Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt

1. Data: 2004-04-18 22:36:59

Temat: Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt
Od: "madi" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

z wcześniejszych dyskusji widzę, że użytkowniczki
stosują i zachwalają IB fluid - a co sądzicie
o kompaktach IB, zwłaszcza tych (podobno) jasnych
nr 15 - Chair (srebrne opakowanie) i nr 15 Ivory Rose
(niebieskie opakowanie).

Ja też używam fluidu IB w kolorze nr 15 (Chair)
i ten fluid i jego kolor mi odpowiadają.

Natomiast ostatnio kupiłam _kompakt_ IB nr 15 Chair
i okazało się, że jest _dużo_ciemniejszy_ od fluidu,
a przede wszystkim: jego kolor nie ma (według mnie)
nic wspólnego z kolorem testera kompaktu nr 15 ...

Dzisiaj kupiłam kolejny kompakt IB nr 15 o nazwie
Ivory Rose, "tester" był jasny - a kompakt
znowu okazał się ciemny ... :))

Nie wiem, czy to ja mam zwidy, czy L'Oreal po prostu
w ogóle nie produkuje jasnych kompaktów: tylko
jasne testery ??? :)

Albo może współpracują z solariami, aby po kupnie
ich _jasnych_ podkładów trzeba było dodatkowo zamówić
serię opalania ? ;)

Czy też macie takie doświadczenie, że testery
kompaktu IB nr 15 są dużo jaśniejsze niż
rzeczywistość ???

Ponadto, czy ktoś mógłby mi polecić (naprawdę)
bardzo_jasno_ beżowy kompakt ?

Pozdrawiam,

Madi

1. Data: 2004-04-19 14:52:23

Temat: Re: Ideal Balance nr 15 kompakt oraz jasny kompakt
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

madi napisał/a w news:c5uvub$e06$1@inews.gazeta.pl:

> Czy też macie takie doświadczenie, że testery
> kompaktu IB nr 15 są dużo jaśniejsze niż
> rzeczywistość ???

Nie wiem, jak to jest, ale może po prostu spróbuj nr 14. Wg mnie jest
zdecydowanie jasny.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

1. Data: 2004-04-20 19:57:38

Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem, jak to jest, ale może po prostu spróbuj nr 14. Wg mnie jest
> zdecydowanie jasny.
>

> mips

Czy masz na myśli fluid/podkład 14 IB, czy kompakt 14 IB?
Bo ja nie mogę znaleźć jasnego kompaktu, fluid mam (14) :).
A kompakty mam tylko 15.
14 kompaktu nigdy nie widziałam,
czy istnieje takie dobro w przyrodzie?

Pozdrawiam,

Madi

cos super na zaskórniki
cellulitis - czy moja hipoteza jest prawdziwa?
Re: (Kraków) gdzie dobra krawcowa?
Re: Olay na razie tylko w Warszawie
odchudzanie