Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki

1. Data: 2014-02-27 20:15:10

Temat: Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki
Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W moim budynku przed około 10 laty wymieniono instalację wodociągową na
plastikową, zgrzewaną. Rury PP Typ 2 sygnowane nazwiskiem Slawomir
Malicki, w kolorze szarym - tyle udało mi się odczytać. Przez lata był
spokój, aż nagle rury zaczęły nagminnie pękać, stale zdarzają się
awarie, zalania itp. Chciałbym ustalić przyczynę - czy wadliwe rury, czy
może źle dobrany typ lub może coś innego.
Może ktoś ma informacje na temat tych rur, ewentualnie podobne
doświadczenia?
f.

2. Data: 2014-03-03 19:41:40

Od: zil0g <z...@m...prl> szukaj wiadomości tego autora

*fonon* wdusil[a] knefle:

> [...]
>może źle dobrany typ lub może coś innego.
>Może ktoś ma informacje na temat tych rur, ewentualnie podobne

Malo prawdopodobne jesli zgrzewane, raczej klejone. Nawet cienkoscienne
zgrzewane maja wytrzymalosc 6atm.

3. Data: 2014-03-04 23:21:18

Od: fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03.03.2014 19:41, zil0g wrote:
> Malo prawdopodobne jesli zgrzewane, raczej klejone. Nawet cienkoscienne
> zgrzewane maja wytrzymalosc 6atm.

To nie jest kwestia prawdopodobieństwa tylko fakt. Rury oczywiście
zgrzewane.
f.

4. Data: 2014-03-05 09:00:12

Od: Miroo <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-04 23:21, fonon pisze:

> To nie jest kwestia prawdopodobieństwa tylko fakt. Rury oczywiście
> zgrzewane.
> f.

Ale to pękają rury, czy puszczają łączenia?

Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com