Ja robić chipsy????

1. Data: 2001-04-01 11:24:12

Temat: Ja robić chipsy????
Od: "MateoKill" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

he?? pomóżcie..

--
By MateoKill (admin)

www.blackwidownet.prv.pl

1. Data: 2001-04-01 11:45:32

Temat: Re: Ja robić chipsy????
Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MateoKill <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9a732u$ph1$...@h...uw.edu.pl...
> he?? pomóżcie..
>
> --
> By MateoKill (admin)

ja kiedys starlam ziemniaki na tej tarce co ogorki na mizerie
tylko ze trzeba kazdy plajsterek osobno wrzucac na olej, zbey sie nie
posklejaly
i trzeba bardzo uwazac zeby sie nie przypaliuy
wykladac na chusteczki coby olej troche odsaczyc
a potem jakimis przyprawami przez siteczko posypac i tyle
ale nigdy nie wychodza takie jak ze sklepu

--
pozdry Monika

1. Data: 2001-04-01 12:28:30

Od: "Struś" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

maua znow w kuchni!!
a moze to prima aprilis?:-))

Struś

maua piegowata napisaĹ,(a) w wiadomoĹ>ci: <9a74gq$l81$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-04-01 12:39:17

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Struś <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9a76un$r8u$...@n...tpi.pl...
> maua znow w kuchni!!
> a moze to prima aprilis?:-))
>
> Struś

no pewnie ze prima aprilis:)
[to byu dopiero prima aprilis mehehehehe]

pozdry Monika:))))

1. Data: 2001-04-02 07:48:48

Od: "Biedron" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MateoKill" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> he?? pomóżcie..
>
> --
> By MateoKill (admin)

Witam

Ja czasem robie chipsy. Jest to dosc pracochlonne i czasochlonne ale dobre i
tansze niz zakup gotowych w sklepie. Najczesciej robie karbowane ale czasem
tez zwykle. Tre na tarce (musi byc z waska szczelinka) do mizerii lub w
malakserze (rzadziej bo sie potrafia lamac i giac). Nastepnie pojedynczo
wrzucam do goracego oleju (ja wrzucam do glebokiej duzej patelni). Trzeba
pilnowac poniewaz dosc szybko to smarzenie im idzie. Po wylowieniu wrzucam
na sporawe sitko zeby obciekly i sole. To chyba wszystko. Przy karbowanych
trzeba kroic bardzo uwaznie, tak by wzgorki wypadaly pod wzgorkami a dolinki
pod dolinkami. Fajnie tez wychodza gdy zrobi sie karbowane, ale co ciecie
przekreca sie ziemniaka o 90 stopni. Wychodzi taka fajna kratownica. Dodam
jeszcze, ze ziemniaki poinny byc w miare gladkie i kształtne (nazwy odmiany
najlepszej niestety nie znam biore na oko).

--
Biedron
www.kuchniaonline.pl, www.poszukiwacz.pl

Serce sklada sie z dwoch komor,
dwoch przedsionkow i milosierdzia.
(Autor nieznany- przynajmniej ja go nie znam)

obiad
w uzupelnieniu do dzisiejszego programu Roberta Maklowecza
indyk
ciasto
surówka