I słusznie.

11. Data: 2009-03-31 10:00:13

Temat: Re: I słusznie.
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> A dlaczego niby nie wolno wyrażać swojej opinii o prezydencie?

Święta krowa (ups!).

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-03-31 10:02:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 11:46:39 +0200, Duch napisał(a):

> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message
>
> Prezydenta Polski nie moża obrażać ustawowo.

I zdroworozsądkowo też.
Cham chamem wszędzie będzie - czy to wobec prezydenta, czy własnej matki.

> O ile sobie przypominam za 2ch kadencji Kwaśniewskiego,
> w sumie toczyło się około 250 spraw o obrazę prezydenta.
> W mediach oczywiscie o tym cisza.

Ano.

13. Data: 2009-03-31 10:05:32

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Święta krowa (ups!).

Aicha uważaj, bo pójdziesz siedzieć za szarganie "świętości"..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

14. Data: 2009-03-31 10:09:07

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> O ile sobie przypominam za 2ch kadencji Kwaśniewskiego,
> w sumie toczyło się około 250 spraw o obrazę prezydenta.

Pamiętam ten haniebny wyrok na pana marszałka Leppera, który to ośmielił
się nazwać Kwaśniewskiego - człowiekiem nie garnącym się do pracy..

15. Data: 2009-03-31 10:11:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Aicha uważaj, bo pójdziesz siedzieć za szarganie "świętości"..

Najbardziej mnie boli to, że gościu, który zakablował znajomego za
rozsyłanie dowcipów o kaczkach, był z Wrocka...

--
Pozdrawiam - Aicha

16. Data: 2009-03-31 10:12:42

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> Nie lubię Wojewodzkiego - chec zdobycia popularnosci
> za wszelką cenę, chamski styl do bólu. Byleby go zauważyli.
>

> Pozdr,
> Duch
Podobno w akcie desperacji chce również zmienić nazwisko, na Jakub
Powiatowy.
Taka degradacja nazwiskowa.. Czego to sie nie robi dla popularności..

17. Data: 2009-03-31 10:15:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Mar, 12:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Cham chamem wszędzie będzie - czy to wobec prezydenta, czy własnej matki.

A czym jest wedlug Ciebie wielokrotne pisanie SPIERDALAJ, GLUPIA CIPA,
i temu podobne?

18. Data: 2009-03-31 10:16:35

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno w akcie desperacji chce również zmienić nazwisko, na Jakub
> Powiatowy.
> Taka degradacja nazwiskowa.. Czego to sie nie robi dla popularności..

e tam zmiana nazwiska....

Normalne filmy np. o zabijaniu przestaja juz szokowac,
ludzie potrzebuja coraz wiekszych wrazen,
a telewizje - wydowni.
Dlatego musi byc cos nowego co ludzi przyciagnie.
Najlatwiej - szokujacego.
Czekam az ktos zje odchody w jakims reality show
Moze Wojewodzki bedzie pierwszy? :)

Duch

19. Data: 2009-03-31 10:17:45

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pamiętam ten haniebny wyrok na pana marszałka Leppera, który to ośmielił
> się nazwać Kwaśniewskiego - człowiekiem nie garnącym się do pracy..

Powaznie?
Lepper chyba ostrzej mowił.
Duch

20. Data: 2009-03-31 10:17:46

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <i...@w...pl> tak oto plecie:

> To Ty raczej nie rozumiesz zasad demokracji.. Prezydent nie jest świętą
> krową..

Ten to raczej krówką.

QRa

algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?
Mniej oszolomstwa? Jest nadzieja....