Informacja do GRUPY

91. Data: 2004-08-08 11:03:25

Temat: Re: Informacja do GRUPY
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:cf4rq6$ffj$1@inews.gazeta.pl...

> i gdzie te kadzidla? bo jakos nie zauwazylem :/

> udajesz czy nie rozumiesz?

Rozumiem, że trol Ci podkadza
(news:0c9d.00000223.4113a259@newsgate.onet.pl...) wyzywając grupowicza, a
Tobie w to graj, więc udajesz że nie wiesz o co mi chodzi.
Oczyszczaj sobie te grupę, oczyszczaj pospołem z aligatorem i resztą tej
czeredy spamersko-neurochilurgowej, pogadacie sobie na "poziomie" :-/

Fuj i EOT

Sowa

92. Data: 2004-08-08 11:46:43

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje wtórne dziwictwo usenetowe. :-P

rozumiem ze mowisz o "dziewictwie", a to moze byc wtorne?

> ? Z początku chronologicznego - nigdzie nie pisałam że z postu
> otwierającego, chociaż osobiście traktuję go jako ordynarną zaczepke
(....;)
> prz okazji waga ciała spada od 2 -10 kg w ciągu trwania kuracji.
Pamiętajcie
> że nie należy ważyć się przy stosowaniu kuracji bo czasem waga jest stała
> ale ubywa zwłaszcza kobietą cm w biodrach, itp....."

czyli podsumowujac, w poscie otwierajacm nie bylo nic co usprawiedlwialo by
"salwe"?

> I czeka pewnie na rzeszę niecierpliwie skomlących o szczegóły chętnych,
> potencjalnych odbiorców owego cuda na który ponoć Hafsy nie stać - tez
> typowy wybieg niedorobionych handlowców.

czyli "artylerzysci" zastosowali "ogien wyprzdzajacy" bo wiedzieli (???) ze
ta osoba bedzie probowala sprzedac swoje "swiecidelka"? No no jasnowidze juz
sa na tej grupie

> Nie wmawiaj mi, Ci których wymieniłes sa grupowiczami,

a nie sa?!

> skoro to był atak na
> grupowiczów, to był to atak także na nich.

przeczytaj dokladniej post otwierajacy, skoro tak zareagowli to musieli sie
poczuc celem zarzutow sformulowanych przez otwierajacego.

> , Ty tez jesteś, więc o Tobie też pisał, to nie wiem co mu się tak
> podlizujesz.
> Masz nadmiar kadzidełek?

az tak bardzo toba wstrzasnely kadzidla stawiane przed Coolerem przez
Anneklay? Ja oceniam to co ludzie pisza, a nie przejmuje sie latkami jakie z
luboscia przyczepia sie tu na tej grupie co ponietorym. Fakt ze w kolejnych
postach autor watku zaczal uzywac slownika z jakimi nie ma zwyczaju obcowac,
ale nie zmienia to faktu ze "salwa" byla skierowana w osobe, a nie w to co
napisala. A to jest roznica

> Nie, zastanawiam się, czemu wyzwiska i pomówienia w jego wykonaniu i tej
> reszty co to nie wim czy to aby nie ten sam, tylko nicka zmienia jakoś Ci
> nie przeszkadzają.

masz dowody na to ze to ta sama osoba, czy moze tak Ci sie wymsknelo jak
stwierdzenie o jego optymalnosci?

> (aż trudno uwierzyć, że ni z tego, ni z owego taka banda
> troli sie pojawia - może to ten sam - wakacje są, smarkateria się nudzi.)
> Skąd ta wybiórcza selekcja u Ciebie?

jak to powiedzialas? przyganial kociol garnkowi?
nie widze powodu dla ktorego mial bym sie przylaczac do "baterii" ktora
usiluje narzucic tej grupe pewne schematy postepowania.

> A ja nie przypominam sobie Twoich jak artylerzyści optymalni mieszją z
> błotem wegetarian.
> To co - znów wychodzi żeśmy kwita i nie masz co jęczeć żeście tacy
niewinne
> uciśnieni i Was straszni wegetarianie co raz niesłusznie napadają.
> Sowa

nie przypominam sobie zebym jeczal, stwierdzam fakty. A to ze dziwnym trafem
"artylerzysci" (sklad nie jest sztywny, ale "trzon" staly i nie zmienny)
praktykuja "salwy" grupowe to jest co najmniej interesujace.

Jurek

93. Data: 2004-08-08 11:49:21

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczyszczaj sobie te grupę, oczyszczaj pospołem z aligatorem i resztą tej
> czeredy spamersko-neurochilurgowej, pogadacie sobie na "poziomie" :-/

no i jestesmy w domu!

Jurek

94. Data: 2004-08-08 20:47:39

Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tylko dlatego, ze masz jakis zatarg z dieta.optymalna, wlasciwie to juz
> sprzed lat, piszesz o tym tutaj i w ten sposob? Czemu mam wrazenie, ze
cala
> sprawa na forum gazety zaognila sie po twoim "doniesieniu" na
> dieta.optymalna, ktore bylo de facto zaproszeniem chetnych optymalnych do
> kolejnej wojenki z Anna?

Cooler, jesteś bardzo źle zorientowany w temacie, na tyle źle, ze nie wiem o
co Ci chodzi.
Po pierwsze, sprawa się "zaogniła" dużo wcześneij - wtedy, gdy zadałam
annieklay pytanie, kto jest pomysłodawcą i twórcą diety optymalnej. Pytanie
zadałam mocno zainteresowana jej oświadczeniem, że nie Kwaśniewski i że ona
wie kto. Swoja drogą, do dzisiaj mi nie odpowiedziała.
Po drugie, nazywaj sobie doniesieniem życzliwe poinformowanie szkalowanych
jeśli chcesz. Skoro tak wolisz mnie własnie ostatnio DONIESIONO, że ananklay
mnie szkaluje.
Po trzecie, optymalnym moje "doniesienie" za wiele nie dało bo sami wiedzą
duuużo lepiej ode mnie i nie od dziś co wyczynia w necie annaklay. W necie,
bo gdzie indziej najwyraźniej nie ma odwagi.
I po czwarte, chłopie, nie wiem kto Ci wmówił, że mam zatarg z DO i nie wiem
co masz na myśli, ale powinieneś wiedzieć, że wcisnęli Ci kit. No chyba, że
Ty sam doszedłeś do takich wniosków ...

Iza.

95. Data: 2004-08-08 21:08:04

Temat: Re: Odpowiedz na kolejne oszczerstwa izydo
Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniewaz widze, ze izado za swoj zyciowy cel uznala szkalowanie mnie jako
> osoby w odwecie za to, iz odwazylam sie krytycznie wypowiadac na temat
DIETY
> kwasniewskiego, jestem zmuszona w takiej sytuacji zareagowac na jej
kolejne
> oszczerstwa.

Annaklay, wysil się troche bardziej i nie powieleaj moich sformułowań oraz
określeń Ciebie. Nie stać Cię na własne???

> (ciach niedorzecznosci:-)

Aha, pani specjalistka od inteligentnych wypowiedzi dała głos i orzekła co
jest niedorzeczne. Dlaczego? Bo skierowane przeciwko niej.

> annyklay)
>
> Ustosunkuje sie tutaj tylko do ostatniego zarzutu:
>
> Nie podszywam sie pod zadne niki.

Annaklay, CZYTAJ MI Z UST: nie powiedziałam, że Ty się podszywasz tylko, że
twierdzisz iż jakaś rzekomo jedna osoba kytykująca Ciebie występuje pod cała
gamą nicków. Nie zrozumiałaś, czy już próbujesz przekręcać moje słowa, jak
masz w zwyczaju to robić??
A swoją drogą, uderz w stół a nożyce się odezwą ...

> W watku o cukrzycy warto zwrocic uwage na moja dyskusje z osoba o niku
> siedem,

Zapomniałaś tym razem dodać, że siedem to w Twoim mniemaniu bardzo
intelignetny człowiek (co kilkakrotnie na forum mu wyznałaś), który w swoim
codziennym języku ma zwyczaju nazywać kobietę debilna krasula, co Ci sie
bardzo zresztą spodobało, oraz zwracać się do oponetów cytuję: "łżesz,
kurwa, jak pies".

> A oto moja dyskusja z osoba o niku siedem.
> W dyskusji tej warto zwrocic uwage na podana przez mnie kopie wypowiedzi
> Adama z Warszawy ktory "usilowal" dyskutowac z optykrystyna:-).

Annaklay, powiedziałam Ci już wiele razy: jeżeli zamierzasz za arguemnet w
dyskusji stosować czyjś POST to nie oczekuj, że ci spośród myślacych
dyskutantów będą z tego powodu wiedli z Tobą naukową dyskusję, bo postom do
nauki to póki co delikatie mówiąc daleko.

> pozwoli sie zorientowac od czego cala awantura z izodo sie zaczela
> na forum zdrowie:
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=145693
79&a=14598705

Podałas link, w którymjest Twoja opinia na mój temat i Twoja wizja mojej
osoby. A Twoje opiniw sa baaaaardzo stronnicze. Konflikt mój z Tobą zaczął
sie od czegoś innego. Jeżeli zapomniałś to zajrzyj do swojego sekretnego
archiwum, albo (jeżeli umieszczasz w nim tylko to co stawia innych, a nie
Ciebie w złym świetle) do innego mojego postu w tym watku - przypomnisz
sobie ... może ...

> A oto jeden z takich nowych watkow.
> Podany w wypowiedzi observera link, prowadzi do innego postu osoby o niku
> Sanitariusz, ktory zamiescil wyjatkowo niesmaczny watek na moj temat.
> Watek zostal usuniety z uwagi na naruszenie godnosci drugiego czlowieka,
co
> mozna zreszta samemu sprawdzic.

Podobnie jak wiele Twoich postów, które zostały usunięte z tego samego
powodu.

> Ja jestem w posiadaniu kopii tego postu, bowiem "utwor" tego typu moze
> splodzic tylko wyjatkowo zdegenerowany umysl.

To nie jest przyczyna tego, że masz kopie. Jeżeli ktoś archiwiwzuje coś to
przyczyna jest całkirm inna ...

> Jest to poniekad pewien dowod
> na to, jak dieta wysokotluszczowa moze wplywac na prace mozgu u niektorych
> osob. Moge zrobic skan tego utworu jesli kogos by to "dzielo literackie"
> zainteresowalo:-)

Zrób.

> I na koniec, pragne dodac, ze w sprawie wprowadzenia na forum zdrowie
> moderatora wniosek zlozylam nie tylko ja, ale jeszcze inne osoby.

Wyszło szydło z worka ....

> Czy zrobila to izado, watpie, bowiem ZADEN z moich postow nie ZOSTAL
> usuniety.

Taaaak , a woda nie jest mokra ...

> Usunieto tylko watki ktore wyslali najbardziej agresywni
> czlonkowie optybady z ktorymi izad jest w doskonalej komitywie.

Oooo, odzywa się Twoje kolejne prawdziwe "ja". To samo co robi archiwum ...

> To tyle. Wiecej z mojej strony wypowiedzi na ten temat juz nie bedzie,
> poniewaz uwazam sprawe za zamknieta na tym etapie.
> Przepraszam osoby piszace na ta grupe za zasmiecanie jej postami nie
> zwiazanymi z tematyka pt. dietetyka jako zagadnienie szeroko pojete:-)

Śmiecić zaczęłaś TY, KŁAMIĄC na mój temat i skarżąc się jaka jesteś biedna,
bo rzekomo na Ciebie napadłam. Zacznij sprzątanie OD SIEBIE.

Iza.

96. Data: 2004-08-08 21:21:56

Temat: Re: Informacja do GRUPY [totalny OT]
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Izado w wiadomości news:cf63he$p6i$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Po drugie, nazywaj sobie doniesieniem życzliwe
> poinformowanie szkalowanych jeśli chcesz.

Nazywam je dokladnie tak, jak sama je wtedy nazwalas. Mam zacytowac?

> I po czwarte, chłopie, nie wiem kto Ci wmówił, że mam zatarg z DO i nie
> wiem co masz na myśli, ale powinieneś wiedzieć, że wcisnęli Ci kit. No
> chyba, że Ty sam doszedłeś do takich wniosków ...

To byl skrot myslowy. Chodzi o to, ze masz prywatny zatarg z Anna, majacy
swoj poczatek na grupie dieta.optymalna, siegajacy jeszcze 2002 roku. Czy
teraz wystarczajaco jasno sie wyrazilem?

97. Data: 2004-08-08 22:26:34

Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To byl skrot myslowy. Chodzi o to, ze masz prywatny zatarg z Anna, majacy
> swoj poczatek na grupie dieta.optymalna, siegajacy jeszcze 2002 roku. Czy
> teraz wystarczajaco jasno sie wyrazilem?

Po prostu nie lubię, gdy:
a. ktoś nie odpowiada na grzecznie zadane pytanie, uprzednio wygłaszając
ekspercką mowę na temat, którego tyczy pytanie
b. ktoś próbując przepchnąć swój punkt widzenia tendencyjnie zataja jedne
fakty i przeinacza inne
c. ktoś inteligentnym i grzecznym nazywa coś/kogoś co/kto taki nie jest
d. ktoś setny raz straszy mnie prokuraturą a ciągle nie złozył do niej
doniesienia o popełnieniu przestępstwa
e. ktoś żeruje na ludzkiej niewiedzy i nieszczęściu lecząc swoje życiowe
frustracje lub realizując swoje niespełnione apiracje
f. ktoś kłamie na mój temat.

Czy teraz ja wyraziłam się wystarczająco jasno??

Iza.

98. Data: 2004-08-10 20:19:36

Od: "Magrat" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli podsumowujac, w poscie otwierajacm nie bylo nic co usprawiedlwialo
by
> "salwe"?
>(...)
>
> Jurek

Było:
"Co z
tego, że poda nazwę firmy czy strony? Powinniśmy się cieszyć, że jest ktoś,
kto posiada wiedzę, sprawdzone informacje, rzetelne przygotowanie, czy nie
jest lepiej, gdy poczyta się na stronie o swoim problemie i znajdzie
rozwiązanie. Mało tego strona nie jest anonimowa, więc zawsze można zapytać
o szczegóły o opinie i komentarze innych. Czasem można zadzwonić do osoby
czy firmy posiadającej serwis internetowy. Strona nie jest anonimowa za nią
ktoś tam odpowiada i wiadomo, kto zawsze w szanujących się firmach czy też w
serwisach internetowych podpisuje się artykuły i strony. (...)
Nie oburzajmy się na tekst odwiedź stronę, - bo albo odwiedzisz albo nie
wierzcie mi czasem zdarza się, że komuś ratujemy życie, bo ktoś napisał
gdzie można kupić w Internecie preparat, którego nasze ministerstwo zdrowia
szuka od 4 lat. Czy to jest SPAM - ja uważam że jest to informacja ratująca
życie."

Magrat

99. Data: 2004-08-10 21:05:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Magrat w wiadomości news:cfbast$15$1@news.onet.pl pisze:

> Było:

[ciach cytat]

Poza tym Jurek chyba zapomnial, ze ow "post zalozycielski" byl tylko
_kontynuacja_ handlowych wysilkow naszego dzielnego Nio w Matr^H^H^H^H^H^H
na grupie pl.misc.dieta.

--
ŻYWIENIE OPTYMALNE JEST PRZEZNACZONE DLA MĄDRYCH ROZUMIEJĄCYCH LUDZI a jest NAS już
prawie 3 miliony. - Karol Braniek [Morgano]

100. Data: 2004-08-10 22:51:27

Od: " goondoljerzy" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Neo <n...@u...o2.pl> napisał(a):

> A prywatnie nie stosuję diet..... one
> nie pomagają na długo. Racjonalny sposób na swoją wagę to , oczyszczenie
> organizmu z toksyn, radykalny kierunek zmian żywieniowych,..
Przepraszam, a co to jest radykalny kierunek zmian żywieniowych? To nie dieta?

> oczyszczenie organizmy i to nie zioła pomagają tylko cały obszerny zestaw
> odpowiednich preparatów. Nigdy głodówka !!!!!
> ... Przy takich zestawach
> nic więcej nie jemy tylko sporo uzupełniamy wody - sporo pijemy!!!!! Więc
> jeśli program trwa 7-9-czasem 14 dni to też sporo zaoszczędzimy bo nie
> wydajemy na inne przyjemności. Tu znowu powiem że oczyszczamy organizm ale
> prz okazji waga ciała spada od 2 -10 kg w ciągu trwania kuracji...
7 do 14 dni i spadek wagi ciała 2-10 kg. Czyli podobnie jak przy głodówkach.
Czy aby na pewno wiesz co TY proponujesz ludziom?

MM-troche pozmienialam i chudne:-)
Chemioterapia
stepper
kombucza