Re: Jutro minie rok...

1. Data: 2005-02-25 15:02:08

Temat: Re: Jutro minie rok...
Od: hdd42 <h...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski wrote:

| Heh, ja miałem odwrotnie, ale to szczegół.
| Co do papierosów to mimo, że paliłem lata to chyba nigdy nie byłem
| uzależniony. Po prostu powiedziałem 'DOŚĆ'. No i nie palę...
|
| K.
|
| PS: Jesli chcesz rzucic to zrob to od razu. Nie od jutra, nowego roku,
| bez zmniejszania dawki cyz plastrów antynikotynowych. To moja rada.

Ja robiłem to inaczej: wyznaczyłem sobie datę. Prawie pół roku wcześniej,
ale najpierw to przemyślałem i postanowiłem, że skoro przestałem pić to
mogę też uwolnić się od nikotyny. Przyszedł dzień 8 marca i przestałem.
Co prawda żułem gumę z nikotyną przez jakieś 2 tygodnie, ale teraz
jestem wolny :-)

--
pozdrawiam hdd42

2. Data: 2005-03-18 11:57:35

Od: Niki <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hdd42 napisał(a):

> [...]
> mogę też uwolnić się od nikotyny. Przyszedł dzień 8 marca i przestałem.
> Co prawda żułem gumę z nikotyną przez jakieś 2 tygodnie, ale teraz

Mi minął rok 31 grudnia 2004 roku uważam się za silnego wolą. W.U.

Jutro minie rok...
Wirtualny alkomat
Jaki ośrodek w Warszawie w sprawie alkoholu
Problem
Wielka Księga AA po polsku.