Informacje po angielsku

następny post »
Data: 2003-07-17 14:46:10
Temat: Informacje po angielsku
Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

Kochani! Pomóżcie!!!

Gościłem ostatnio Amerykankę z Południowej Karoliny, studiującą pedagogikę
specjalną w USA. Była bardzo zainteresowana sytuacją niepełnosprawnych w
Polsce i w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem procesu ich edukacji oraz
problemów życia codziennego.
W PFRON-ie nie mają nic, w "Integracji" też [poza przewodnikiem "Warsaw
Accessible"], jedynie w Biurze Pełnomocnika Rządu d/s Osób Niepełnosprawnych
udzielono mi naprawdę życzliwej pomocy i udostępniono potrzebne materiały.
Jednak to wciąż zbyt mało jak na osiągnięcia wielkiego kraju!

Mam do Was ogromną prośbę:

1) może znacie instytucje, organizacje, fundacje itp., które mają w swoim
posiadaniu takie materiały?

2) może znacie strony www poświęcone osobom niepełnosprawnym, a mające choćby
krótki briefing po angielsku?

3) może wiecie, gdzie zdobyć elementy (plakaty, ulotki, inne materiały
graficzne) kampanii społecznych:
-"Niepełnosprawni - normalna sprawa"
-"Płytka wyobraźnia"
-"Czy naprawdę jesteśmy inni?"
-"2003 - Rok Osób Niepełnosprawnych"

Będę niezmiernie zobowiązany za wszelką pomoc.

Pozdrawiam

p...@g...pl