Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych

1. Data: 2014-03-04 12:59:35

Temat: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
włączyć gaz bez zapalenia płomienia?
Może
Może wysadzić dom?
Może
Postuluję wprowadzenie pozwoleń na odkręcanie kurków gazowych z
egzaminami oraz książeczką zdrowia / wykluczamy z możliwości włączania
gazu cukrzyków, ludzi z padaczką lub omdleniami itd/
Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
- bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.
Postuluje wprowadzenie komisji sprawdzających czy kurki gazowe sa
uruchamiane tylko przez ludzi mających odpowiednie zezwolenia.
Każda kuchenka powinna być zarejestrowana w Komendzie Głównej Policji a
rejestracja jest możliwa tylko po przedstawieniu dokumentu zakupu
książeczki.
Kuchenki mają być do rejestracji przywożone do KGP
Idiotyzm?
Oczywiście
A ograniczenia w Polsce dostępu do broni czym jest jak nie jednym
wielkim idiotyzmem
--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

2. Data: 2014-03-04 15:30:37

Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
> włączyć gaz bez zapalenia płomienia?

Nudzisz się. Sąsiad może Cię załatwic nożem lub tasakiem z IKEI* czy innego sklepu.
To samo można zrobić z piecykami gazowymi. Pijany może zasnąć z papierosem i co
wtedy?

--
J.

* akurat byłem i można kupić noże, tasaki czy inną broń kuchenną bez zezwolenia.

3. Data: 2014-03-04 18:57:09

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 12:59, SJS pisze:
> Pijany, zdenerwowany sąsiad może zostawić garnek na gazie lub celowo
> [...]
Doskonały pomysł pod warunkiem wprowadzenia obowiązkowych kursów po 2
tys. zł od łebka, do tego egzamin o zdawalności max 20% po 500 zł od
łebka. Uprawnienia ważne 5 lat - potem badania lekarskie jak przy
pozwoleniu na broń 800 zł od łebka plus psycholog specjalista od nałogów
200 zł.
No i zapomniałeś o karach. Kara to podstawa.
Niemanie uprawnień na gaz 3 średnie krajowe. Gaz bez atestu CIOPWG - 2
średnie krajowe.
Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.
Jacek

4. Data: 2014-03-04 20:04:35

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 18:57, Jacek pisze:

> [...]
> Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
> skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.

I zasmażkaaaaaa....

5. Data: 2014-03-04 20:14:52

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 20:04, wolim pisze:

> I zasmażkaaaaaa.... czyli nadzór budowlany, UDT, nadzór gazowy, licznikowy i
zaworowy.
Kazda ze służb ma swój taryfikator kar +VAT.

6. Data: 2014-03-04 21:59:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Mar 2014 12:59:35 +0100, SJS napisał(a):

> Szczególne tryb przydzielania zezwoleń należy ustanowić dla posłów i
> senatorów ze względu na wyjątkową ich małą odporność na dwie lampki wina
> - bez żon nie powinni oni dotykać sie do kurków.

Im to akurat i bez żon, i z żonami, trzeba zabronić - nie tylko dotykania
kurków, ale i wszelkich spraw państwa :-/

7. Data: 2014-03-04 22:00:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Mar 2014 12:59:35 +0100, SJS napisał(a):

> A ograniczenia w Polsce dostępu do broni

Atam ograniczenia. Kto chce, ten ma. Wystarczy mieć znajomka w Policji,
niestety. Znam przypadki.

8. Data: 2014-03-04 22:03:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Mar 2014 18:57:09 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
> Do tego w każdym domu obowiązkowy czujnik gazu z rejestratorem (czarna
> skrzynka) 1000 zł od sztuki i obowiązkowa legalizacja raz do roku 350 zł.

Przede wszystkim "prawo jazdy" na posiadanie dzieci. Serio. I to nie jest
wcale mój wymysł, tylko Lema; wystarczy uważnie przeczytać "Powrót z
gwiazd".

9. Data: 2014-03-04 22:10:07

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Atam ograniczenia. Kto chce, ten ma. Wystarczy mieć znajomka w
> Policji, niestety. Znam przypadki.

najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
znanemu policji jako gangster. :)

10. Data: 2014-03-05 09:03:29

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 22:10, Marek Dyjor pisze:
> najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
> znanemu policji jako gangster. :)

To przecież uzasadnione - pozwolenie na broń wydaje się ludziom, którzy
jej potrzebują. A kto bardziej potrzebuje broni niż gangster?

Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki
Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com