SOWA

1. Data: 2009-03-31 04:16:33

Temat: SOWA
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W powołaniu VIRITIM do życia uczestniczyli żydołacy z Tygodnika
Solidarność, agenci sjonizmu Polski Komitet Narodowy
ogólnopolskie i ogólnonarodowe zjednoczenie ugrupowań pod historyczną
nazwą - v...@o...pl - Listy na adres: 65906 Frankfurt am Main - Postfach
800 626 RFN
Blog > Komentarze do wpisu
Ť Bogusław Maśliński: Morąg ...
Marian Brudzyński, Krzysztof ... ť

Bohdan PORĘBA: wojna współczesna toczy sie przez wywiady, które działają
tajnie a więc spiskują.
Bohdan Poręba Foto: Stefan Kosiewski

Ks. Prof. Czesław St. Bartnik
Opis/tekst:
http://www.radiomaryja.pl.eu.org/nagrania/20070312-b
artnik/20070312-bartnik.mp3

Przy okazji trzeba też przyznać rację ojcu Romana, Maciejowi Giertychowi,
europarlamentarzyście, który na terenie PE wydał książkę pt. "Wojna
cywilizacji w Europie". Europa, według niego, jest dziś targana ciężką wojną
między wojującą ateistyczną cywilizacją żydowską a cywilizacją
rzymsko-łacińską. I trzeba zauważyć, że ta pierwsza w niektórych krajach
zachodnich, jak Anglia, Niemcy, Italia zdecydowanie wygrywa, choć w swych
podstawach jest antychrześcijańska, głównie antykatolicka. Opanowuje ona
przede wszystkim świat mediów i bankowości. Książka pana Macieja Giertycha
została gwałtownie potępiona przez Parlament Europejski jako ksenofobiczna i
antysemicka. I nietrudno zrozumieć, dlaczego do tych potępień dołączyło
także nasze MSZ, które przecież wydało swoją książkę z tekstami Żydów
polskich, szkalującą Polskę, a wynoszącą pod niebiosa świat żydowski w
Polsce i w Europie.Wykazał to doskonale zatroskany o imię Polski w świecie
prof. Jerzy Robert Nowak. Książka ta w języku angielskim wydana dla
zagranicy i za nasze pieniądze nie została, jak dotychczas, ani wycofana,
ani sprostowana. Czyżby to było już MSZ Izraela? .
http://www.radiomaryja.pl.eu.org/nagrania/20070312-b
artnik/20070312-bartnik.html

http://pkn.blox.pl/2008/09/Bohdan-POREBAwojna-wspolc
zesna-toczy-sie-przez.html

Opozycja Pozaparlamentarna
w stosunku do żydokracji, żydołaków, żydokomuny i żydokorowców
Kategorie: Wszystkie | Bogusław Maśliński | Bohdan Poręba | Edward
Makowiecki | Jan Grudniewski | Janusz Piechociński | Jerzy Kowalski | Jerzy
Tatol | Józef Bizoń | Kazimierz J. Węgrzyn | Krzysztof Cierpisz | Krzysztof
Pytel | Lech Klekot | Leszek Skonka | Magdalenka, PRL-Bis | Marek Chrapan |
Michnik Adam | Stanisław Tymiński | Stefan Kosiewski | apartheid
syjonistyczny | dr.inż. Jan Czekajewski | ludobójstwo / zagłada / genocide |
prof.Zbigniew Dmochowski RSS

poniedziałek, 30 marca 2009
MYszy monmajewski zaczepiamy, żeby sowa...