Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton

1. Data: 2014-03-08 12:44:03

Temat: Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton
Od: Karolina <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile wychodzi wam spalanie ekogroszku na caly rok, dom 240 metrów +
piwnica. Chodzi mi razem z ogrzaniem wody.

Poza tym mam takie pytanie
Ile kosztuje takie utrzymanie domu - 3 osoby - szambo, prad itd, no wszystko

Karolcia

2. Data: 2014-03-09 16:40:40

Temat: Re: Spalanie ekogroszku na cały rok ile ton
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-08 12:44, Karolina pisze:
> Ile wychodzi wam spalanie ekogroszku na caly rok, dom 240 metrów +
> piwnica. Chodzi mi razem z ogrzaniem wody.

Bardzo dobre i racjonalne pytanie, tak samo jak: Mam samochód 240 koni,
ile spali paliwa na cały rok? Zakładam klima chodząca cały czas.
Kobieto, zależy od materiałów użytych do budowy, jaka izolacja, ile
pięter, czy ma piwnicę itp

> Poza tym mam takie pytanie
> Ile kosztuje takie utrzymanie domu - 3 osoby - szambo, prad itd, no
> wszystko

Taka sama odpowiedź jak wyżej, zależy czy srasz w domu, czy w pracy, czy
masz masę sprzętu ciągle włączonego, czy też nie, jak często bywasz w
domu, czy dużo znajomych Cię odwiedza, itp.?

3. Data: 2014-03-09 18:26:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 09 Mar 2014 16:40:40 +0100, BQB napisał(a):

> (...)
> Kobieto, zależy od materiałów użytych do budowy, jaka izolacja, ile
> pięter, czy ma piwnicę itp

...jak mroźna i jak długa jest zima, jaką się ma taktykę obsługi pieca (tzn
czy umie się go ustawić/obsługiwać oszczednie i ekonomicznie), jaką się
preferuje temperaturę w domu, czy ogrzewa się równo wszystkie
pomieszczenia, czy grzanie idzie równo całą dobę, czy w określonych porach
jest mniejsze/większe...

> Taka sama odpowiedź jak wyżej, zależy czy srasz w domu, czy w pracy, czy
> masz masę sprzętu ciągle włączonego, czy też nie, jak często bywasz w
> domu, czy dużo znajomych Cię odwiedza, itp.?

Dokładnie.

4. Data: 2014-03-10 09:28:07

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie.

Nie zapominajmy o stratach na ogrzaniu ścian czyli jakie jest ocieplenie.

J.

5. Data: 2014-03-10 12:22:17

Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-03-08 12:44, Karolina pisze:
> Ile wychodzi wam spalanie ekogroszku na caly rok, dom 240 metrów +
> piwnica. Chodzi mi razem z ogrzaniem wody.

To zalezy o ktory rok pytasz ten, czy tamten (u mnie roznica widoczna
golym okiem - zostalo mi okolo 2 ton wegla...)

> Poza tym mam takie pytanie
> Ile kosztuje takie utrzymanie domu - 3 osoby - szambo, prad itd, no
> wszystko

Kosztuje tyle ile chcesz - przyklad: 2 podobne domy kolo siebie, rodziny
tez wydawaloby sie podobne - roznica w rachunkach za prad - 100PLN za 2
miesiace.

Pozdro

Maseł

6. Data: 2014-03-10 17:02:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Mar 2014 09:28:07 +0100, Jan Koval napisał(a):

> Nie zapominajmy o stratach na ogrzaniu ścian czyli jakie jest ocieplenie.

Przed ociepleniem ważne jest, z czego są ściany i jaką mają konstrukcję
:-)))

7. Data: 2014-03-15 10:19:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-03-08 12:44, obywatel Karolina uprzejmie donosi:

Dużo.
Nie stać Cię.

8. Data: 2014-03-15 11:11:21

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09-03-2014 16:40, BQB pisze:
> [...]
> ile spali paliwa na cały rok? Zakładam klima chodząca cały czas.
> Kobieto, zależy od materiałów użytych do budowy, jaka izolacja, ile

Ale palisz groszkiem, czy tak tylko pierdolisz, jak wielu "speców" z
elektrody?

--
?(??_?)? ? ???

9. Data: 2014-03-17 08:50:44

Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zakonspirowany" <x...@g...com> napisał w wiadomości

> Ale palisz groszkiem, czy tak tylko pierdolisz, jak wielu "speców" z
> elektrody?

Ale jakie ma to znaczenie, skoro nie da się porównać warunków strat ciepła czy
zwyczajów domowników (jedni lubią jak jest 18 stopni a inni muszą mieć 23 lub więcej.

Ja palę miałem i raz wychodzi 5 ton na zimę a czasem 8. Tak na prawdę nie ważne jest
czym palisz tylko co pozostaje po spaleniu.
Bo coś z tymi resztkami trzeba zrobić.

J.

10. Data: 2014-03-17 11:37:41

Od: Zakonspirowany <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17-03-2014 08:50, Jan Koval pisze:
> Ale jakie ma to znaczenie, skoro nie da się porównać warunków strat ciepła czy
zwyczajów domowników (jedni lubią jak jest 18 stopni a inni muszą mieć 23 lub więcej.

Być może orientacyjne. Być może istnieje ktoś, kto przez 5 lat palił
węglem, 5 lat grzał gazem, 5 kolejnych groszkiem, ma jakieś porównanie i
może _cokolwiek_ w temacie powiedzieć. Podobno nie ma głupich pytań, w
przeciwieństwie do odpowiedzi. Ja bym powiedział, że nie ma głupich
pytań, za to są bezwartościowe odpowiedzi.

> Ja palę miałem i raz wychodzi 5 ton na zimę a czasem 8. Tak na prawdę nie ważne
jest czym palisz tylko co pozostaje po spaleniu.
> Bo coś z tymi resztkami trzeba zrobić.

Ja wiem. Czynników jest zbyt dużo, by wyznaczyć najlepszy system
ogrzewania. U nas pali się drewnem, a popiół rozsypuje pod winoroślami.
Lubię mieć w ciągu dnia 25 °C, ale to głównie dlatego, że mogę, a po
domu jednak najwygodniej łazi się w japonkach, szortach i koszulce. ;)

--

Czyszczenie LCD z długopisu
Cheap Nike Air Max 2013 Shoes Air Max 2014 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale TopWholesaler168.com
Pozwolenia na użytkowanie kuchenek gazowych
Pekajace rury wodociagowe: PP Typ 2 Slawomir Malicki
Cheap D&G Shoes Gucci Shoes Dsquared2 Shoes Prada shoes LV Shoes Dior Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com