Ile lat ma p.r.k.?

1. Data: 2005-11-25 08:47:14

Temat: Ile lat ma p.r.k.?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
wody i przemiescilo sie na lad?
Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

2. Data: 2005-11-25 09:15:35

Temat: Re: Ile lat ma p.r.k.?
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
> I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
> wody i przemiescilo sie na lad?
> Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Wyszukałam głosowanie za utworzeniem pl.rec.kuchnia - wyniki ogłoszono
15 lutego 1997 roku! Pierwszych postów nie udało mi się znaleźć... A ja
jestem tu dopiero (aż?) od 2000 roku.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

3. Data: 2005-11-25 09:22:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:kojdo15pmnufek2f5b2mdql9apv9n97vle@4ax.com...
> I jest tu jeszcze ktos z poczatkwow, znaczy kiedy zycie wylazlo z
> wody i przemiescilo sie na lad?
> Bo takie Cafe to juz 4 lata skonczylo! :)

Zaglądam od jakichś pięciu lat dopiero ;)
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2005-11-25 09:28:31

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
> wiadomości news:kojdo15pmnufek2f5b2mdql9apv9n97vle@4ax.com...
>
> Zaglądam od jakichś pięciu lat dopiero ;)

Mi też już 5 latek stuknęło. ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2005-11-25 10:31:25

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:dm6lfm$8nc$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mi też już 5 latek stuknęło. ;-)

To mi w grudniu stuknie. Ale ja pisuję nieregularnie.
Pozdrówka - Agnieszka

6. Data: 2005-11-25 12:00:48

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

aniared wrote:

> Wyszukałam głosowanie za utworzeniem pl.rec.kuchnia - wyniki ogłoszono
> 15 lutego 1997 roku! Pierwszych postów nie udało mi się znaleźć... A ja
> jestem tu dopiero (aż?) od 2000 roku.

Mój pierwszy post to:

http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/e7
d2717f696a8ef8?dmode=source

Z Oct 27 1998, 9:00 am.

Potem miałem dłuuugą przerwę :)

W googlach znalazłem chyba to, co jest pierwszym postem:

http://tinyurl.com/7vmho

1. Tomasz R Surmacz
Feb 19 1997, 9:00 am

Wojciech Gawrys (Vidar)

7. Data: 2005-11-25 12:10:09

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 13:00:48 +0100, Vidar
<w...@b...netatonce.spamu.net> wrote:

>Mój pierwszy post to:
>
>http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/msg/e
7d2717f696a8ef8?dmode=source

>Z Oct 27 1998, 9:00 am.
>
>Potem mia?em d?uuug? przerw? :)
>
>W googlach znalaz?em chyba to, co jest pierwszym postem:
>
>http://tinyurl.com/7vmho
>
>1. Tomasz R Surmacz
> Feb 19 1997, 9:00 am
>
>Pozdrawiam,

Lza sie w oku kreci...a z tego postu o glosowaniu to tylko dwie
osoby rozpoznaje...ciekawe, gdzie pozostali uciekli :P

Pierz z zimnymi kaloryferami (jeden facet przyszedl i naprawia
maly przeciek z kaloryfera...a za oknem ZIMNO! w domu juz prawie
tez - chyba 17 stopni :/
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-11-25 12:18:58

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]

Dobrze, niech mi ktoś w końcu wytłumaczy, bo nie rozumiem, o co chodzi z
tą kafejką? Przed moją przerwą czegoś takiego nie było (jak mi się
wydaje, było też duuużo mnie sprzeczek na temat np. ortografii - choć
nie chcę, żeby to zabrzmiało jak "za starych dobrych czasów, kiedy byłem
młody" :) a teraz nie bardzo rozumiem o co chodzi... :( (FAQ przeczytał
- mundrzejszy pod względem Cafe od tego nie jest)

Wojciech Gawrys (Vidar)

9. Data: 2005-11-25 12:30:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 13:18:58 +0100, Vidar
<w...@b...netatonce.spamu.net> wrote:

>Dobrze, niech mi kto? w ko?cu wyt?umaczy, bo nie rozumiem, o co chodzi z
>t? kafejk?? Przed moj? przerw? czego? takiego nie by?o (jak mi si?
>wydaje, by?o te? duuu?o mnie sprzeczek na temat np. ortografii - cho?
>nie chc?, ?eby to zabrzmia?o jak "za starych dobrych czasów, kiedy by?em
>m?ody" :) a teraz nie bardzo rozumiem o co chodzi... :( (FAQ przeczyta?
>- mundrzejszy pod wzgl?dem Cafe od tego nie jest)
>
>Pozdrawiam,

Jak Bozenkowego faq'a nie przeczytales, to nie da rady...wszystko
sie zaczelo jednego takiego postu mojego, zart...a odpowiedzi
ponad 100 chyba! Jerzy mi wypomnial (:P ), ze to ja stowrzylam
nazwe, choc ja sie wypieram - wirtualna rzecz jest, ale
doprowadzila do realnych spotkan i przyjazni.
FAQ Bozenki jest tu:
http://kuchenna.host.sk
chyba wyjsni co i jak, a ten moj post to byl z wrzesnia
2001...chyba...cos po linii - "czy jest tu jeszzce ktos,
kto..."albo cos podobnego. Slowo zaslupie jest w uzytku grupy
kuchnnej, samo sie stworzylo, bo wyszlo naturalnie - chodzi o
jedzenie sztuczne, wiesz, z puszki, papierka, goracy kubek,
pudeleczko do zalania wrzatkiem, polprodukty - chyba chodzilo o
to, zeby ludzi wyzwolic z opresji purystow kuchennych :P DODAM,
ze - szokujac co niektorych - posiadam Larousse gastronomique, bo
lubie encyklopedie :)))))))) Nie boje sie przyznac do tego, choc
Za Slup latalam sie chowac, jak bluznilam wymieniajac sztuczne
jedzenia, z jakich korzystam

Reszta - u Bozenki, sa tam tez zdjecia z pierwszych spotkan
kuchenno-cafowych

Pierz

p.s. Chyba w 2001 roku bylo na grupie najweselej, wiec w czesci
masz racje...jak zes jest purysta to pewnych rzeczy bys nie
wytrzymal, jak bardziej elastyczny, to...no, sama nie wiem
:)))))))
K.T. - starannie opakowana

10. Data: 2005-11-25 12:43:45

Od: Vidar <w...@b...netatonce.spamu.net> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Jak Bozenkowego faq'a nie przeczytales, to nie da rady...wszystko

Przecie tłumaczę jak komu dobremu, czytałem (nawet na chata zaglądałem
kilka razy, ale puściutko...) :(

> [...]
> jedzenia, z jakich korzystam
>
> Reszta - u Bozenki, sa tam tez zdjecia z pierwszych spotkan

Zdjęcia widziałem, lecz do tej pory nie widziałem związku pomiędzy Cafe
a spotkaniami... :) Czytając wątek, raczej już chyba rozumiem :) Czy
cafe jeszcze prosperuje i czy można kiedyś zamówić stolik? ;)

> [...]
> masz racje...jak zes jest purysta to pewnych rzeczy bys nie
> wytrzymal, jak bardziej elastyczny, to...no, sama nie wiem

Czy ja wiem czy purysta? Raczej chyba nieeeee, choć staram się
"spuryzować" przepisy, które tu zamieszczam :P (tak żeby się nie narazić
P. Władysławowi :P)

--
Wojciech Gawrys (Vidar)

kruche ciasto z olejem