Islam to nienawiść.

11. Data: 2017-06-14 02:17:33

Temat: Re: Islam to nienawiść.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 01:47:59 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
sc-a-nie-panstwo-islamskie/

-inaczej/

was-rozmowa-o-islamie/

lwas-zawsze-klocilem-sie-z-bogiem-i-samym-soba,10740
946/2/

> Moje pojmowanie islamu jest proste: niech będzie jak najdalej.

A bo tobie chodzi o nachodźców.
A wycieczkę turystyczną do wiosek tatarskich na Białostocczyźnie polecam.

12. Data: 2017-06-14 02:20:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A bo tobie chodzi o nachodźców.
> A wycieczkę turystyczną do wiosek tatarskich na Białostocczyźnie polecam.

Już pisałam, jaki mam do nich stosunek.

13. Data: 2017-06-14 02:20:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 02:17:34 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
>
> A bo tobie chodzi o nachodźców.
> A wycieczkę turystyczną do wiosek tatarskich na Białostocczyźnie polecam.

PS. Mnie nie stać, ale swego czasu poznałem paru Tatarów we Wrocławiu plus
online. Nie wszyscy są muzułmanami. Znam gościa, który ma mieszane
tatarsko-kaszubskie pochodzenie i jest... buddystą. W Indiach jak pielgrzymował do
Gaya
był dobrze przyjmowany przez tamtejszych muzułmanów po drodze (wyznających
sufizm).

14. Data: 2017-06-14 02:21:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A bo tobie chodzi o nachodźców.
> A wycieczkę turystyczną do wiosek tatarskich na Białostocczyźnie polecam.

Są mili, bo są mniejszością.
A głupiemu radość.

15. Data: 2017-06-14 02:24:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A bo tobie chodzi o nachodźców.
> A wycieczkę turystyczną do wiosek tatarskich na Białostocczyźnie polecam.

Ja polecam to:
https://reporters.pl/7968/los-staruszka-na-broadwayu
-sniady-czlowiek-mial-gorszy-dzien-wideo/amp/

16. Data: 2017-06-14 02:47:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 14 czerwca 2017 02:21:39 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
-inaczej/

was-rozmowa-o-islamie/

lwas-zawsze-klocilem-sie-z-bogiem-i-samym-soba,10740

Przede wszystkim to Polacy z dziada pradziada choć z pewną domieszką turańską.
A że wyznają islam? Ja myślę, że to jest jeden z powodów, że w Polsce nie ma
zamachów, bo jak nachodźcy się dowiadują, że w jakimś małym procencie ten
islam jest częścią polskości i skąd pochodzi jedna z naszych najsłynniejszych
kawaleryjskich formacji, to nawet takim nierozgarniętym szczena opada.

No i jeszcze fakt, jak pozostali muzułmanie traktują (zwłaszcza salafickich)
arabusów czy deobandich. Dla nich (najbardziej dla Persów i Turków) to takie
samo wsteczne gówno i podludź jak dla nas. Zresztą poczytaj sobie Kalwasa -
jest reprezentatywny i nie boi się przywalić im z grubej rury. Ja zresztą już
też pisałem, że tacy muzułmanie, którzy niszczą meczety na grobach proroków
uznanych przez islam czy zabytki związane z historią życia Mahometa i jego
pierwszych towarzyszy są uczciwszy uszy fhuj dziwni.

17. Data: 2017-06-14 03:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kawaleryjskich formacji, to nawet takim nierozgarniętym szczena opada.

Mnie właśnie opadła. Wykształconyś człek, a naiwność pozostała dziecięca.

18. Data: 2017-06-14 08:10:45

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lord Gender" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
A to przeszłaś na islam że tak srasz pod siebie z nienawisci buraku?

Globik- po co tak wulgarnie piszesz? Daj pan spokój, no...
:-)

--
Chiron

19. Data: 2017-06-14 09:01:50

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:a56ac283-7784-40a0-a6f7-2533567af44b@googlegrou
ps.com...
> [...]

trochę więcej drążyć ten temat swoistej muzułmańskiej schizofrenii, ale
obawiam się, że moja forma podawcza jest za trudna.

====
To trochę takie stwianie wozu przed koniem...Istnieją sobie ludzie, którzy
(w przeciwieństwie do całej kultury łacińskiej!!!) wyznają zasady, że można
wszystko. Czyli: nie wyznają żadnych zasad. To coś, czego nie może pojąć
przeciętny Europejczyk: etyka sytuacyjna. U nas ktoś jest taki, albo inny.
Jest ideał rycerza, który wiadomo: jest dobry, szlachetny, honorowy, etc. No
i oczywiście taki jest dla_każdego. Natomiast u nich niczego takiego nie ma
(podobnie, jak u Żydów czy Cyganów). Dobry, honorowy, uczciwy, etc- to i
owszem, ale wyłącznie dla swojej społeczności. Umma ponad wszystko. I to
wcale nie musi oznać wszystkich wyznawców tej samej odmiany religii.
Wystarczy, że jest fair wobec swojej małej społeczności, z której pochodzi.
Poza nią może robić wszystko- stąd wielu Europejczyków dziwi się, że ten
muzułmanin, z którym wypili tyle alkoholu- okazał się takim ortodoksem. Albo
też, że ten czuły i kochający narzeczony w swoim kraju nagle stał się takim
agresywnym bydlakiem dla swojej żony. No ale ich mentalność jest taka, że
ktoś spoza ich społeczności może nawet nie być uznawanym za człowieka! Giaur
(goim, czy też gadź u innych plemiennych społeczeństw) - to przecież nazwa
człowieka, który nie należy do ich społeczności. A co ono oznacza- chyba
każdy wie.

Wynika z tego ważny wniosek. Ano taki, że gdy ich na danym terenie jest
mało, to na zewnątrz będą pokazywać ten bardziej filozoficzny i pokojowy
islam. Sytuacja zmienia się radykalnie, gdy procent ich w danej społeczności
rośnie. Wtedy ci sami często ludzie przeradzają się w (z naszego punktu
widzenia) morderców.
No ale przecież sam Koran jest tak skonstruowany. Z grubsza- podzielony na 2
części, gdzie jedna część zaprzecza drugiej. Jedna napisana w Mekkce- druga
w Medynie.
Tu w skrócie:
https://euroislam.pl/dwa-oblicza-islamu-ukryte-i-uja
wnione/?print=pdf

--
Chiron

20. Data: 2017-06-14 09:12:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> rośnie. Wtedy ci sami często ludzie przeradzają się w (z naszego punktu

To właśnie miałam na myśli, kiedy niedawno pisałam o polskich muzułmanach
tatarskich. Ale to nie dotyczy tylko ich. Dotyczy wszystkich muzułmanów w
Polsce. Wszystkich - bo jednostki odmienne tylko czynią regułę.
Gdyby jakimś sposobem nagle w Polsce spektakularnie zwiększyła się liczba
muzułmanów, (nie) chciałabym widzieć, jak nagle "polscy muzułmanie z dziada
pradziada" biorą w ręce maczety i robią rzeź wołyńską swoim sąsiadom
katolikom. I wszystkim innym polskim innowiercom, którzy ich dziś też, jak
katolicy, mają za przyjaciół.
:-(

Uchodźcy już w PL!
Zaczynam rozumieć Brejvika.