I słusznie.

91. Data: 2009-03-31 11:46:18

Temat: Re: I słusznie.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Więc FAKTYCZNIE do kogo mówię "głupia cipa"?

Przedstaw się, to Ci powiem.

--
Pozdrawiam - Aicha

92. Data: 2009-03-31 11:54:54

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> ..a przede wszystkim do wódy, no jakżesz mogłam zapomnieć :-D

Akurat wódę to bym mu wybaczył , ale zdradę ideałów - nigdy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

93. Data: 2009-03-31 11:54:58

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz że nie można obrażać pana prezydenta.. Co to wogóle znaczy obraza
> w stosunku do prezydenta? Czy obrazą jest mówienie że nie ma pojęcia o
> rządzeniu? Że jest leniem?

Sam sie przekonaj, wyobraz sobie ze nazywac Ciebie, twoje dzieci,
tak jak powyzej. Obraza czy nie? Widze to dosc wyraznie.

Ok, sa tez niescilosci jak "leń" - o tym decyduje sąd.
Bluzgi raczej będa ukarane.

Pozdr,
Duch

94. Data: 2009-03-31 11:55:49

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 13:38, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Pytam Ciebie, do kogo piszę "głupia cipa"? Odpowiesz czy nie?

Przykro mi.

KONIEC KARMIENIA.

95. Data: 2009-03-31 11:57:16

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Akurat wódę to bym mu wybaczył , ale zdradę ideałów - nigdy..

Których? ZSMPowskich?

--
Pozdrawiam - Aicha

96. Data: 2009-03-31 12:00:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał:

> KONIEC KARMIENIA.

W sumie... pół dnia wcześniej nie zaszkodzi :) Dzięki za impuls (przez
klawiaturę:)).

--
Pozdrawiam - Aicha

97. Data: 2009-03-31 12:02:44

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqsvt0$bu3$...@n...onet.pl

> Przedstaw się, to Ci powiem.

Jeszcze nie wiesz, jak się nazywa?

Saulo

98. Data: 2009-03-31 12:03:26

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Jeszcze nie wiesz, jak się nazywa?

Nic nie rozumiesz :)

--
Pozdrawiam - Aicha

99. Data: 2009-03-31 12:05:35

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqt0t5$fcb$...@n...onet.pl

> Nic nie rozumiesz :)

Ups. To sorry.

Saulo

100. Data: 2009-03-31 12:07:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 13:46:18 +0200, Aicha napisał(a):

> Przedstaw się, to Ci powiem.

Znowu handel?

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....