200, Trybun napisał(a):

> I nie bez przyczyny, po chwilowym zachłyśnięciu się nową modą, na
> niedogotowany makaron każdy smakosz z Polski musi uznać że jest to coś
> (mówiąc delikatnie) - niejadalnego.

Dokładnie! "Al dente" - hue hue. Moze dla Włochów dobre, bo nie muszą
trawić węglowodanów, tylko im przelatują takie na poły strawione i wylatują
drugą stroną, im energii zbyt wiele nie potrzeba, no ale nie w naszym
klimacie. U nas kluchy muszą być UGOTOWANE, my musimy wykorzystywac
węglowodany dla energii, bo ani lato u nas nie takie jak we Włoszech, a
zima to już zwłaszcza.

5. Data: 2014-07-10 19:03:31

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klimacie. U nas kluchy muszą być UGOTOWANE, my musimy wykorzystywac
> węglowodany dla energii, bo ani lato u nas nie takie jak we Włoszech, a

Zawsze czas na makaronie mnożę razy 2.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

6. Data: 2014-07-10 19:43:42

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-07-10 19:03, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:

> Zawsze czas na makaronie mnożę razy 2.

Podnieś do kwadratu - nie będziesz musiała nadużywać zębów.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

7. Data: 2014-07-10 20:53:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podnieś do kwadratu - nie będziesz musiała nadużywać zębów.

Ale za gaz zapłacę ogromnie dużo, i glutenu namnożę.

8. Data: 2014-07-10 21:54:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jul 2014 19:03:31 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Zawsze czas na makaronie mnożę razy 2.

A ja gotuję, aż się ugotuje :-)

9. Data: 2014-07-10 22:08:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-09 23:02, Trybun pisze:

> I nie bez przyczyny, po chwilowym zachłyśnięciu się nową modą, na
> niedogotowany makaron każdy smakosz z Polski musi uznać że jest to coś
> (mówiąc delikatnie) - niejadalnego.

Chyba nieuświadomiony smakosz. W makaronie zostawia się niedogotowaną
"żyłkę", ponieważ ma on "dojść" po połączeniu z gorącym sosem. Jeśli
wcześniej go ugotujesz do końca, to w sosie zrobi się breja.

Ewa

10. Data: 2014-07-10 22:12:33

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba nieuświadomiony smakosz. W makaronie zostawia się niedogotowaną
> "żyłkę", ponieważ ma on "dojść" po połączeniu z gorącym sosem. Jeśli
> wcześniej go ugotujesz do końca, to w sosie zrobi się breja.

Smakosz rosołu widać zęby oszczędza.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

czym umyć
wiśnie
Mierzyliście już bikini w tym sezonie?
Tablica Mendelejewa