uzalezniona od jedzenia

1. Data: 2005-03-02 11:34:08

Temat: uzalezniona od jedzenia
Od: " miodynka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja jestem uazlezniona od jedzenia... to straszne... jestem bardzo
nieszczesliwa

Przeciez nie przestane calkiem jesc...

Czy w wojewodztwie pomorskim istnieja jakies grupy wsparcia dla ludzi o takim
problemie?

2. Data: 2005-03-05 10:21:11

Temat: Re: uzalezniona od jedzenia
Od: waldek <w...@p...ont.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Przeciez nie przestane calkiem jesc...
>Czy w wojewodztwie pomorskim istnieja jakies grupy wsparcia dla ludzi o takim
-------------------------------
znaczy ze masz
- za duzo kasy
- za duzo wolnego czasu
- za dobrze ci w zyciu
- masz zero sensownego celu w zyciu, ktory by ci dawal sile by olewac
zalozne problemy
- za malo osob, ktore by ci pomagaly wlaczyc z uzalenieniem

i cala kupa innych powodow,

zajmij sie czyms sensownym i intensywnym, tak, zebys nawet nie miala
czasu zjesc :)
- oddaj kase na cele charytat.
- pocztytaj poogladaj sobie sobie w jakim ubostwie zyje procent
procent populacji
i kupa innych sposobow

hope it helps :o)

pozdro
wald

Why don't you get in the car? :o)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
open your ears : http://mp3.wp.pl/p/strefa/posluchaj/lofi,64350.html
open your eyes : http://www.kunstgallery.de/videos/balmer.mpeg
open your mind : http://www.masskilling.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

3. Data: 2005-03-09 09:09:51

Od: "noVa" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZeść
Miłam ten sam problem - byłam uzależniona od jedzenia, cały czas o nim
myślałam. Opychałam się i płakałam, ale nie mogłam inaczej to było ode mnie
silniejsze. Wszystko to co się działo ze mną było skutkiem odchudzania -
najpierw nic nie jadłam, potem tylko jadłam :( Doskonale wiem jak możesz się
czuć. To jest naprawdę straszne, pamiętam jak ja się męczyłam. Wyszłam z
tego w ten sposób, że już zupełnie zaczęło mi wisieć jak wyglądam - chciałam
to jadłam - przybyło mnie 12 kg i w pewnym momencie mój organizm już
przestał "wołać" jedzenia non stop. Jakoś tak samo się stało. Myślę, że do
tej pory domagał się ciągłego jedzenia, ponieważ obawiał się, że znów go
zacznę głodzić i zbierał zapasy. Kiedy dostarczałam mu tego czego chciał i
kiedy chciał "pomyśłał", że nie ma już zagrożenia, zacząl mi "ufać".
Ja pozwoliłam się sobie"upaść",ale może są inne metody na walkę z wilczym
głodem. Cóż Ci mogę
poradzić? Grupy wsprcia..hmm...Może zwróć się do psychologa - ja, gdy miałam
problem tego nie zrobiłam, ale myślę, że właśnie po to oni są.....Zajrzyj
sobie też na http://www.sfd.pl/ i tam opisz swoje zmartwienie - ludzie
stamtąd są naprawdę są fajni i bedą starali się pomóc Ci w rozwiązaniu Twego
problemu. Nie polecam żadnych forum bulimiczek i anorektyczek - tam można
się tylko załamać.
Powodzenia, trzymaj się cieplutko i jak Ci będzie źle zawsze możesz do mnie
napisać.
Pozdrawiam
Gocha

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2005-03-19 13:40:08

Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Dobrze wiem ile ludzi zyje w biedzie, w glodzie... co nie znaczy ze z ta
swiadomoscia bedzie mi lepiej...
A to czy mam jakis sensowny cel w zyciu?
Skad takie zalozenie, ze go nie mam?
Napisalam moj list, bo jest mi ciezko i zle- i nie poczulam sie bynajmniej
lepiej po panskich radach.
POczulam sie jeszcze bardziej "zdeptana" biorac pod uwage, ze sugerujac sie
panskimi wskazowkami- jestem teraz gruba, bez osob ktore chcialyby mi pomoc,
zyje bez sensownego celu w zyciu...
zatem jestem pasozytem- tak?
Po prostu super...
a... i jeszcze nie wiem co z kasa zrobic...

Coz mam nadzieje, ze znajda sie osoby na grupie, ktore bardziej zrozumieja
moj problem.
Serdeczne pozdrowienia- Miodynka

5. Data: 2005-03-26 10:16:03

Od: "Piniu" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Po prostu super...
> a... i jeszcze nie wiem co z kasa zrobic...
> Coz mam nadzieje, ze znajda sie osoby na grupie, ktore bardziej

hej Drogia Miodynko :)
nawiasem mowiac bardzo sympatyczna xywa ;)

napisalem Ci na priva
odezwij sie .
pozd.

6. Data: 2005-03-29 15:24:36

Od: " Miodynka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Kochani!
Pisze, by podziekowac z te mile slowa- tu na grupie jak i na priv.
Poczulam sie troszke lepiej. teraz gdy juz jest po Swietach i nie bede
musiala okupowac kuchni, podejme probe (nie wiem juz ktora) jakiegos
unormowania swojej sprawy z objadaniem sie...
Prosze, trzymajcie za mnie kciuki- w miare mozliwosci postaram sie Was
informowac jak mi idzie dobrze?
Trzymajcie sie cieplutko- Miodynka :)

Piniu <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> sugerujac sie
>
> hej Drogia Miodynko :)
> nawiasem mowiac bardzo sympatyczna xywa ;)

Internet -> uzależnieniem
Re: Jutro minie rok...
Jutro minie rok...
Wirtualny alkomat
Jaki ośrodek w Warszawie w sprawie alkoholu