Ile lat ma p.r.k.?

31. Data: 2005-11-26 12:23:57

Temat: Re: Ile lat ma p.r.k.?
Od: "dzudzu[TM]" <dzudzu[TM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
news:biftnm2bk5z8$.dlg@czarodziejka.net...

> Stado wściekłych to owszem, bo weekend i można się zabawić
> A tak serio, to po prostu nie skojarzyłam w ogóle Psa Baskerwillów z osobą
> bananową :)

No, ale...
Widzę, że asocjacje dotarły.

Jak dobrze Olu, że piszesz tu na grupie. Czytam Cię zawsze z wielką
radością.

Może to dżdżownica przekopała Ci wyjście na powierzchnię i podarowała garść
humusu ? ;-)

dzudzu [TM]

32. Data: 2005-11-26 12:27:18

Od: "dzudzu[TM]" <dzudzu[TM]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości >
> A Wladyslaw chyba regeneruje sily, bo jakos cicho przysiadl..

Władyś teraz statystuje w marnej telenoweli "Wiedźmy" i nie ma czasu na prk.
Białostocka ruleeezz
dzudzu[TM]

33. Data: 2005-11-26 13:34:31

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Nov 2005 13:23:57 +0100, Waćpanna lub waćpan dzudzu[TM], w
wiadomości <news:dm9k56$i0p$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Może to dżdżownica przekopała Ci wyjście na powierzchnię i podarowała garść
> humusu ? ;-)

Ano, ma w tym swój udział, na pewno.
A za garść humusu dziękuję :>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

34. Data: 2005-11-26 16:10:15

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ah0eo1pc8ikp494n590jdmg65c5lil9mla@4ax.com...

> [...]
> ponad 100 chyba! Jerzy mi wypomnial (:P ), ze to ja stowrzylam
> nazwe, choc ja sie wypieram - wirtualna rzecz jest, ale
> doprowadzila do realnych spotkan i przyjazni.
> FAQ Bozenki jest tu:
> http://kuchenna.host.sk
> chyba wyjsni co i jak, a ten moj post to byl z wrzesnia
> 2001...chyba...cos po linii - "czy jest tu jeszzce ktos,
> kto..."albo cos podobnego. Slowo zaslupie jest w uzytku grupy
> kuchnnej, samo sie stworzylo, bo wyszlo naturalnie - chodzi o
> jedzenie sztuczne, wiesz, z puszki, papierka, goracy kubek,
> pudeleczko do zalania wrzatkiem, polprodukty -

A ja Was głównie obserwuję od lat paru, fakt, że w 2001 było tu inaczej ;)
No i widzę, ze jednak nieźle sie w tym wszystkim orientuję... no prawie
wszystkim ;)
Nie zarejestrowałam spotkań Waszych na zywo, ze takowe są, aczkolwiek mozna
się domyślać ;)
Pozdrawiam, Agata

35. Data: 2005-11-26 20:23:56

Od: "ente" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości

> Powiem szczerze, ze częściej ją spotykam na innych grupach niż tutaj.

Od czasu, gdy pojawiły sie tu chamskie wystąpienia niektórych
grupowiczów, wiele osób z tej grupy się usunęło. A szkoda, bo kiedyś była
to rzeczywiście wspaniała grupa.

36. Data: 2005-11-27 08:17:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 17:10:15 +0100, "Gusiek"
<a...@W...onet.pl> wrote:

>A ja Was g?ównie obserwuj? od lat paru, fakt, ?e w 2001 by?o tu inaczej ;)
>No i widz?, ze jednak nie?le sie w tym wszystkim orientuj?... no prawie
>wszystkim ;)
>Nie zarejestrowa?am spotka? Waszych na zywo, ze takowe s?, aczkolwiek mozna
>si? domy?la? ;)
>Pozdrawiam, Agata

To takie wielkie spotkanie to bylo w ogolnokuchenne - w knajpie
Senator w Wwie, co to nawet autobus Krakowianek przyjechal na
okazje, a kelner w knajpie dokladnie zglupial, widzi mi sie, ze
czesc ludzi dostala nie swoje daniea, zdaje sie , ze jakis talerz
poszedl w drzazgi, moja golonka byla wieloosobowa (widocznie
zawsze patrze na nie zarlocznie) czyli ogolnie bylo jak na
greckimw eselu :P
Jeszcze bylo spotkanie pod ogrodem botanicznym, gdzie nieco dalej
na lawce siedzial Jerzy z narastajaca panika w oczach...wiesz,
jak dwie baby nagle przebieraja sie za koty i tak ida aleja, to
ja bym sie tez teczka zaslaniala od ew. spotkan :PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

37. Data: 2005-11-28 00:04:50

Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 08:47:14 +0000, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
>wody i przemiescilo sie na lad?
>Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)
>
>Pierz
>K.T. - starannie opakowana

Kilka osob sie znajdzie ....a tak przy okazji:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/about
poprawej stronie , kolumna najaktywniejsi wogole...
;-PPPPPPPPP

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

38. Data: 2005-11-28 06:46:22

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

ente wrote:

> Od czasu, gdy pojawiły sie tu chamskie wystąpienia niektórych
> grupowiczów, wiele osób z tej grupy się usunęło. A szkoda, bo kiedyś
> była to rzeczywiście wspaniała grupa.

Święte słowa...

--
Wojciech Gawrys (Vidar)

39. Data: 2005-11-28 08:19:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Nov 2005 16:04:50 -0800, a...@i...org wrote:

> [...]
>http://groups.google.pl/group/pl.rec.kuchnia/about
>poprawej stronie , kolumna najaktywniejsi wogole...

Wiedzialam, ze znajdzie sie JAKIS, co to palcem wytknie... a tak
chowane...za slup :))

Pierz
>Abyssus abyssum invocat.

K.T. - starannie opakowana

40. Data: 2005-11-28 12:24:27

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisał(a):

> [...]

Włos mi się przed chwilą zjeżył, bo już myślałam, że Twój pierwszy post
na grupie to ten powyższy!

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

kruche ciasto z olejem
Wiórki z sokowirówki
Babka luksusowa- czy ktoś już ją robił?