IQ test 2 tygodnie poźniej

1. Data: 2003-10-30 16:13:36

Temat: Re: IQ test 2 tygodnie poźniej
Od: "Tweek" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

tren R [z adresu e-mail t...@s...na.sojusze] napisał(a):

: prawdziwe zycie toczy się ciszy i w spokoju, w pracowni
: psychologicznej...

Boże...
Zrozum, te zadania nie były w stanie sprawdzić rzeczywistego IQ, równie
dobrze mógłbym Ci sam napisać parę zadań z uzupełnieniem jakichś luk
pomiędzy słowami, dać do wyliczenia pierwiastek trzeciego stopnia z 7026,
do tego "Znajdź 10 różnic pomiędzy obrazkami w 60 sekund", i na podstawie
tego powiedzieć Ci, że jesteś cymbał, bo IQ masz 70, bo tak wyszło -
kumasz analogię...?
Ten test nie był testem psychologicznym, mierzył IQ w takim samym stopniu,
w jakim wiedzę z zakresu historii mierzy Krzysiu Ibisz swoimi pytaniami w
"Awanturze O Kasę"...

:: jesli ktokolwiek ma dola z powodu tego testu, to znaczy, ze jest - co
:: najmniej - przewrazliwiony.
:
: albo jest trollem.

dlaczego zaraz tak brutalnie...?

:: dla pocieszenia - mi wyszlo 87 :)
:
: uj, to miałes strasznie wolne łacze
: ;))

po prostu nie trafiłem na "swoje" pytania...

: czyli tak troche wrażliwy jesteś jednak..?

a czy ja mowilem, ze nie jestem wrazliwy...?
jestem, i to bardzo...

: mów za siebie.
: ja go np. traktowałem jako sprawdzian.

nic, tylko pogratulować dobrego samopoczucia...

: przy okazji - ciekawe jaka jest korelacja miedzy niskim IQ i
: depresyjnością.

myślę, że niewielka.
dużo większą widzę pomiędzy "poddawaniem się" takim testom, i branie ich
wyników na poważnie...

--
_____ pozdro, _ :: head player in charge
|_ _|_ __ _____ ___| |__ :: +48 691 580 241 :: #lzm
|_| \_/\_/\___\___|_\_\ :: gra: Various - Robin Gibb / Juliet

1. Data: 2003-10-30 16:31:16

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tweek" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> Boże...
> Zrozum, te zadania nie były w stanie sprawdzić rzeczywistego IQ

wyjasnij mi to.
bo sądzę, że jest wysoka korelacja dodatnia
między wynikami np Ravena a testem TVN.
oczywiście to moje przypuszczenie.

> [...]
podstawie
> tego powiedzieć Ci, że jesteś cymbał, bo IQ masz 70, bo tak wyszło -

kumam.
zwaz tylko, ze test był adaptowany przez PTP.

> [...]
stopniu,
> w jakim wiedzę z zakresu historii mierzy Krzysiu Ibisz swoimi

nie zgadzam się z tym.
inteligencja to jest to, co mierza testy inteligencji
choćby zgodnie z taką definicją ;) - a jest w niej sporo prawdy.

> : albo jest trollem.
>
> dlaczego zaraz tak brutalnie...?

brutalnie?
nie znasz się.. ;))
zreszta chyba wziąłes to do siebie. a niepotrzebnie.

> po prostu nie trafiłem na "swoje" pytania...

wiesz co?
będąc jeszcze w szkole średniej, byłem, krótko mówiąc, nieukiem.
a dodatkow miałem takiego pecha - nigdy nie trafiałem na 'swoje'
pytania.

> a czy ja mowilem, ze nie jestem wrazliwy...?
> jestem, i to bardzo...

masz odpowiedź..
ps. z tego sie można wyleczyć. wiem, co mówię.

> : mów za siebie.
> : ja go np. traktowałem jako sprawdzian.
>
> nic, tylko pogratulować dobrego samopoczucia...

a niby dlaczego?
to chyba zazdrość w ujęciu sarkastycznym ;)

> [...]
> : depresyjnością.
>
> myślę, że niewielka.
> dużo większą widzę pomiędzy "poddawaniem się" takim testom, i branie

'poddawanie' się testowi to juz brzmi depresyjnie.
ja wziąłem go na rogi!

;)

1. Data: 2003-10-30 17:43:57

Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ten test stal sie dla mnie kloda na drodze zycia. Mam teraz zamiar zbadac
> sie u psychologa profesjonalnie. . Jesli wyniki okaza sie wysokie to mysle
> nawet o zaskarzeniu TVN o odszkodowanie za straty psychiczne jakie
ponioslem
> w zwiazku z fauszywymi wynikami.
>
> Czy ktos z Was mial podobna sytuacje, tzn. zdobyl wyzsze wyksztalcenie,
moze
> i stopien naukowy a w tym tescie wypadl kiepsko.
> Prosze pocieszcie albo sprowadzcie na ziemie bo nie moge od 2 tygodni o
> niczym innym myslec. Nigdy nie dostalem takiego w zyciu policzka.

Panie przyszły doktorze nie przejmuj się pan pierdołami i przygarnij kropka
! ! ! ;-)

katarzis

1. Data: 2003-10-30 18:39:55

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyjasnij mi to.
> bo sądzę, że jest wysoka korelacja dodatnia
> między wynikami np Ravena a testem TVN.
> oczywiście to moje przypuszczenie.

Ja w związku z ta domniemana korelacją.
Robiłam sobie test Ravena u psychologa, nie miałam żadnego błędu czyli 100
centyli, a w TVN miałam 124.
Poza tym podawano błędne instrukcje choćby w kwestii zgadywania odpowiedzi.
Podczas profesjonalnie wykonywanych badań psycholog powinien uprzedzić, że
to może zafałszować wyniki...
Fajna zabawa, pewnie jakaś tam korelacja występuje, ale jednak według mnie
to nie był test mierzący IQ.

Imoe

1. Data: 2003-10-30 18:45:40

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imoe" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym podawano błędne instrukcje choćby w kwestii zgadywania
> odpowiedzi. Podczas profesjonalnie wykonywanych badań psycholog
powinien
> uprzedzić, że to może zafałszować wyniki...

nic nie rozumiem ;)

> Fajna zabawa, pewnie jakaś tam korelacja występuje, ale jednak według
mnie
> to nie był test mierzący IQ.

pewnie jakas tam..
'jakas tam' jest zawsze.
a co to jest IQ?

--
Wierz mi: nie ufaj nikomu.

1. Data: 2003-10-30 18:53:01

Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Karmakoma...

> tescie onetu wyszlo mi, ze mam
> zaledwie 113 pktow. gdybym traktowala to serio, to dawno bym sie
> zalamala, bo rok temu w testach na inteligencje przeprowadzanych
> przez psychologow mialam IQ powyzej 140. 140 a 113 to spora
> roznica

Coś w tym jest. Mi zazwyczaj wychodziło 140-150, a na onecie
tylko 130. Mogłoby być ciut lepiej, ale niektóre obrazki się
ładowały za późno. Nie przywiązywałbym zbytniej wagi do wyników
tego testu (innych zresztą też).

adam
--
rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
www.mesa.eu.org | my b&w photographs

1. Data: 2003-10-30 18:53:40

Od: "Imoe" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie jakas tam..
> 'jakas tam' jest zawsze.

Tu to mogłabyć nawet ujemna:)))

Imoe

1. Data: 2003-10-30 21:57:35

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrJuras napisał:

> [...]
> otrzymujac ten sam wynik. Nie bylo by w tym nic zlego jakbym byl np.
> elektromonterem lub kierowca tira. ale skonczylem studia na polibudzie i

To ja się cieszę - w czasie testu mordowałem gostków w Half-Life'ie i
jakoś tak przegapiłem sam test pomiędzy wypruwaniem flaków za pomocą
rympałka a strzelaniu z kuszy z lunetą w główki bezbronnych żołnierzy -
czego to człowiek może się o sobie dowiedzieć. ;)

Przedstawię Ci hipotetyczą sytuację - gostek [ale to nie ja] ma 140 IQ,
niestety tak się złożyło, że nie zna języków, nie skończył odpowiednich
studiów, nie ma zdolności biznesowych, nie ma pracy i tym samym JEST
GÓWNO WART - ciesz się swoją karierą zawodową, swoimi tytułami i
osiągnięciami - jak zostaniesz jakimś prezesem, to będziesz mógł wyrażać
się równie mgliście, jak bohater "Wystarczy być" Kosińskiego i jeszcze
będą Ci płacić kupę kasy za tę oszczędność w wyrażaniu się. ;)

Flyer
ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

1. Data: 2003-10-30 21:57:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK napisał:

> Skoro do tej pory nie potrzebowales wysokiej inteligencji to po jaka
> cholere jest ci ona teraz?

Jak sie zbiorę [czyli znajdę płytę, długopis, kartkę i podłączę
adapter], to puszczę skecz Dudka z lat 70 w temacie zgubionego mózgu. ;)

1. Data: 2003-10-31 00:54:36

Od: "moonwalker " <x...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

DrJuras <j...@x...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> inteligentnego i taka mam opinie wsrod przyjaciol. Spodziewalem sie wyniku
> gdzies120-130. Otoz moj wynik to 102.-robilem 2 razy pod rzad w onecie

Nie miales pod reka kalkulatora ? ;))) Swoja droga to bylo bez sensu, ze
test mozna bylo rozwiazac w trakcie programu 2 razy. Wyniki pewnie sa
zawyzone i srednia Polakow to zapewne cos kolo 90 ;).

> [...]
> nawet o zaskarzeniu TVN o odszkodowanie za straty psychiczne jakie ponioslem

Dobry pomysl z tym zaskarzeniem. Ja np. spodziewalem sie wyniku na poziomie
160, a szanowne TVN mi nawet nie dalo takiej mozliwosci. Swoja droga oni sami
chyba tego nie rozumieli, bo na koncu programu Soltysik powiedzial, ze gosciu
z Mensy ma 145....

> Czy ktos z Was mial podobna sytuacje, tzn. zdobyl wyzsze wyksztalcenie, moze
> i stopien naukowy a w tym tescie wypadl kiepsko.
> Prosze pocieszcie

Taaa... Na pocieszenie polecam rozwiazac test, ktory podalem kilka watkow
nizej 03-10-26 12:49. Ten jest wiarygodny ! :))))))))

--
z prawdziwym powazaniem
moonwalker

analiza psychologiczna wybranego zjawiska spolecznego
PsychLIT
moje małe i wielkie dylematy
moje małe i wielkie dylematy
Łamanie zapałek