I słusznie.

1. Data: 2009-03-31 09:15:46

Temat: I słusznie.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://film.interia.pl/wiadomosci/telewizja/news/woj
ewodzki-zawieszony,1277974

Tyle, że jego fani-tłumoki i tak go wybronią... oraz sam fakt, że jednak ta
małpa wyciąga sporo kasy od innych podobnych małp, a tylko to się liczy dla
wystawiających tę klatkę na pokaz...

Nie może być, aby byle smród obrażał głowę państwa.
Powinien mieć proces. Przykładowy.

2. Data: 2009-03-31 09:26:28

Temat: Re: I słusznie.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tyle, że jego fani-tłumoki i tak go wybronią... oraz sam fakt, że
> jednak ta małpa wyciąga sporo kasy od innych podobnych małp,
> a tylko to się liczy dla wystawiających tę klatkę na pokaz...

Żartujesz sobie. Jedyny program TV, do którego z chęcią bym się udała,
program Kuby Wojewódzkiego, ale tam mnie jeszcze! nie chcą - jeszcze
nie
jestem zbyt znana ;-)

--
Pozdrawiam - Aicha

3. Data: 2009-03-31 09:29:56

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
> wystawiających tę klatkę na pokaz...
>
> Nie może być, aby byle smród obrażał głowę państwa.

Co to znaczy obrażał? Pan Kaczyński wyraził zgodę na bycie prezydentem,
czyli osobą publiczną.. A o osobie publicznej można chyba wyrażać swoją
opinie publicznie (również krytyczne)..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

4. Data: 2009-03-31 09:37:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:26:28 +0200, Aicha napisał(a):

> Żartujesz sobie. Jedyny program TV, do którego z chęcią bym się udała,
> program Kuby Wojewódzkiego, ale tam mnie jeszcze! nie chcą - jeszcze
> nie
> jestem zbyt znana ;-)

A gdzie cudzysłów?

No, a teraz serio, dosyć tego bawitka: jesteś walnięta.
Z powodu permanentnego braku normalnego faceta baby zamieniają się w takie
potworki, jak Ty. Przykre.

5. Data: 2009-03-31 09:40:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:29:56 +0200, jadrys napisał(a):

ewodzki-zawieszony,1277974

> Co to znaczy obrażał? Pan Kaczyński wyraził zgodę na bycie prezydentem,
> czyli osobą publiczną..

Głową państwa.

> A o osobie publicznej

o głowie państwa; osobą publiczną to jest Frytka.

> można chyba wyrażać

nie, nie można

> swoją

choćby najgłupsżą?

> opinie publicznie (również krytyczne)..

Ale nie CHAMSKIE.

Być głową państwa nie oznacza "pozwalać chamom na wszystko", a wrecz
przeciwnie. Kto tego nie rozumie, sam cham i nie ma komu tłumaczyć.

6. Data: 2009-03-31 09:44:51

Od: "MarlonB" <z...@w...kon> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>>
> Co to znaczy obrażał? Pan Kaczyński wyraził zgodę na bycie prezydentem,
> czyli osobą publiczną.. A o osobie publicznej można chyba wyrażać swoją

ale nie o prezydencie...

M.

7. Data: 2009-03-31 09:46:39

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"jadrys" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]

Prezydenta Polski nie moża obrażać ustawowo.
O ile sobie przypominam za 2ch kadencji Kwaśniewskiego,
w sumie toczyło się około 250 spraw o obrazę prezydenta.
W mediach oczywiscie o tym cisza.

Pozdr,
Duch

8. Data: 2009-03-31 09:52:16

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubię Wojewodzkiego - chec zdobycia popularnosci
za wszelką cenę, chamski styl do bólu. Byleby go zauważyli.

Nie rozumiem tylko jak Figurski czy Wojewodzki, uważających się
pewnie za elyte, dlaczego używają tak prymitywnych sposobów żeby obrażac
prezydenta? Nie mogli błysnąć intelektem?
Sloma z butów wychodzi, palikotyzacja mediów.

Oglądalnosc Wojewodzkiego spada i niedługo jego program moze zostać zdjęty.
Czyzby jakas rozpaczlia próba zaistnienia?

Pozdr,
Duch

9. Data: 2009-03-31 09:54:01

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze:

> [...]
>
> Być głową państwa nie oznacza "pozwalać chamom na wszystko", a wrecz
> przeciwnie. Kto tego nie rozumie, sam cham i nie ma komu tłumaczyć.

To Ty raczej nie rozumiesz zasad demokracji.. Prezydent nie jest świętą
krową.. Jak również premier i inne osoby publiczne.. Chyba że może w
Polsce nie obowiązują zasady cywilizowanego demokratycznego świata.. :-\

10. Data: 2009-03-31 09:55:51

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MarlonB pisze:

> Użytkownik "jadrys" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ewodzki-zawieszony,1277974

> ale nie o prezydencie...
>
> M.

A dlaczego niby nie wolno wyrażać swojej opinii o prezydencie?

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....