Infantylizacja biologicznie dorosłych...

81. Data: 2018-04-21 22:50:33

Temat: Re: Infantylizacja biologicznie dorosłych...
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Skoro do całunu turyńskiego umiałaś zachować rezerwę to może dasz radę też do
superwulkanów, ufo i meteorytów?

82. Data: 2018-04-21 22:50:43

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

83. Data: 2018-04-21 23:09:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
nem-oceanu-spokojnego-tworzy-sie-grozny-superwulkan-
zmiecie-nas-z-powierzchni-ziemi/

> "Na szczęście badacze uważają, że do erupcji nie dojdzie za naszego
> życia, lecz najwcześniej za 100-200 milionów lat,

Są też inne rzeczy, na ktore mamy marny wpływ, a zaistnieją za NASZEGO
życia.
Wojny chocby. A w linku to tylko przykład.

> a do tego czasu
> technika może nam pozwolić opuścić na dobre Ziemię i uniknąć zagłady."
>
> Czy będą jeszcze wtedy ludzie?

Wątpię niestety.

--
XL

84. Data: 2018-04-21 23:12:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Skoro do całunu turyńskiego umiałaś zachować rezerwę to może dasz radę
> też do superwulkanów, ufo i meteorytów?

Superwulkan to tylko sygnał i przykład - żebyś ten swój ,,wpływ" traktował
jednak z rezerwą.

PS. Skąd to twoje nerwowe dublowanie postów od dłuższej chwili?

--
XL

85. Data: 2018-04-21 23:13:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> lecz najwcześniej za 100-200 milionów lat, a do tego czasu
> technika może nam pozwolić opuścić na dobre Ziemię i uniknąć zagłady."
>
> Czy będą jeszcze wtedy ludzie?

A jakoś specjalnie Ci na tym zależy?

--
XL

86. Data: 2018-04-21 23:17:06

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Są rzeczy na które mam wpływ. Są takie na które wpływu nie mam. Mądrość polega na
umiejętności ich odróżnienia. A dublowanie postów bierze się stąd że pod połoniną
Wetlińską jest gówniany Internet.

87. Data: 2018-04-21 23:30:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Są rzeczy na które mam wpływ. Są takie na które wpływu nie mam. Mądrość
> polega na umiejętności ich odróżnienia. A dublowanie postów bierze się
> stąd że pod połoniną Wetlińską jest gówniany Internet.

Czy zatem już widzisz, jaki niewielki masz ten wpływ?

--
XL

88. Data: 2018-04-21 23:36:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mogę przestawić auto w miejsce z lepszym zasięgiem, ale wypiłem parę drinków i
wybrałem mniejsze zło. Czyli mam jednak możliwość wyboru :p

89. Data: 2018-04-22 00:01:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Mogę przestawić auto w miejsce z lepszym zasięgiem, ale wypiłem parę
> drinków i wybrałem mniejsze zło. Czyli mam jednak możliwość wyboru :p

I podmuchać na pyłki.

Warto się dla takich mizernych rzeczy ograniczać?

--
XL

Kviecie nasz!
Zagadka.
Unia się dławi własnym ogonem.
Birmingham 2018 TEŻ pod znakiem Krzyża!
Uprawianie seksu "dla świętego spokoju".