Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych

11. Data: 2014-03-05 14:42:32

Temat: Re: Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 4 Mar 2014 22:10:07 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> najzabaweniejsze jest jak sie wydaje pozwoeolnie facetowi notowanemu i
> znanemu policji jako gangster. :)

A żebyś wiedział. Ja natomiast znam przypadek wydania pozwolenia osobie z
"żółtymi papierami" :-/

12. Data: 2014-03-06 22:48:54

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A żebyś wiedział. Ja natomiast znam przypadek wydania pozwolenia
> osobie z "żółtymi papierami" :-/

bo to wariat, a kto sie bezie kłucił z wariatem...

ruscy też wariatom poziwlili ladować...

13. Data: 2014-03-07 12:12:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Mar 2014 22:48:54 +0100, Marek Dyjor napisał(a):

> bo to wariat, a kto sie bezie kłucił z wariatem...

Kłócił? - żartujesz sobie, przecież to w pierwszym rzędzie osoby z
zaburzeniami psychicznymi mają szlaban na pozwolenia na broń.

Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki
Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Brak zasięgi - Wzmacniacz GSM
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com