Jadlem cos (chyba) prostego w restauracji ale bardzo dobrego.

1. Data: 2004-07-23 13:21:38

Temat: Jadlem cos (chyba) prostego w restauracji ale bardzo dobrego.
Od: "topek" <topek|-spamerom-schwanz-na-grab-|@post.pl.cia.gov> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w mojej ulubionej belchatowskiej restauracji (Valentino, polecam wszystkim
!) jadlem cos takiego:
frytki + salatka + schab (bez bulki tartej) + sos smietanowo pieczarkowy!!
Jakie to bylo dobre :) Mniam.
No wiec tak, mam w domu schab, mam smietane, mam pieczarki i nie wiem jak
zrobic sos i nie wiem jak przyrzadzic mieso, po prostu usmazyc na oleju??

Moze jakis link do przepisu? Moze ktos cos robil podobnego? Z gory dziekuje.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

1. Data: 2004-07-23 16:31:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jul 2004 15:21:38 +0200, "topek"
<topek|-spamerom-schwanz-na-grab-|@post.pl.cia.gov> wrote:

> [...]
>
>Moze jakis link do przepisu? Moze ktos cos robil podobnego? Z gory dziekuje.

u nas to taka kombinacja czesto wystepuje, ale raczej z
pieczonymi kartoflami. schab smaze na mieszance oleju i smalcu
albo tego, co mi sie wytopi z wedzonego boczku (czyli jak kto
woli - bekonu). kroje schab na cienko )kupuje grubsze kotlety,
bez kosci i przemrazam i jak sa takie prawie zamrozone to je
przekrawam na ciensze. czyms tam posypie, smaze na ostro. a sos
to pieczarki smazone ale nie na czarno...jak juz sa slote i sok
przestaje wyplywac, gasze, dodaje zmasakrowanego czosnku
troszeczke (reszte doloze do kotletow) i smietany. pomieszac,
dosmaczyc i gotowe.
ja to jeszcze lubie z mieszanka kukurydzy groszku i marchewki, z
wody.

pierz, co ma dzis gulasz w yorkshire puddings
K.T. - starannie opakowana

[praca] wydanictwo poszukuje autorow
imieniny...
Która patelnia???