uzależnienia

1. Data: 2005-03-02 13:18:38

Temat: uzależnienia
Od: "aszka" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy można być uzależnionym od osoby

2. Data: 2005-03-04 15:55:29

Temat: Re: uzależnienia
Od: "Robert W. 'Piecu'" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszka wstał od stołu, przetarł dłonią usta i rzekł te oto słowa:

> czy można być uzależnionym od osoby

Można, jak najbardziej.

3. Data: 2005-03-09 17:10:03

Od: "Gtsphinx" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest moj problem :]

4. Data: 2005-03-30 03:14:37

Od: "Daniel Dawid <LightHouser> Majewski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

aszka napisał(a):
> czy można być uzależnionym od osoby
Można, a nawet trzeba być uzależnionym od samego siebie
--
Ligt-I

5. Data: 2005-05-12 09:28:58

Od: rossel <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

aszka napisał(a):
> czy można być uzależnionym od osoby

Jasne ! Jedna taka, to dzwoniła do mnie po kilka razy dziennie, sms'y
były co godzinę. Chciała wszystko wiedzieć- gdzie byłem, co robiłem itp.
Przez miesiąc byłem w "siódmym niebie". Ale później to mie to cholernie
męczyło. Problem w tym, że nie była w moim typie, a poza tym miałem
kogoś innego, o czym doskonale wiedziała. Pewnego dnia twardo z nią
porozmawiałem, myślałem, że ciężko się będzie jej odczepić, wiedząc jaka
jest nachalna. Na szczęście zrozumiała. Za jakiś czas znalazła sobie
swojego "księcia z bajki". Do dzisiaj jesteśmy dobrymi przyjacółmi. Być
może poprostu koniecznie chciała kogoś mieć, będąc sama, a ja byłem
najbliżej pod ręką.

Pozdro

uzalezniona od jedzenia
Internet -> uzależnieniem