to już nie jest nierzetelność

111. Data: 2009-05-05 07:25:35

Temat: Re: to już nie jest nierzetelność
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Mógłbym siebie podejrzewać o wyparcie co najwyżej. Gimnastyka przez
> napinanie to raczej Twoja prezentacja. :)

ty lepiej siebie już nie podejrzewaj. jesteś już wystarczająco
podejrzany. :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

112. Data: 2009-05-05 09:33:06

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty lepiej siebie już nie podejrzewaj. jesteś już wystarczająco
> podejrzany. :)

HGW, co jest dla mnie dobre. Mam swoje dylematy. Mogę też zasugerować
karę dla siebie. :)

michał

113. Data: 2009-05-05 09:44:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> HGW, co jest dla mnie dobre. Mam swoje dylematy. Mogę też zasugerować
> karę dla siebie. :)

i znowu litrówka, chyba że chodziło ci o hankę :)

114. Data: 2009-05-05 09:56:59

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakie ci dać epitafium?

"To był nasz brat, co przeczytał, to zjadł"

michał

115. Data: 2009-05-05 09:59:07

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i znowu litrówka, chyba że chodziło ci o hankę :)

Nie, to literówka. Za dużo murów czytam. :)

michał

116. Data: 2009-05-05 10:10:51

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michał":

> "To był nasz brat, co przeczytał, to zjadł"

Sorry, nie w tym wątku to powiesiłem.

michał

Drzyzga do kibla - tam jest miejsce takich "gwiazd"...
I słusznie.
algorytm rozwodu
WALIZA...
SOWA