Internet -> uzależnieniem

1. Data: 2005-02-28 19:48:12

Temat: Internet -> uzależnieniem
Od: Flink <flink@_wytnij_to_neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co myślicie na temat tego, że internet uzależnia?

Pozdrawiam i witam wszystkich na p.s.uzaleznienia

2. Data: 2005-02-28 21:11:48

Temat: Re: Internet -> uzależnieniem
Od: Sweter <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flink napisał(a):

> Co myślicie na temat tego, że internet uzależnia?

Oj, uzależnia uzależnia...

3. Data: 2005-05-11 11:06:07

Od: "Justyna Pater" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

może i uzależnia - jak się ma za dużo wolnego czasu albo brak komuś innych
zainteresowań albo ... rzeczywistość jest nie do przyjęcia. ja nie mam tego
problemu, ale mogę zrozumieć taką sytuację. jestem tolerancyjna dla
wszystkich uzależnionych. ja jestem uzależniona od miłości. ale dobrze mi z
tym. pozdrawiam.

Re: Jutro minie rok...
Jutro minie rok...
Wirtualny alkomat
Jaki ośrodek w Warszawie w sprawie alkoholu
Problem