A może w solary zainwestować - wady i zalety

1. Data: 2014-03-08 13:01:24

Temat: A może w solary zainwestować - wady i zalety
Od: Karolina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

2. Data: 2014-03-08 14:38:56

Temat: Re: A może w solary zainwestować - wady i zalety
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 08 Mar 2014 13:01:24 +0100, Karolina napisał(a):

> CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

Mam od ok. 15 lat (może dłużej) i nie polecam - przedzimie, zima i
przedwiośnie to martwy sezon jeśli chodzi o użyteczność owej instalacji.
Podobnie jeśli się zdarzy deszczowe lato, a u nas to w sumie reguła. Czyli
sens to ma tylko kiedy jest słoneczne lato.

3. Data: 2014-03-08 17:14:48

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 marca 2014 13:01:24 UTC+1 użytkownik Karolina napisał:
> CHodzi mi o ogrzewanie wody. Ile to kosztuje i utrzymanie

Wszystko zależy za ile kupisz i jakie masz oczekiwania. jak kupisz za 18 tysięcy bo z
dopłatą UE to się nie opłaca. Ale jak będziesz liczyła na jakiegoś bonusa latem i
zestaw będzie kosztował z dwa tysiące to zaczyna się robić opłacalne. Mnie się opłaca
odzyskiwanie ciepła z wody po kąpieli. Raptem to poniżej 1zł za wannę. Ale rocznie to
jakieś 600 złotych przy koszcie instalacji na poziomie może dwustu złotych. Dla
zwykłego ludka każda inwestycja mająca zwrócić się z oszczędności jakie przynosi, nie
może się zwracać dłużej niż dwa lata. Człowiek to nie żółw i nie żyje sto lat.

Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton
Czyszczenie LCD z długopisu
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 2014 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale TopWholesaler168.com
Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki