Ile podatku za działkę ?????

1. Data: 2014-03-11 07:57:12

Temat: Ile podatku za działkę ?????
Od: konto <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam zamiar kupić dom. Ogólna powierzchnia działki to coś koło 5000
metrów. Ile będe musiał płacić podatku rocznie od tego.
Na działce nie będzie nic ( tzn jakiś ogródeczek do celów własnych )

2. Data: 2014-03-11 10:18:09

Temat: Re: Ile podatku za działkę ?????
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konto" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> metrów. Ile będe musiał płacić podatku rocznie od tego.
> Na działce nie będzie nic ( tzn jakiś ogródeczek do celów własnych )

http://www.bankier.pl/firma/niezbednik/?part=nieruch
omosci

3. Data: 2014-03-11 18:33:38

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-11 07:57, konto pisze:
> [...]
> metrów. Ile będe musiał płacić podatku rocznie od tego.
> Na działce nie będzie nic ( tzn jakiś ogródeczek do celów własnych )

Zapytaj w swojej gminie, bo to ona ustanawia stawki.

Ewa

4. Data: 2014-03-11 19:22:59

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> metrów. Ile będe musiał płacić podatku rocznie od tego.
> Na działce nie będzie nic ( tzn jakiś ogródeczek do celów własnych )

Zależy od gminy. U mnie, na przykład, za podobnej wielkości działkę
płacę ok. 360 zł rocznie.

Pozdrawiam,
MW

Monitoring CCTV - propozycje do Ustawy i uwagi do propozycji
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale TopWholesaler168.com
A może w solary zainwestować - wady i zalety
Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton
Czyszczenie LCD z długopisu