Drzyzga do kibla - tam jest miejsce takich "gwiazd"...

1. Data: 2009-03-31 09:26:20

Temat: Drzyzga do kibla - tam jest miejsce takich "gwiazd"...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...i ich wielbicieli:
http://film.interia.pl/wiadomosci/telewizja/news/pot
epiona-ewa-drzyzga,1282130,3604

No, wreszcie coś.

2. Data: 2009-03-31 10:13:15

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

news:getwezt2f9gh.mmojjhfjh3p1.dlg@40tude.net...

eeeeee, Drzyzga ma specyficzne programy, tak ekshibicjonizm to dobre słowo.
czy to nie to samo co u Figurskiego - spada popularnosc i trzeba coraz
wieksze brudy prac.

Mysle sobie, czy nalezy wrecz dopuscic takie programy, co wiecej, bez
ograniczen,
brudy na maks, wlacznie z jedzeniem odchodów i takie tam.
Wtedy w ludziach automatycznie powstanie chec obrony przed tym syfem.

Podobnie bylo z "robta co chceta" Owsiaka, bylo i sie przejadło, pojawily
sie skutki,
i w koncu on sam sie z tego wycofał.

Pozdr,
Duch

3. Data: 2009-03-31 10:25:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> ...i ich wielbicieli:
> http://film.interia.pl/wiadomosci/telewizja/news/pot
epiona-ewa-drzyzga,128
> 2130,3604
>
> No, wreszcie coś.

"Przede wszystkim nie godzi się żerować na ekshibicjonistycznych
skłonnościach zapraszanych gości, których prowadząca z reguły skłania do
osobistych, wręcz intymnych wyznań".
Trzeba by zlikwidować publicystykę w TV.

Qra

4. Data: 2009-03-31 10:26:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał:

> "Przede wszystkim nie godzi się żerować na ekshibicjonistycznych
> skłonnościach zapraszanych gości, których prowadząca z reguły
> skłania do osobistych, wręcz intymnych wyznań".

Trzeba zamknąć pl.sci.psychologia!!!!!!!!!!!!1111dwatri

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-03-31 10:40:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Aicha <b...@t...ja> tak oto plecie:

> Trzeba zamknąć pl.sci.psychologia!!!!!!!!!!!!1111dwatri

Oszqra!

Qra

6. Data: 2009-03-31 10:40:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Trzeba zamknąć pl.sci.psychologia!!!!!!!!!!!!1111dwatri

najpierw prowadzącego :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

7. Data: 2009-03-31 11:00:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:13:15 +0200, Duch napisał(a):

> [...]
> brudy na maks, wlacznie z jedzeniem odchodów i takie tam.
> Wtedy w ludziach automatycznie powstanie chec obrony przed tym syfem.

Oj, amatorów jedzenia kup jest sporo, jak wiesz, to różnie może być.

> Podobnie bylo z "robta co chceta" Owsiaka, bylo i sie przejadło, pojawily
> sie skutki,
> i w koncu on sam sie z tego wycofał.

Bo mu dzieci dorosły i wstydziły się podpisać...

8. Data: 2009-03-31 11:10:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:25:15 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
> osobistych, wręcz intymnych wyznań".
> Trzeba by zlikwidować publicystykę w TV.

TO jest publi...cystyka?

9. Data: 2009-03-31 11:11:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 12:26:41 +0200, Aicha napisał(a):

> Trzeba zamknąć pl.sci.psychologia!!!!!!!!!!!!1111dwatri

Ty sobie weź te swoje tabletki, co Ci lekarz przepisał - te zamiast, wiesz.

10. Data: 2009-03-31 11:55:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Ty sobie weź te swoje tabletki, co Ci lekarz przepisał - te zamiast,
> wiesz.

Nasrać w kącie, a potem zostawić i sobie pójść. To tak po pańsku :)

--
Pozdrawiam - Aicha

I słusznie.
algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA
Czy ja się w końcu dowiem nazwy tego zamku?