Istota homoseksualizmu.

11. Data: 2018-06-11 05:50:24

Temat: Re: Istota homoseksualizmu.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.06.2018 o 21:50, XL pisze:
> [...]

1)

> To nie jest kwestia wiary, tylko poglądów. Poza tym niby dlaczego to
> ja mam PRZEJĄĆ poglądy Twoje czy jakiegoś tam Łęcickiego zamiast
> przeciwnie? No daj spokój, stać mnie na własne, tak jak Was. I przy
> własnych pozostanę. :-)

Gdybyś była Człowiekiem miałabyś odwagę spojrzenia w zwierciadło własnej
duszy i zapoznania się z tym co o kobietach myślą mężczyźni. A tak
jesteś zwyczajnym zwierzęciem, złem żywiącym się cierpieniem słabszych.
Kobiet nadużywającą swej siły seksualnej do dominowania ze strachu, że
ktoś może zdominować ciebie. Jesteś nieufną oszustką, która zawsze musi
wygrywać, co widac po sposobie prowadzenia przez ciebie dyskusji.

LeoTar Gnostyk

12. Data: 2018-06-11 10:40:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Homoseksualizm to seksualny daltonizm. Niepelnosprawnosc i tyle...

To dewiacja seksualna i kiedyś był tak klasyfikowany i tępiony. Probowano
też leczyć. Potem weszła ,,wolność" i politpoprawnościowe szaleństwo.
Homosie żądają adopcji dzieci, za chwilę usankcjonuje się prawnie ich
ukrytą pedofilię, a potem to już z górki ?
Tylko muzułmańska lawina może to powstrzymać, no ale tak czy tak NASZA
cywilizacja ma przerąbane.

--
XL

13. Data: 2018-06-11 10:43:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> ktoś może zdominować ciebie. Jesteś nieufną oszustką, która zawsze musi
> wygrywać, co widac po sposobie prowadzenia przez ciebie dyskusji.

,,MUSI WYGRYWAĆ"?
Ja nawet nie podejmuję gry (nie zauważyłeś?) - nie potrzebuję ustalania
racji, ja po prostu ją mam.

--
XL

14. Data: 2018-06-11 11:16:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-06-11 o 10:40, XL pisze:

> To dewiacja seksualna i kiedyś był tak klasyfikowany i tępiony. Probowano
> też leczyć.

Kiedyś próbowano leczyć chorych wsadzając do pieca na trzy zdrowaśki.

> Potem weszła ,,wolność" i politpoprawnościowe szaleństwo.

Potem przyszła normalność, ale szaleństwo wyznawców jeszcze dogorywa.

> Homosie żądają adopcji dzieci,

No i?

> za chwilę usankcjonuje się prawnie ich
> ukrytą pedofilię,

O czym ty bredzisz?
Zajmij się lepiej jawną i bezkarną pedofilią wśród sukienkowych.

> a potem to już z górki ?
> Tylko muzułmańska lawina może to powstrzymać,

Ty byś nawet diabłu duszę sprzedała, byleby twoje chore wizje
zrealizował. Aż dziwne, że jeszcze nie jesteś radykałem muzułmańskim,
macie zadziwiająco zbieżne fobie i tak samo traktujecie kobiety.

> no ale tak czy tak NASZA
> cywilizacja ma przerąbane.

Wasza ma przerąbane, bo już wystarczającego bałaganu przez kilka stuleci
narobiła.
To dobry znak, że wasza ma przerąbane. Neandertalczycy też mieli swoje
pięć minut w historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2018-06-11 11:32:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2018 o 10:43, XL pisze:

1)

Główny bohater, Driss, żegnając się, do dwóch

> ,,MUSI WYGRYWAĆ"? Ja nawet nie podejmuję gry (nie zauważyłeś?) - nie
> potrzebuję ustalania racji, ja po prostu ją mam.

I w tym właśnie przejawia się twoje pojmowanie partnerstwa - jest dobre
ale rację zawsze masz ty. Musisz mieć władzę absolutną nędznico. Nie
masz szans na wyjście poza zwierzęcy świat emocji i popędów, które tobą
kierują.

LeoTar Gnostyk

16. Data: 2018-06-11 13:39:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Główny bohater, Driss, żegnając się, do dwóch

> I w tym właśnie przejawia się twoje pojmowanie partnerstwa - jest dobre
> ale rację zawsze masz ty.

Chyba Ci się pomyliło - nie jestem Twoją partnerką.

> Musisz mieć władzę absolutną nędznico. Nie
> masz szans na wyjście poza zwierzęcy świat emocji i popędów, które tobą
> kierują.

Byle zdrowe były - to najlepsza droga. Czego nie można powiedzieć o Twoich.

--
XL

17. Data: 2018-06-11 15:39:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.06.2018 o 13:39, XL pisze:

> Chyba Ci się pomyliło - nie jestem Twoją partnerką.

Ani bym Cie chciał za partnerkę. Zabetonowałaś się na śmierć.

> Byle zdrowe były - to najlepsza droga. Czego nie można powiedzieć o
> Twoich.

Według ciebie "zdrowe popędy" to te, które zapewniają dominację kobiecie
a mężczyznę czynią jej niewolnikiem. Jesteś chora hetera. Lecz się XL.

LeoTar Gnostyk

18. Data: 2018-06-11 17:44:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> Ani bym Cie chciał za partnerkę. Zabetonowałaś się na śmierć.

> Według ciebie "zdrowe popędy" to te, które zapewniają dominację kobiecie
> a mężczyznę czynią jej niewolnikiem.
Jesteś chora hetera. Lecz się XL.

Wiesz nawet to, co ,,wg mnie"?
Lecz się.