Idźcie na ,,Kler"!

11. Data: 2018-10-20 20:52:27

Temat: Re: Idźcie na ,,Kler"!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo nie ma.

> Nie ma, bo nie ma.
> Czego nie rozumiesz?

> Nie. Po tobie nie spodziewam się, że zaczniesz myśleć.

Oczywiście, że się nie spodziewasz - ,,myślenie" to dla ciebie aktywność
kory mozgowej synchroniczna z twoją.
LOL

> No i?
> Jak jakiś nauczyciel jest dobry, to zasługa szkoły, czy tego nauczyciela?
> Jak trafi się jakiś porządny człowiek, to oczywiście zasługa kościoła, a
> nie tego człowieka, ale jak pedofil, to już nie zasługa kościoła, tylko
> odpowiedzialność tego złego człowieka... religiancka głupota i
> hipokryzja nie zna granic.
>
> Do tego żeby być dobrym nie potrzeba ani boga, ani tym bardziej
> kościoła. To ludziom złym potrzebny jest bóg, bo przed złem powstrzymuje
> ich tylko wizja kary w piekle. Człowiek dobry nie potrzebuje motywacji i
> [...]

I ten ,,dobry człowiek" to oczywiście ty.
I cała lewacja, co oczywiste!
I to z tej waszej dobroci płynie promocja zabijania LUDZI, co nie mogą
powiedzieć, że cierpią. I nie macie do tego ,,dobra" żadnej konkretnej
motywacji - wy jesteście ci dobrzy. Bo tak.
LOL

--
XL

12. Data: 2018-10-20 21:03:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> kościoła. To ludziom złym potrzebny jest bóg, bo przed złem powstrzymuje
> ich tylko wizja kary w piekle. Człowiek dobry nie potrzebuje motywacji i

I jeszcze:

Jak jakiś nauczyciel jest zły, to zasługa szkoły, czy tego nauczyciela?
Jak trafi się jakiś zły człowiek, to oczywiście cały kościół jest zły, ale
jak dobry, to po prostu się o nim nie wspomina.
Niczym w filmie ,,Kler".
Lewacka hipokryzja nie zna granic.

Tego żeby być złym nie powstrzyma ani wizja kary w piekle, ani szantaż.
To ludziom dobrym potrzebny jest Bóg.
Człowiek zły odrzuca Boga i poddaje się szatanowi-złu.
Jeśli ktoś jest dobry, to ma w sobie Boga - nie musi nawet w Niego wierzyć.
Bowiem Bóg to nie jest kwestia wiary.

13. Data: 2018-10-20 21:33:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> Wojtyle, Popiełuszce, Wyszyńskim, Glempie i tysiącach zwykłych Dobrych
> Kapłanów, których spotykamy codziennie i którzy nie zawodzą.
> Tak, ,,Kler" to film wartościowy - bo na NAS WIERZĄCYCH W BOGA działa
> dokładnie odwrotnie niż cieszy się lewactwo, a zgodnie z mądrym
> powiedzeniem: co NAS nie zabije, to NAS wzmocni. Dokładnie tak na mnie
> zadziałał. Zresztą jak każdy inny skrajny stres i skrajny pat na ludzi
> prawdziwie wierzących - jeszcze mocniej zwracamy się do Boga.
>
> Aż sobie tak myślę, że ten film mógł nakręcić tylko człowiek NAPRAWDĘ

Mnie ten film otworzył oczy na DOBRO. Dlaczego? - bo je bardzo starannie
ominął.
Taki mam przewrotny charakter, że gdy mi ktoś nazbyt usilnie imputuje jakiś
negatywny obraz, zaczynam tę osobę ,,rozpracowywać" pod kątem POWODÓW, dla
których chce AKURAT MNIE zarazić SWOIM widzeniem danej sprawy. I póki tego
nie sprawdzę, tym silniej trzymam się własnej koncepcji. Nie będzie mnie
byle Przypadkowsku traktował jak bezmyślną masę do zagospodarowania.

--
XL

14. Data: 2018-10-20 22:03:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 20:52, XL pisze:

> Oczywiście, że się nie spodziewasz - ,,myślenie" to dla ciebie aktywność
> kory mozgowej synchroniczna z twoją.
> LOL

> I ten ,,dobry człowiek" to oczywiście ty.

No na pewno nie faszysta, rasista czy fanatyk religijny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-10-20 22:07:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 21:03, XL pisze:

> I jeszcze:
>
> Jak jakiś nauczyciel jest zły, to zasługa szkoły, czy tego nauczyciela?
> Jak trafi się jakiś zły człowiek, to oczywiście cały kościół jest zły,

Bo kościół chroni złych ludzi, a szkoła nie.
Czego znowu nie rozumiesz?

{ciach nielogiczne pierdy bez związku}

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2018-10-20 22:07:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> No na pewno nie faszysta, rasista czy fanatyk religijny.

Lewak to ,,dobry człowiek"?

--
XL

17. Data: 2018-10-20 22:14:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Bo kościół chroni złych ludzi, a szkoła nie.

Szkoła nie chroni nikogo, durniu.

--
XL

18. Data: 2018-10-20 22:14:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 21:33, XL pisze:

> Taki mam przewrotny charakter, że gdy mi ktoś nazbyt usilnie imputuje jakiś
> negatywny obraz, zaczynam tę osobę ,,rozpracowywać" pod kątem POWODÓW,

A z jakich to powodów zapisałaś się do faszystowskiej i rasistowskiej
organizacji? Dla ich pozytywnego obrazu (LOL :))?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-10-20 22:16:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 22:14, XL pisze:

> Szkoła nie chroni nikogo, durniu.

Z to kościół chroni, kretynko.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2018-10-20 22:18:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-20 o 22:07, XL pisze:

> Lewak to ,,dobry człowiek"?

Nie wiem. Musiałabyś zapytać jakiegoś lewaka.
Pewne jest, że faszysta, rasista czy fanatyk religijny, to nie jest
dobry człowiek.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pis to stan umysłu