"Ida" w trzeźwej ocenie młodych.

31. Data: 2015-05-02 20:52:09

Temat: Re: "Ida" w trzeźwej ocenie młodych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 10:53:11 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> latamito co powinnas, a czego nie.

To trzymaj dziób zamknięty na temat moich autorytetów i dymu.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

32. Data: 2015-05-02 20:52:23

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

Skoro tak o nich myślisz, to nie dziw się, że masz takie złe relacje.
Chciałeś sprzedać- nie widziałem żadnego ogłoszenia. Czemu nie sprzedasz?
Miejsce jest fajne. Powaga.

--

Chiron

>Ja mam takie zdanie po tym co pokazali, popełniłem błąd który nigdy się nie
>powtórzy, raz wpuściłem buraka do domu.

No to idź na piwko. Albo zaproś do siebie na wódeczkę.

--

Chiron

33. Data: 2015-05-02 20:54:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
ja
Chiron

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
=======================

[...]

*****
A to ciekawe, bo większość ludzi uważa to miejsce za straszne i nie
chciałaby tu mieszkać, a policja za bandycką enklawe, ale to są ludzie
kultury, a ty jesteś raczej rodzaju Ikselkowatych tych co patologia to
norma.

*****

No ale jak Ty się wyprowadzisz, i wprowadzi się ktoś...hmmm- no po prostu
normalny, postawi nową, ładną chałupe, dogada sie z sąsiadami- to będzie to
miłe miejsce. Bez Ciebie z pewnością nie bedzie to już bandycka enklawa

--

Chiron

34. Data: 2015-05-02 21:05:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W Biblii:
>
> "Żaden nie nazywał swoim tego, co posiadał, ale wszystko mieli wspólne
> (...) Nikt z nich nie cierpiał niedostatku, bo właściciele pól albo domów
> sprzedawali je i przynosili pieniądze ze sprzedaży, i składali je u stóp
> Apostołów. Każdemu też rozdzielano według potrzeby (Dz 4,32-35)."

Zauważ proszę, że dotyczyło to apostołów. Tu mamy tylko 2 apostołów- Piotra
i Jana.Nie- całego społeczeństwa. Nic to nowego. Pustelnicy czy święci
mężowie na całym chyba świecie byli traktowani podobnie. I raczej nie
zwracali uwagi na to, co mają. Podobnie- klasztory. Te o surowej regule żyły
z tego, co im ludzie przynieśli.

--

Chiron

35. Data: 2015-05-02 21:10:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 May 2015 21:05:33 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> zwracali uwagi na to, co mają. Podobnie- klasztory. Te o surowej regule żyły

Wszyscy jesteśmy apostołami 3-)

36. Data: 2015-05-02 21:40:37

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Ktoś równie patologiczny jak oni, bo to oni stanowią bandycką enklawe, tu mieszkają
śmiecie społeczne, dla których patologia to normalność i tylko ktoś taki tu będzie
zadowolny, a to co o mnie opowiadają to są ich projekcje, wiedzą że są odpadami i
sfrustrowani robią mi lub porządnym ludziom opinie dokładnie tym czym są,.A naprawdę
nie wiedzą z kim mieli doczynienia nie ma żadnej przyzwoitej wiedzy aby ocenić,
dorobili się na napadach, cwaniactwie, lukach w prawie, ale to że mają kasę nie robi
z nich elity.

37. Data: 2015-05-02 22:14:35

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

Masz kogoś znajomego na Retkini, to zapytaj się o Roberta Pawłowskiego może mnie
znał, a bardzo ciebie zdziwi opinia jaką mam na Retkini, bo to będą sprzeczne opinie,
bo buraki non stop mi " dziwnie bandycką" opinie wystawiają, a na retkini, to opinia
będzie o osobie kulturalnej i pomagającej i na nazwisko ludzie się uśmiechają, bo
mnie dobrze kojarzą. Myślisz że w mieście i tutaj celowo różnie się zachowuje?

38. Data: 2015-05-02 22:28:26

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-02 o 20:52, Ikselka pisze:

> To trzymaj dziób zamknięty na temat moich autorytetów i dymu.

bo?

--
gazebo

39. Data: 2015-05-02 22:35:11

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> bo?

Bo w dziób!
:-)

--

Chiron

40. Data: 2015-05-02 22:46:24

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-02 o 22:35, Chiron pisze:

> Użytkownik "gazebo" <g...@...bo> napisał w wiadomości

> Bo w dziób!
> :-)

nie inaczej

------------------
Tell me true, tell me why, was Jesus crucified
Is it for this that Daddy died?
Was it for you? Was it me?
Did I watch too much T.V.?

gazebo