Instynkty

551. Data: 2015-10-24 09:00:39

Temat: Re: Instynkty
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Lepiej się cofać?

http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201306/137090
4456_08xzmg_600.jpg

552. Data: 2015-10-24 09:01:51

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Dnia 2015-10-23 16:08, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Wszelkie formy utopizmu rozpatruję w kategoriach wiary.

A wiara w obietnice wyborcze to jaka kategoria?

553. Data: 2015-10-24 09:05:24

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> W idealnym świecie wszystko jest idealne. Zwłaszcza Wyspy Bergamuty.

Na razie sobie obserwuję, jak się udupia dobrze działającą/zarządzaną
prywatną kopalnię w imię ratowania nierentownego trupa rękami jeszcze pani
premiery.
Za taki świat to ja już dziękuję. Jutro podziekuję.

554. Data: 2015-10-24 09:25:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-10-24 09:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

A to nie wszyscy obiecują?

555. Data: 2015-10-24 09:34:34

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krys" napisał w wiadomości grup
pl...

FEniks wrote:

>A wiara w obietnice wyborcze to jaka kategoria?

Korwinizm

556. Data: 2015-10-24 09:37:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 09:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2015-10-24 09:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A to nie wszyscy obiecują?

Właśnie, właśnie. A ja nie wierzę w żadne.

Ewa

557. Data: 2015-10-24 09:46:28

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2015-10-24 09:01, obywatel krys uprzejmie donosi:

> A to nie wszyscy obiecują?

A trzeba było słuchać kampanii.

558. Data: 2015-10-24 09:51:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 08:54, krys pisze:

> Nie wierzę, że po aferach taśmowych piszesz to.

Nie rozumiem, jak można na aferach taśmowych budować swoje poglądy
polityczne.

> Bardzo mi się podobają. Są zadbane, nie ma w nich wysypisk.

A do kogo należą te lasy? I na jakich zasadach z nich korzystasz?

Ewa

559. Data: 2015-10-24 10:13:40

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Nie rozumiem, jak można na aferach taśmowych budować swoje poglądy
> polityczne.

Ja też nie rozumiem.
Zwłaszcza po przycięciu.
Ale wnikać nie będę.

> A do kogo należą te lasy? I na jakich zasadach z nich korzystasz?

W rejonie , gdzie mieszkał mój dziadek, wszystkie okoliczne lasy
należały/należą do chłopów. Korzysta się z nich na zasadzie - "idę do lasu".
I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek pilnował, czy
jagody/grzyby wynosisz ze swojego lasu, i czy w ogóle masz las.

560. Data: 2015-10-24 10:26:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-24 o 10:13, krys pisze:

> [...]
> I nie przypominam sobie, żeby ktokolwiek kiedykolwiek pilnował, czy
> jagody/grzyby wynosisz ze swojego lasu, i czy w ogóle masz las.

Czyli dbają o lasy jedni, a korzystają wszyscy?
Ciekawa struktura. Nie sądzę, żeby w szerszej skali to tak działało.

Ewa

Dziwny zbieg okoliczności
Zaburzenia osobowości
Zabić zabobonem