to już nie jest nierzetelność

1. Data: 2009-03-31 11:31:46

Temat: to już nie jest nierzetelność
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zyzak stworzył kontrowersyjną książkę "Lech Wałęsa. Idea i historia" na
podstawie swojej pracy magisterskiej. Teraz pracuje w IPN."

"Zdaniem Mazowieckiego wspieranie tej publikacji przez Instytut Pamięci
Narodowej..."

"Publikacja 24-letniego pracownika IPN "Lech Wałęsa. Idea i historia"
wzbudziła liczne kontrowersje."

"Aleksander Kwaśniewski wtórował Mazowieckiemu w obronie byłego
prezydenta - IPN powinien stać na straży prawdy. Ale tego nie robi. To
Instytut Kłamstwa Narodowego. IPN jest częścią frontu nieprawdy - mówił."

"Nie wyjaśnił, czy jego zdaniem szef IPN Janusz Kurtyka powinien stracić
stanowisko. W innych wypowiedziach pojawiały się takie sugestie."

"Były prezydent przyznał, że wstyd mu, że podpisał ustawę o powołaniu IPN "

i to wszystko w jednym, krótkim artykule
41,Mazowiecki__ataki_na_Walese_sa_obrzydliwe.html

pytanie za 100 pkt - jaki związek z wydaniem książki zyzaka ma IPN?
odpowiedź: żaden

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

2. Data: 2009-03-31 12:06:04

Temat: Re: to już nie jest nierzetelność
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> pytanie za 100 pkt - jaki związek z wydaniem książki zyzaka ma IPN?
> odpowiedź: żaden

zaden, ale trzeba zrobic zadymę.
IPN ujawnia materiały wiec jest dla wielu b. niebezpieczny.

Jesli ksiazka Zyzaka jest kiepska to trzeba ja wypunktowac....
po co ta histeria? A moze chodzi o to ze ... :)

Tu jest ciekawy wywiad ze Schetyną:
http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=1
8643

Pozdrawiam,
Duch

3. Data: 2009-03-31 12:11:17

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Promotor Zyzaka, prof. Andrzej Nowak dobrze sie broni:

"
Stwierdził, że jego celem jako historyka jest pokazanie źródeł, które nie
miałyby szans powstania. - Rolą uniwersytetu jest dbanie o standardy, ale
także zachęcanie do wolnej wymiany myśli i nie można jej zmykać takimi
obelgami, jakich pan użył (wobec historyków IPN - red.). Będziemy stopniowo
do prawdy dochodzić, na tym polega historiografia - zakończył Nowak.
"

wlasnie, zamiast obelg, histerii, chamstwa - normalna dyskusja.

Duch

4. Data: 2009-03-31 12:16:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> "tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> zaden, ale trzeba zrobic zadymę.
> IPN ujawnia materiały wiec jest dla wielu b. niebezpieczny.

być może, ale raczej sądzę, że chodzi o dobry temat do popierdolenia.
chwytny, dzieli ludzi, są emocje - trzeba to wykorzystać.
ale to jest domena polityków i niech se chłopaki pokrzykują.
ale czwarta władza powinna dbać o standardy.
to jest problem.

> Tu jest ciekawy wywiad ze Schetyną:
> http://www.polskieradio.pl/jedynka/sygnalydnia/?id=1
8643

rzeczywiście, gdyby schetyna zajął miejsce donka, po poleciałby na łeb
na szyję :)

5. Data: 2009-03-31 12:29:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duszasty jest Debilem.

PS: potraktuj to jako "normalną dyskusję".

--
CB

6. Data: 2009-03-31 13:29:46

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

> ale czwarta władza powinna dbać o standardy.
> to jest problem.

100% racja -
tylko ze ja juz nawet nie mam złudzeń co wyprawia ta 4 władza.
Wiekszość informacji zawiera manipulacje.

Chocby sprawa Lyzwinskiego, ktory rzekomo mial dziecko
(caly tydzień bicia piany przez GW i Dziennik bodajrze).

----
Gdy skonczyl sie PRL, ktorys z dziennikarzy mowił
ze teraz bedzie niezalezna obiektywna prasa, a nie jak ta komunistyczna.
Jak sie okazuje, niewiele sie zmieniło, poza tym, ze jest wiele zrodeł
informacji i mozna przefiltrować ta prawdziwą.

Nawet idzie na gorsze - trzonem aktualnego rzadu sa nie sa
specjalisci tylko ... ludzie od Public Relations,
spece od manipulowania ludzmi.

Pozdr,
Duch

7. Data: 2009-03-31 18:22:01

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gqt191$f7n$...@n...dialog.net.pl

> [...]
> historiografia - zakończył Nowak. "
>
> wlasnie, zamiast obelg, histerii, chamstwa - normalna dyskusja.

http://wyborcza.pl/51,75248,6446495.html?i=0

Saulo

8. Data: 2009-03-31 18:57:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=fGQakT9AG7U

9. Data: 2009-04-01 08:13:47

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gqtn10$je7$1@news.onet.pl...

> http://wyborcza.pl/51,75248,6446495.html?i=0

Ok, widze lza Walesy - o co chodzi? Jak to sie ma do to napisalem?

----------------
Ze niby ma mi go byc zal?
Biedny ci ten Lechu:
nie dosc ze wspolpracował z
brzydkimi esbekami,
nie dosc ze musial oszukiwac ludzi,
nie dosc ze musial donosic na kolegow
(oczywiscie nikomu nie szkodząc)
nie dosc za brał za to brudne pieniadze,
to jeszcze jakis
swinia Zyzak osmiela się to wszystko opisywac!
Podłość, nikczemnosc, ktora nie zna granic!

No i jeszcze teraz musi opluwać wszystkich ktorzy
chca napisac biografie o nim. Biedny ci, naprawde biedny ten Lechu.

-----------
A tak przy okaji - swego czasu,
najbardziej atakowała i opluwała Lecha własnie Wyborcza.
Teraz gdy interes zmusza, beda sie przymilac, a jak znowu bedzie trzeba
to go znowu solidnie kompną w d.

Duch

10. Data: 2009-04-01 08:15:18

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@n...sieciowy> wrote in message

hehe, dobre.
Duch

Drzyzga do kibla - tam jest miejsce takich "gwiazd"...
I słusznie.
algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA