Iksela

1. Data: 2012-06-13 06:12:11

Temat: Iksela
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowila powiedziec Polakom co sadza.

Dziekujemy

2. Data: 2012-06-13 17:26:38

Temat: Re: Iksela
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:12:11 +0200, Ghost napisał(a):

> Postanowila powiedziec Polakom co sadza.
>
> Dziekujemy

He he, POlak się odezwał...
--
XL

3. Data: 2012-06-14 02:02:40

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):
> Dnia Wed, 13 Jun 2012 08:12:11 +0200, Ghost napisaďż˝(a):

> He he, POlak siďż˝ odezwaďż˝...
> --
> XL

To jaki Ikselcia twoim zdaniem powinien być ten prawdziwy polak,
czym się powinien wyróżniać, może zagubieni są coniektórzy, więc
przyświeć, znaczy oświeć jaki powienien np; być globik? ;)

4. Data: 2012-06-14 08:04:55

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Voyager napisał(a):

> To jaki Ikselcia twoim zdaniem powinien być ten prawdziwy polak,
> czym się powinien wyróżniać, może zagubieni są coniektórzy, więc
> przyświeć, znaczy oświeć jaki powienien np; być globik? ;)

No bo jeśli tak ma to wyglądać to ja dziękują :D

http://www.youtube.com/watch?v=vNmNJ6jLCBs

Tusk - oto, co naprawdę sądzą Polacy.
Smoleńsk - oto, co NAPRAWDĘ sądzą Polacy.
Tajemnica wiary. ;o)
Podstawy osobowości autorytarnej
Różnorodność stado trwa, jednorodność stado znika.