Inteligencja zbiorowa

1. Data: 2018-11-10 15:20:58

Temat: Inteligencja zbiorowa
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ze to juz wyslalem gdzie indziej, ale psychologow, psychologow
amatorow i ich pacjentow moze to zainteresowac?

Dawno to powiedziane, ale wlasnie trafilem na nagranie, w ktorym ktos
twierdzi, ze ogolna (kolektywna) inteliencja grupy jest tym wyzsza im
wiecej w niej (tj. grupie) jest kobiet. Zgadza sie to czy nie?
Szkoda, ze w grupach dyskusyjnych rzadko spotykamy kobiety.

https://www.youtube.com/watch?v=bok7HuDAU9A (moze to ktos zrozumie, ale
to raczej poludniowo-niemiecki sound)
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2018-11-10 16:18:11

Temat: Re: Inteligencja zbiorowa
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/11/2018 o 14:20, Silvio Balconetti pisze:
> [...]
> twierdzi, ze ogolna (kolektywna) inteliencja grupy jest tym wyzsza im
> wiecej w niej (tj. grupie) jest kobiet. Zgadza sie to czy nie?

zgadzam sie, chociaz nie znam przyczyny, znane jest chociazby
synchronizowanie miesiaczek wsrod kobiet mieszkajacych razem i to
niezaleznie od wieku
> Szkoda, ze w grupach dyskusyjnych rzadko spotykamy kobiety.
po paru latach tu zajrzalem, i niestety masz racje

--
gazebo

3. Data: 2018-11-10 16:33:25

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 10.11.18 um 16:18 schrieb gazebo:

> zgadzam sie, chociaz nie znam przyczyny, znane jest chociazby
> synchronizowanie miesiaczek wsrod kobiet mieszkajacych razem i to
> niezaleznie od wieku
> po paru latach tu zajrzalem, i niestety masz racje

Roznie z tym jest, choc zmiana propocji plci wplywa na zachowanie
uczestnikow. Grupy meskie sa inne, czasem swinskie, grupy kobiece -
uczestniczki rywalizuja ze soba, intryguja (sa na to specyficzne
niemieckie okreslenia, ale nie znam polskich, wiec zamilcze). Najlepiej
jest - i tak powiedziala mi raz kolezanka w pracy, a wiec to nie moje i
nie moj seksizm - fifty-fifty lub 40:60 w ten lub we wte. Kobiety
lagodza nastroje, a mezczyzni cywilizuja sie, mowiac bardzo oglednie.
Problemy moga wystapic jak miedzy uczestnikami pojawia sie jakies wiezi
intymne (!). Ale to juz inna historia, bo tak bywa i w kregach
kolezenskich, nie tylko w pracy.

--
saluto
Silvio Balconetti
(dr angelologii apokryficznej)
przecież mniej boli'

Cd. reparacji
Wyazaniła się - koto następny w kolejce?
Nacjonaliści w Europie.
Hajka Waltz na wylocie - kolejna wtopa.
Bard Solidarności :-\