Irysy

1. Data: 2005-12-28 21:18:36

Temat: Irysy
Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do której
zapraszam. Strona jak zwykle http://waja.w.interia.pl lub http://waja.strefa.pl
Pozdrawiam
Ewelina

2. Data: 2005-12-28 21:44:03

Temat: Re: Irysy
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do której
> zapraszam. Strona jak zwykle http://waja.w.interia.pl lub
http://waja.strefa.pl

Nachalnie poproszę jeszcze o botaniczne...napasłam oczy:) I powzdychałam
sobie, bo mój pierwszy samodzielny zakup roślin do ogrodu, dawno temu, to
właśnie irysy były.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-12-28 21:44:05

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Dec 2005 22:18:36 +0100, Ewelina napisał(a):

> Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do której
> zapraszam. Strona jak zwykle http://waja.w.interia.pl lub http://waja.strefa.pl

Piękne...
Idę obgryzać paznokcie;)

Pozdrawiam
Marta

4. Data: 2005-12-28 21:47:43

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do której
> [...]

Doszłam do M i odpadłam:)) Szczęka na podłodze.Ile subtelnych
kolorów,ile kontrastów,kształtow.
Nie zasnę przez te cuda.

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2005-12-28 21:50:47

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w >
> [...]
> sobie, bo mój pierwszy samodzielny zakup roślin do ogrodu, dawno temu, to

Przepiekne, a ja poprosze jeszcze o syberyjskie :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

6. Data: 2005-12-28 21:54:47

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chyba nie ma wśród żadnego innego gatunku takiej gamy kolorów, jak u irysów.
Ta kolekcja, którą zamieściłam to tylko część, reszta najprawdopodobniej
zostanie na przyszły rok, bo jeszcze się nie rozmnożyła, więc nie chcę u nikogo
wyostrzać apetytu.
Pozdrawiam
Ewelina

7. Data: 2005-12-28 21:57:49

Od: "Ewelina" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Na syberyjskie u mnie nie ma dużych szans, ale może kiedyś ensata.
Muszę ustawić jakieś priorytety, bo nie jest łatwo przeszukać i obrobić
kilkanaście tysięcy zdjęć.
Pozdrawiam
Ewelina

8. Data: 2005-12-28 22:07:48

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do której
> [...]
Nacieszyłam oczy:-))
tylko tyle mogę (-:
Taka kolekcja zajmuje jednak trochę miejsca.

Pozdrawiam TeresaR

9. Data: 2005-12-29 11:30:51

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewelina" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
> Efektem całodziennej mojej pracy jest dzisiaj galeria z irysami, do
której
> zapraszam.

Po obejrzeniu galerii i szoku wzrokowym na widok
Brown Lasso ,Caramba ,Genesis ,Grecian Skies ,
Hallo Darkness ,Lady Dawn i wielu innych
bliski jestem popadnięcia w depresję alkoholową ;-)

Wielkie gratulacje i podziękowania za stronkę www :-)
--

pozdrawiam :-) piotr

10. Data: 2005-12-29 12:21:09

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:5f1a.0000021b.43b309a6@newsgate.onet.pl Ewelina
<w...@p...fm> napisał(a):

> Chyba nie ma wśród żadnego innego gatunku takiej gamy kolorów, jak u
> irysów.

Hejka. Gama kolorów rzeczywiście imponująca. Ale odcienie zależą od
aparatu i obróbki. Na przykład gdyby Purple Pepper był taki niebieski jak na
Twoim zdjęciu, to chyba by się nazywał inaczej. ;-)
Mnie wpadł w oko biały Queen of Angels z powodu oszronionych brzeżków.
:-)
Pozdrawiam subtelnie Ja...cki

/BOT.AMN/ Nie lubie sw. Mikolaja!!!
Praca w Internecie - płacę nawet 600$ !!!
Przypomnienie dla miłośników i miłośniczek liliowców
Nowe zdjęcia
Przypomnienie o konkursie świątecznym