I wogle atam!

1. Data: 2009-11-26 19:29:24

Temat: I wogle atam!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzy robię na jutro, smaka mam. Nie gorzknieć mi tu!
:-)

--

Ikselka.

2. Data: 2009-11-26 19:39:32

Temat: Re: I wogle atam!
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 20:29, XL <i...@g...pl> wrote:
> Pyzy robię na jutro, smaka mam. Nie gorzknieć mi tu!
>  :-)
>
> --
>
> Ikselka.

A ja bym poszła do restauracji i zjadła jakieś milyjon sałatek z
milyjonów krajuf...nie stać mnie.
A potem na tańce, lodowisko albo basen ;)))
Albo do filharmonii na to :)

http://www.youtube.com/watch?v=1XO-KXCGplo&translate
d=1

Albo chociaż, żaby mi choć raz w życiu TŻ ugotował, coś prócz herbaty :
(
Twój gotuje?
___
Iza

3. Data: 2009-11-26 19:54:12

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Pyzy robię na jutro, smaka mam.

Masz smakA? Niemożliwe! Tak po chłopsku??!

Ewa

4. Data: 2009-11-26 19:56:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

> [...]
d=1

> Albo chociaż, żaby mi choć raz w życiu TŻ ugotował, coś prócz herbaty :

...się do boju

Qra, i oczywiście nie mój, bo ja nie mam

5. Data: 2009-11-26 21:06:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 11:39:32 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> A ja bym poszła do restauracji i zjadła jakieś milyjon sałatek z
> milyjonów krajuf...nie stać mnie.
> A potem na tańce, lodowisko albo basen ;)))
> [...]

SKONT WIESH że od tego to ja się rozpływam w obłoczek i znikam, zeby mi
nikt nie przeszkadzał słuchac?... Aaaaaaa..... dzięki....

> Albo chociaż, żaby mi choć raz w życiu TŻ ugotował, coś prócz herbaty :
> (
> Twój gotuje?

Umie, umie, tylko kiedy? Kiedy???
Nie licząc śniadań do łożka od czasu do czasu, ostatnio gotował, kiedy
pracowałam. Najostatniejszy był kapuśniak. I własnie goście przyszli wtedy
i wszystko zjedli, a to miało być dla nas na dwa dni, bo ja byłam
"wyłączona" - leżałam w zagrożonej ciąży i mu instrukcje podawałam z piętra
na parter "głosowo"...
Ale wtedy pracował mniej. Teraz ciagle - z małymi przerwami na ryby, do
łowienia których wrócił po kilkudziesiecioletniej przerwie, przedtem
bywajac na rybach tylko w latach dziecinnych, z ojcem.

--

Ikselka.

6. Data: 2009-11-26 21:08:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 20:56:39 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Iza <k...@p...onet.pl> tak oto plecie:

d=1

> ...się do boju
>
> Qra, i oczywiście nie mój, bo ja nie mam

Bojów? - bój się, bój ;-)
;-PPP
--

Ikselka.

7. Data: 2009-11-26 21:19:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> herbaty : (
> Umie, umie, tylko kiedy? Kiedy???

Heh, a ja na samych gotujących trafiam, co wcale nie ujmuje im tej...
treści ;)))))))))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

8. Data: 2009-11-26 21:31:22

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Pyzy robię na jutro, smaka mam. Nie gorzknieć mi tu!
> :-)

A to chyba na kuchnię powinnaś puścić.

--

Paulinka

9. Data: 2009-11-26 21:37:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 22:31:22 +0100, Paulinka napisał(a):

> A to chyba na kuchnię powinnaś puścić.

A tam, zaraz bym musiała przepis podac przecież, a ja tylko
psychologicznie tu działam :-)
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-26 21:49:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A tam, zaraz bym musiała przepis podac przecież, a ja tylko
> psychologicznie tu działam :-)

Że takie skomplikowane tworzysz menu, a inni do MC'Donalds'a chodzą?
Czuję się dobita. Wczoraj rosół i sola z surówką i łazanki na dzisiaj. A
dzisiaj łazanki zjedli zamiast zupy, jutro na obiad barszcz biały i
pierogi ruskie.

--

Paulinka

o religiach, okultyźmie i szamaniźmie [adamox]
teatrzyk zmielone życie niedoszłego katolika przedstawia - donos na mm
Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa