Imigranci

151. Data: 2018-10-31 15:51:44

Temat: Re: Imigranci
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 13:32, Trybun pisze:

> Marzy ci się terroryzowanie niewinnych ludzi? Co ci zrobił np p Winnicki
> że chcesz go ścigać jak jakieś dzikie zwierze?

Dobrze się czujesz?

> Historia powiadasz, pokaż mi w tej obowiązującej w Polsce o zdziczeniu
> prawicy na świecie, np w Indonezji gdzie to ci z "Bogiem i honorem" na
> ustach palili całe wsie razem z mieszkańcami. Masz w niej gdzieś choćby
> wzmiankę o operacji "Gladio"? Tak więc przestań się powoływać na
> historię redagowaną przez jakichś oszołomów.

To teraz nie wiem... Winnicki to twój idol, czy wręcz przeciwnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

152. Data: 2018-10-31 16:05:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 13:36, Trybun pisze:

> Bo ziemia to jest coś co nie może być czyjąś własnością. Jest ona
> własnością każdego człowieka na ziemi, a nie uzurpatora stawiającego płoty.

Idea słuszna, ale utopijna, bo niemożliwa do realizacji w praktyce.
Skoro jest własnością każdego, to właściciel może zechcieć sobie płot
postawić, a inny właściciel tego płotu nie chce.
Wygra silniejszy.
I to właśnie obserwujesz obecnie w praktyce..

> Pozwól mi samemu oceniać co dla mnie dobre.

Teoretycznie zgoda, ale...

> Nakaz zapinania pasów nie ma
> na celu ochrony innych użytkowników dróg.

W razie czego, gdy nie zapniesz pasów, koszty leczenia bierzesz na siebie?

> Tak nawiasem - pamiętasz
> historie wypadku Ferrari z p Zientarą za kółkiem,. Otóż zdarzył się bum,
> Ziętara wyleciał przez szybę i przeżył a jego pasażer z zapiętymi pasami
> żywcem spłonął.
> Ale nie o to przecie wcale chodzi, mówimy o naszej wolności, a jak widzę
> to i was na to nie stać.

Zdarza się czasem, że ktoś spadnie z dachu otrzepie się, wstanie i
zostanie mu kilka siniaków. Jednak większość łamie sobie kark, kręgosłup
albo ginie waląc głową w chodnik.
Koleś który przeżył i ma tylko siniaki, w żaden sposób nie jest dowodem
na to, że skakanie z dachu jest bezpieczne.

Wiem, że nie łapiesz sarkazmu i ironii, ale mam nadzieję, że taką
analogię dasz radę zrozumieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

153. Data: 2018-10-31 16:30:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Marzy ci się terroryzowanie niewinnych ludzi? Co ci zrobił np p Winnicki
> że chcesz go ścigać jak jakieś dzikie zwierze?

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=22
30534973894056&id=100008127258795

"Selene Ticchi, członkini włoskiej organizacji Forza Nuova. Organizacji
obecnej zarówno na Marszach Niepodległości (2015 rok, 2017 rok), jak i
na wycieczce po polskim Sejmie - na zaproszenie posłów z Ruchu
Narodowego, który nota bene utrzymuje dość zażyłe kontakty z Forza
Nuova. Liderem Forza Nuova (zapraszanym do Polski przez ludzi z Ruchu
Narodowego) jest człowiek, który nie ma nic przeciwko temu, żeby nazywać
go "neofaszystą", bo twierdzi, że dla Włoch "faszyzm był wspaniałym
epizodem". Człowiek, działający aktywnie w organizacji terrorystycznej,
która dokonała min. zamachu na dworzec w Bolonii. To tak na wszelki
wypadek, gdyby ktoś nadal wierzył, że Ruch Narodowy nie ma nic wspólnego
z brzydkimi, brunatnymi historiami. Proponuję udostępniać dalej, może
komuś się oczka otworzą..."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

154. Data: 2018-10-31 16:39:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> historie wypadku Ferrari z p Zientarą za kółkiem,. Otóż zdarzył się bum,
> Ziętara wyleciał przez szybę i przeżył a jego pasażer z zapiętymi pasami
> żywcem spłonął.
> Ale nie o to przecie wcale chodzi, mówimy o naszej wolności, a jak widzę
> to i was na to nie stać.

> Styl życia - w sumie= ustrój.

> Po to aby ich pozabijać i postawić swoje płoty na ich ziemi.

> Czyli nie ma nic co mogłoby mnie zainspirować do tego aby oddać na was
> głos.

> Jak sama nazwa stanowi - do krępowania ludzi.

usa-w-polsce-to-nie-dowod-partnerstwa-ale-wasalizmu/

> No ale sądziłem że wy jesteście, przynajmniej macie się za coś
> wyjątkowego...:-(

Pod pewnymi względami tak - m.in. właśnie pod tym. Nie w całokształcie.
Co do wpuszczania obcych wojsk - przypomnij sobie, któż to podpisał
,,bratnią pomoc"?
A RN RP na to:
https://www.m.pch24.pl/ustawa-1066-o-bratniej-pomocy
-nie-do-ruszenia--przed-wakacjami,43762,i.html
,,(...)
Poselski projekt ustawy o uchyleniu ustawy o udziale zagranicznych
funkcjonariuszy lub pracowników we wspólnych operacjach lub wspólnych
działaniach ratowniczych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (tzw.
ustawy 1066 nazywanej też ustawą ,,o bratniej pomocy") trafił do Sejmu już
na początku tego roku. Dokument już w marcu skierowano do pierwszego
czytania w Komisji Administracji i Spraw Wewnętrznych. Na tym jego
procedowanie się zakończyło.

- Najwyraźniej projekt trafił do sejmowej zamrażarki - mówi nam poseł
Robert Winnicki (niez.), prezes Ruchu Narodowego i inicjator projektu
znoszącego ustawę ,,o bratniej pomocy". Jak zapewnił nas parlamentarzysta,
na kolejnym posiedzeniu Sejmu odbędzie tournée po gabinecie marszałka i
komisjach, by sprawę losów projektu wyjaśnić.

- ,,Ustawa 1066" dopuszcza możliwość prowadzenia operacji przez służby
obcych państw na terenie państwa polskiego. To zakwestionowanie naszej
suwerenności. Zwróćmy uwagę, że nie dotyczy to wyłącznie stanów
wyjątkowych, klęsk żywiołowych czy współpracy transgranicznej, które stały
się motywem, by taką ustawę przyjąć, ale dotyczy całego terytorium naszego
państwa i służb mundurowych, policyjnych, a nie tylko ratunkowych -
zaznacza Winnicki.

Zdaniem parlamentarzysty stosowanie siły przez służby mundurowe jest
prerogatywą suwerennego państwa. Zaś państwo, które z tego prawa rezygnuje,
czyni w owej prerogatywie wyłomy, samo ustawia się w roli państwa
niesuwerennego. - Poza tym mamy przykre doświadczenia w historii współpracy
różnych ośrodków polskich z obcymi służbami czy agenturami - przypomina.
Dlatego, zdaniem posła, możliwość takiej ingerencji należy ustawowo
wykluczyć.

Warto przypomnieć, że za pośrednictwem platformy protestuj.pl pod apelem o
jak najszybsze podjęcie kroków niezbędnych do uchylenia ustawy 1066
podpisało się już ok. 27 tys. obywateli podzielających obawy co do
słuszności funkcjonowania tego rodzaju aktów prawnych. Protest trafił do
szefów wszystkich klubów parlamentarnych. Póki co ten głos jest ignorowany.
Dlaczego?

- Zmiany są niemile widziane, bo mogą być krytycznie postrzegane w
Brukseli, a PiS boi się otwierać kolejnego frontu. Jest to postawa błędna.
Bo w sytuacji politycznej, geopolitycznej w jakiej obecnie się znajduje UE,
zwłaszcza kiedy jesteśmy dociskani przez KE, powinniśmy podejmować bardziej
kroki ofensywne, niż defensywne. Jest ku temu klimat, by zacząć z UE i KE
rozmawiać bardziej zdecydowanym tonem i proponować też krajom naszego
rejonu alternatywę dla brukselskiego centralizmu - dodał Winnicki.(...)"

--
XL

155. Data: 2018-10-31 16:44:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> rozmawiać bardziej zdecydowanym tonem i proponować też krajom naszego
> rejonu alternatywę dla brukselskiego centralizmu - dodał Winnicki.(...)"

C.d. - wypowiedź prof. Pawłowicz:
,,(...) Warto przypomnieć, że w czasie już toczonych dyskusji nad projektem
ustawy znoszącej zapisy ,,o bratniej pomocy" Biuro Analiz Sejmowych
wskazywało, że projekt ,,zmierza do uchylenia ustawy, która zawiera przepisy
wykonujące trzy decyzje unijne, które stanowią akty wiążącego prawa Unii
Europejskiej i które nakładają liczne obowiązki na państwa członkowskie o
charakterze implementacyjnym." Zdaniem ekspertów BAS, uchylenie ustawy
,,doprowadzi do sytuacji, że obowiązki wynikające z tych decyzji nie będą
wykonane", co naruszy zapisy Traktatu o funkcjonowaniu UE.

Z taką opinią nie zgodziła się prof. Krystyna Pawłowicz, poseł PiS. Jak
oceniła, ustawa nie wykonuje wskazanych trzech decyzji unijnych, gdyż
wykracza poza zakres upoważnienia. - Te druki miały uporządkować wspólne
działania transgraniczne dotyczące przestępstw czy terroryzmu
transgranicznego. Tylko w takim zakresie - wskazywała. Tymczasem PO-PSL
przyjęła akt prawny, który ,,generalnie pozwala swobodnie podróżować po
całej Polsce niejasnym wojskom - unijnym zapewne, ale to tak jasno nie
wynika z tego dokumentu - nie tylko w celu zwalczania i prowadzenia akcji
antyterrorystycznych o charakterze transgranicznym, które umożliwiałyby
przy granicy podejmowanie działań, ale także zezwala na podejmowanie
działań (...) polegających również na tłumieniu jakiś zamieszek czy rozruchów
społecznych na terytorium Polski".

To - w ocenie prof. Pawłowicz - skrajnie wykracza poza zakres, który
wyraźnie wynika z unijnych decyzji. Profesor wytknęła przy okazji BAS zbyt
małą dbałość o interesy polskie. - Państwo powinni trochę więcej
patriotyzmu prawnego wykazywać, a nie ślepo popierać cokolwiek się zrobi
unijnego. Państwo są bardziej papiescy jak papież - mówiła."

I chwała jej za to.
Tylko co dalej?

--
XL

156. Data: 2018-10-31 16:52:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 16:44, XL pisze:

> C.d. - wypowiedź prof. Pawłowicz:

Tytani kultury i intelektu :)

> I chwała jej za to.
> Tylko co dalej?

Dalej trzeba zmierzać do normalności, żeby tacy ludzie nie
kompromitowali dłużej Polski.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

157. Data: 2018-11-02 11:50:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 15:47, Kviat pisze:

> Pisz poprawnie po polsku, to nie będzie problemów.

Czyli w czym masz problem że ze zdania wybierasz "Nie" i zaczynasz się
nad nim rozwodzić?

> "Prawie" robi dużą różnicę w przypadku np. zabitego obywatela na
> komisariacie, albo pobitego przez policję obywatela, który protestuje
> przeciwko faszyzmowi.

Co innego "służba" na komisariacie, tu gorzała czy prochy z każdego
potrafią zrobić psychola. Na ulicę nie wystawia się schlanych czy
naćpanych funkcjonariuszy.

> Ja -> "W policji też są sympatycy "narodowców"
> Ty -> "Nie, nie byłoby sprawy gdyby to był odosobniony przypadek."
>
> Następnym razem przetłumacz na polski co masz na myśli.

> "policjanci dość często przechodzą badania
> psychologiczno/psychiatryczne."
>
> Po pierwsze, policjant zgodnie z prawem nie musi wykonywać takiego
> rozkazu, a po drugie, zgodnie z prawem nie wolno mu takiego rozkazu
> wykonywać.

O kim/czym my właściwi gadamy - o wyskoku pojedynczych funkcjonariuszów
czy o wykonywaniu rozkazów masakrowania ludzi na ulicy?

> To jakim cudem przechodzą te "badania psychologiczno/psychiatryczne"?
> Sam widzisz, że takie badania niczego nie gwarantują.

Bo są normalni,badanie prawie gwarantują poczytalność funkcjonariusza.
Istota problemu leży w otrzymywanych przez nic rozkazach.

> Żeby podważać czyjąś powagę, ten ktoś musiałby mieć powagę.
> Następnym razem, jak nie zapomnę, zaznaczę sarkazm.

Po zniszczeniu Samoobrony jedynym zagrożeniem dla kolesi pozostaje RN. I
spójrz na samego siebie - ile twojej energii wyładowałeś na próbach ich
dyskredytacji, to ma być coś niepoważne więc skąd tyle twojej uwagi w
tym temacie?

> Wzajemnie.

> Wzajemnie.

> Przecież się odnoszę.
> Już zapomniałeś co pisałeś o Atlantydzie? Albo to, że nie wiesz jaki
> Ziemia ma kształt?

No co pisałem? Cytowałem kogoś, masz jakieś argumenty obalające czy
tylko znowu powołujesz się na nieswoje "mądrości" i pokazujesz jak
dobrze cię wytresowano.

> Nie swoje, tylko twoje.
> Albo chcesz dyskutować rzeczowo albo s*laj.
> Atlantyda w innym wymiarze i "niewiadomojaki" kształt Ziemi, nie ma
> nic wspólnego z rzeczową dyskusją.
> Chcesz być poważnie traktowany, to traktuj poważnie rozmówcę.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Co moje? Latam jak z oparzoną dupą rozgłaszając swoje teorie względem
Atlantydy, chyba jednak tylko w twoim móżdżku. Każdego, nawet takiego
oszołoma jak ty usiłuję traktować poważnie, Nie po to subskrybuję grupy
dyskusyjne aby  drwić z użytkowników.

158. Data: 2018-11-02 11:51:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 15:51, Kviat pisze:

> Dobrze się czujesz?

Pytanie było proste.

> To teraz nie wiem... Winnicki to twój idol, czy wręcz przeciwnie?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Normalny człowiek nigdy nie będzie miał idoli. Nie utożsamiaj obrony
krzywdzonych ludzi z uprawianiem ich kultu.

159. Data: 2018-11-02 11:52:37

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 16:30, Kviat pisze:

> [...]
> ma nic wspólnego z brzydkimi, brunatnymi historiami. Proponuję
> udostępniać dalej, może komuś się oczka otworzą..."

No i co? Spotkali się z szefami jakiejś tam podrzędnej partyjki z Włoch,
i to cię rusza w chwili gdy polscy przywódcy robią laskę naczelnemu
imperialiście?

Krytykujesz brunatnych tak zawzięcie, a w sumie radykalizmu to oni by od
ciebie mogliby się uczyć. Delegalizacje sobie niewygodnych, poparcie
odpowiedzialności zbiorowej itd, co to kuźwa jest?

160. Data: 2018-11-02 11:55:11

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-31 o 16:05, Kviat pisze:

> [...]
> postawić, a inny właściciel tego płotu nie chce.
> Wygra silniejszy.
> I to właśnie obserwujesz obecnie w praktyce..

Nie ma to polegać na tym że ktoś stawia na placu dom a drugi przychodzi
i mu rozwala. Nigdy nie były, nie są i chyba nie będą problemem działki
budowlane. Problemem był jest i chyba będzie handel ziemią. Co to jest,
jak to nazwać że jest człowiek ale nie stać go na plac na którym mógłby
postawić dla siebie dom?

> Teoretycznie zgoda, ale...

Żadnych ale, to akurat nie podlega dyskusji.

> W razie czego, gdy nie zapniesz pasów, koszty leczenia bierzesz na
> siebie?

TAK! Dodam jeszcze że ten przepis ruchu drogowego nie ma nic wspólnego z
ubezpieczalnią.

> [...]
> dowodem na to, że skakanie z dachu jest bezpieczne.
>
> Wiem, że nie łapiesz sarkazmu i ironii, ale mam nadzieję, że taką

Idź do rodziny tego spalonego i poproś o wybaczenie, także postaraj się
zadośćuczynić. Jaką q*wą do kwadratu trzeba być aby komuś coś nakazywać
a jednocześnie nie brać za to odpowiedzialności..

Jak kościół ukrywa zboków... w Polsce
Pis wprowadza bat na kościół
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne
A jednak karzą za zabójstwo prenatalne