I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.

141. Data: 2009-03-26 07:00:38

Temat: Re: I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Mar, 00:35, michał <6...@g...pl> wrote:
> [...]
> Arykuł, który zacytowałeś, mówi o tym, że powniniśmy nie iść tą drogą
> wyszydzania, tylko wsłuchiwania się w "racje" drugiej strony, bo nie ma
> innej drogi, żeby pojąć, dlaczego ktoś wybiera taką a nie inną opcję
> życiową.
> Jest to w tym przypadku cholernie trudne, ale na trudnych przypadkach
> rezultaty przyswaja się najlepiej.
> Natomiast każdy rzucany w kierunku kogokolwiek burakami, idiotami,
> kretynami i innymi negatywnymi epitatami - zrozumienia tego kogoś nie
> przybliża. Na porozumienie nie ma szans tym bardziej. :)

Tym razem to ja, Tobie, przyklasne i z uznaniem podziekuje za trafne
słowa.

:)

142. Data: 2009-03-26 07:08:07

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To tylko Twoje ograniczenie każe ci tak mnie postrzegać: bogactwo, którym
> dysponuję, jest dla takich osób jak Ty nieosiągalne z zasady.

To nie jest bogactwo tylko chroniczna niezdolność złożenia oglądu świata do
kupy. Twoje bogactwo to takie schizofreniczne troszkę... da się z tym żyć...
ale póki nie zrozumiesz, że to jednak choroba zawsze Ci się będzie wydawało
że masz czegoś więcej... fakt... masz... urojeń i fantazmatów masz niezwykle
dużo :)

Pzdr
Paweł

143. Data: 2009-03-26 07:13:48

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:gqdj55$1k6$1@news3.onet...

> Tutaj non capisco, o co chodzi z tym rozprzestrzenieniem anorektycznych
> genów. Możesz mi wyjaśnić, bo to brzmi nawet całkiem ciekawie...

Anoreksja to tutaj był tylko przykład rozprzestrzeniania pewnych groźnych
memów po okolicy... niektóre "inne sposoby widzenia świata" bez leczenia i
izolacji szerzą się jak zaraza...

> Lot z dziesiątego, to chyba dopiero wtedy, kiedy piramida szwindli i
> szarlatanerii się załamie i "cwanej gapie" się noga powinie...

Częściej, kiedy się myśli, że się jest Pikaczu...

> Kiedyś psychiatrzy wymyślili termin "kłamstwo patologiczne", które miało
> być
> podobno objawem choroby psychicznej lub też graniczącego z nią zaburzenia
> charakteru. Dzisiaj kłamstwa i makiawelizm nie są patologią, są
> koniecznością. Dlatego moje rozumienie Lao Tzu zbacza nieco w kierunku
> Sun Tzu oraz Pana na Szangu.

Ono nie jest "podobno".... ono jest objawem. Nie jest tak, że jak coś
zaczyna ogarniać połowę ludzkości to to się staje normą... Z tym, że są
stany które trzeba leczyć i te, kórych nie trzeba leczyć ze względu na
znikomą społeczną szkodliwość wykonywanych czynności... oczywiście pośród
tych, których trzeba leczyć są źle zdiagnozowani, poddający się leczeniu
oraz niepoddający się leczeniu, toteż pośród tych, kórych nie trzeba leczyć
taka sama gradacja zachodzi... jeszcze jak się zaczyna mieć tego wszystkiego
ogląd kulturowy to potem rzeczywiście taka Ikselka może uważać się za zdrową
;o)

Pzdr
Paweł

144. Data: 2009-03-26 07:24:00

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

> Kurwa mać ile mam w kółko tłumaczyć to
> samo,kuuuuuuuuuuuuuuurwaaaaaaaaaaa.Mieć obraz kogoś w świadomości to
> go rozumieć,a nie się z nim zgadzać kuuuuuuuuuuuuuurwaaaaaaa ja
> pieeeeeerdole przez cały wątek to powtarzam tak trudno to zrozumieć
> tych parę słów ,tylko ślepy i niedorozwinięty emocjonalnie tego nie
> zrozumie .Ja pierdole.

Walczycie z wiatrakami, kolego, z wiatrakami ;o)
Ku, które nie jest juz ku... cóż to za ku! Cóż to za ku.

Pzdr
Paweł

145. Data: 2009-03-26 07:26:21

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie: awantura była, bo go po prostu pobili.
> A pobili go nie z powodu niebrania czy domagania się leków, ale dlatego,
> że
> nie on, lecz oni nie widzieli innych, widzieli tylko swoją przewagę nad
> nim
> :->

Czyżby deAgostini zaczęło wydawać bibliotekę słynnych filozofów chińskich w
jakimś parszywym tłumaczeniu?

Pzdr ubawiony
Paweł

146. Data: 2009-03-26 07:29:24

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> już niepodatny na r-ewolucje, okrzepły. Zdążyłam go SAMA sobie i na sobie
> (nieraz w bólu) ukształtować ZANIM się pojawiłeś; spóźniłeś się o co
> najmniej 30 lat - przykro mi, nie ma możliwości zmiany, choćbyś mi teraz
> oferował wszelkie gratisy i próbki. Co jednocześnie obala twoje zdanie,
> jakobyś oddziaływał tu na dziecko: z dzieckiem na pewno by Ci się udało,
> ale ja jestem do upierdliwości niepodatna na wszelką reklamę - jak się
> przywiążę do produktu, to używam go całe życie i do szewskiej pasji mnie
> doprowadza, kiedy ktoś chce mi na siłę, pomimo grzecznej odmowy, zachwalać

Widzisz, i trzydzieści lat zmarnowanego życia za Tobą, no cóż... jak to
mówią... absolutnie wszyscy na świecie są potrzebni, niekórzy, jak Ty, na
przestrogę innym, żeby nie szli głupimi drogami...

Pzdr
Paweł

147. Data: 2009-03-26 07:32:29

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Czy z psp zrobił się już zakład psychiatryczny?
> Człowiek trochę odpuści i proszę bardzo co się dzieje...

A przepraszam, a to nie był? Od lat się tu czuję jak w pracy, muszę sobie
przypominać, że to jednak wirtual i raz po raz odrywać się od grupy i jechać
do roboty...

;o)

Pzdr
Paweł

148. Data: 2009-03-26 09:22:03

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" napisał w wiadomości
:

> Tym razem to ja, Tobie, przyklasne i z uznaniem podziekuje za trafne
> słowa.
> :)

Hanka, przestań! Ja też nie przyzwyczajony do uznań i podziękowań na psp
padole! ;DDD
Odwdzięczę się szczerze. :)

michał

149. Data: 2009-03-26 09:37:55

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ona niczego nie wybrała,ona niedojrzała,a mówi ten artykuł o tym
> właśnie, ja próbowałem streścić ten błąd niewidzenia w świadomości i
> ten brak 'ja' z tego powodu.

Jesteś pewien? Nie bierzesz pod uwagę, że Twoja wiedza może być
niedostateczna do takiej oceny sytuacji?
Weryfikuj, sprawdzaj, porównuj, sięgaj do wiedzy, miej wątpliości i
zaglądaj w siebie, czy przypadkiem nie jesteś kotłem, co garkowi
przygania! Długa droga przed Tobą. Nie tylko przed Tobą. Przed każdym,
kto chce mieć predyspozycje do rzetelnej oceny i być w tej ocenie
wiarygodnym.
Oceniając powierzchownie ale publicznie - często stajesz się sam
przedmiotem swojej oceny w oczach obserwatorów.

michał

150. Data: 2009-03-26 09:43:25

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe, niektorzy to już robią zaklady o date rozpoczecia ;)

Mylę, że nie dotrwaja do lanego poniedziałku. ;)

michał

pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków
kłiiz
KUPA MIECI...
Do czego kiedyś służył mężczyzna :)